maiken83

lenge siden jeg har sett deg her inne....[:(] hva driver du med om dagene?siden du ikke er her inne???
savner deg jo....[:)]
 
jeg har da hatt lap nå...og har ennå blødninger etter operasjon..de fjernet cyster...
men syns det er litt rart at jeg ikke får noe "hormontillskudd" eller noen som helst oppfølgning på om jeg faktisk har eggløsning nå når jeg har fått fjernet cystene...er jo ikke sikkert jeg har eggløsning fordet..[&:] er utrolig forvirret...
 
hvordan går det med dere da? kommet noe lengre privat??
 
ble du ikke sykemelt? håper no lappen er det som skal til for at du kan få EL nå, det har du virkelig fortjent og at du er gravid i januar!
 
så søtt at du har savnet meg da! har tenkt mye på deg også, har bare vært så mye her... driver på med bilde redigering av brudebildene, må jo begynne å få det klart, så lager jeg takkekort å julegaver, så går i ett her!

men har endelig klart å fikse brudebildet deres! men vet jo ikke om det er slik du vil ha det.... kan ikke du dulte borti meg i dag på msn, kan hende jeg ikke står pålogget, men følger med likevell....

å så en liten oppdatering fra meg.... har nå vært både privat og på sykehuset, privat vil de ha blodprøve av meg på dag 22 i syklusen... så går enda å venter på TR, ser ikke ut som den blir å komme på lenge i følge sykehuset, så der tok de blodprøve med en gang... fikk metformin som jeg skal gå på så lenge som mulig, helst et år. om et halvt år, skal vi se om det er noen forskjell og om jeg får TR av meg selv, ellers blir det pergotime og noe for å sette i gang TR. om vi ikke klarer det i løpet av 1/2 år da, så blir det lap på meg også, for hun mere det ikke er noe risiko for tette eggledere....
så nå prøver jeg å gå ned i vekt, håper jeg får bort de 10 første kiloene fort! og at vi blir gravide på egenhånd, slik jeg først hadde håpet på!
 
så bra da..at du faktisk endelig får vite noe da..men gud d var lenge å vente...
egglederne mine var ikke tett..men de har fjernet cyster...[:)]
 
håper også vi blir gravide i januar..skal ringe legen i uka for å høre om jeg får pergo sånn at vi har større sjanser for å bli gravide...[:)]
 
Back
Topp