~?Maijentenes NYE skravletråd?~

Koselig med litt skravlings her igjen[:)] Er blitt så stille med tidene desverre[&o]
Ja, er på Beitostølen[:)] Greit med kort arbeidsveg[:D]

Aff, denna treninga er no dritt ass.. Hvorfor kan man ikke bare kose seg i livet og fortsatt være smekker[:D][8D]

Så kjipt å måtte grave sånn i fortiden. Håper det løser seg fort så dere kan gå videre i livet[:)]

Nå skal jeg ordne T til leggeklar så får jeg gjøre litt husarbeid før tv kvelden begynner[:D]
 
Lekker og smekker av sjokolade og tv hadde vært tingen for meg [8D]
 
Her har det å gå gravid nesten vært en slankekur[&:][:-] I alle fall hvis man legger til ammeperioden. [8D]

Med snuppa gikk jeg ned 5 kg før vekta snudde, og endte opp høygravid 6 kg over startvekt. Altså omtrent på startvekt når ungen var ute.[:o] Og så skulle jeg amme, og hadde ikke den største matlysten.

Denne gangen gikk jeg ikke så mye ned, men endte opp høygravid 6 kg over startvekt igjen, og nå 4 uker etter er jeg under startvekt.

Jeg har hatt frukt-dilla i begge sv.sk.[:)] og ikke hatt lyst på noe godteri, selv om det har stått rett framfor nesa mi[8D]

Greit om jeg går ned 3 kg til, men da er jeg faktisk fornøyd, for hadde litt for mye i utgangspunktet. Men bør jo ikke bli for tynn heller. Må passe på å få i meg mat, for jeg glemmer å spise[&:]
 
Men må si at snop-sjuk har jeg blitt igjen..[&:] Så må vel passe på å ikke bli smellfeit etter ammestopp også[8D]
 
Hvorfor finner ingen opp slanke sjokolade?[:D] Deeet hadde man nok blitt millionær på[:D][:D]
Åh, nå ble jeg skikkelig godtesjuuuk[:o][:o][:o] 

Haha, vi prøvde den boxer-trikset en dag vi også, men fant ut at det var nok for tidlig. Tissa to ganger på rappen uten å mukke en gang... Åsså klarte han å tisse så ikke boxeren ble våt engang[:-] Da funker det enda verre[8D]
 
Hvorfor finner ingen opp slanke sjokolade? Deeet hadde man nok blitt millionær på
Åh, nå ble jeg skikkelig godtesjuuuk 

Haha, vi prøvde den boxer-trikset en dag vi også, men fant ut at det var nok for tidlig. Tissa to ganger på rappen uten å mukke en gang... Åsså klarte han å tisse så ikke boxeren ble våt engang Da funker det enda verre
 
Når mamma drev å slanka seg kjøpte hun sånn nutrilett sjokolade. Bedre enn ingenting[:)] Og bedre for slankingen enn vanlig sjokolade[;)]
 
ORIGINAL: brownie*

hehe slankesjokolade hadde vært noe ja[:D] jeg veier mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid med k nå,  men det henger jo å slenger både her og der[8D] men men..det er vel sånn det er [8D] Spent på morgendagen nanne eller???[:D][:D][:D]


kan skrive under på den[:'(]
 
Hehe, ja dere jabber fra meg[8D]
Ble sykemeldt 50 % i dag pga bekkenløsning, så nå har jeg kanskje en sjans for å henge med, hehe. Men skal jobbe fra 9-12.30 da... sånn ca!

Jeg er ikke i nærheten av noe match vekt..... elnge siden den var i sikte[:o]
 
det var da veldig til ett slankeprat på dere[8D]
 
 
er veldig glad for jeg aldri har slanket meg, og nå blir vel noen av dere sure på meg (mamma er, for hun sier hun går oppe 2kg bare ved å gå forbi sjokoladehylla[;)]) jo mer namnam mat, fymat, snop og brus jeg trykker meg jo mer går jeg ned i vekt. må spise sunn mat for å holde vekten oppe[8D]
 
 
Du er ikke feit lurvetufsa!![:D]

Ja, er litt spent men har vært der en dag tidligere på opplæring da. Gikk veldig bra[:)] Er ikke så vanskelig. Bare det å huske hva vi har...hehe. Er jo så mye[:D]

Nutrilett sjokoladen funker greit. Blir kvalm om jeg får trøkka i meg en. Så da er jo sjokoladesugetover iallefall[8D][8D]

Torjus skulle legge seg (sa det selv) ca 19.30. Plutselig 20.15 ble det raaaaamaskrik uti her. Skulle IKKE sove[>:] Hadde nok heller ikke sovet så var ikke mareritt heller.
Klarte å komme seg ut av senga si også[:'(] Håper det var i sinne så han ikke husker det igjen[8D][8D]
Sambo tok han opp da[>:] Etterhvert ble han lagt og skreik like mye.
Gikk innpå til han å snakka til han å "holdt" han nede i senga. etterhvert roa han seg og sovna *Bank i bordet*

Han hadde noen sånne runder for en stund siden også. Baaare trass[:'(]
 
Haha, blir du sulten etter alt slankepratet?[8D] (Jo, jeg MÅ! Har for høy BMI gitt[:-])
Har akkurat trøkka i meg to skiver jeg[:-][8D]

Ja, du må komme innom. Masse fint veittu [:D]

Godt de har roa seg da. Greit å kunne slappe av litt før man legger seg[:)]
 
Greit at ho sover selv om han trasser da[:)]

Jaaa, du må ta deg en tur[:D] Mye flott. Black Design, Sia, Løten Lys +++ [:D]
 
Næh, svipptur[8D]
Ellers har jeg plass til deg hvis du kommer[:D]
 
Jaaa, det hadde vært kos![:D]
Vi sees jo "snart" da[:)] Da er det ikke så skummelt å svippe en tur...[8D]
 
Nice plaaaan[:D][:D]
Æ glææær mæ btw![:D][:D]
 
Me too. Eller det blir kanskje Privat Praksis også da[:-]

Takk for det. Blir spennende, men godt[:)]

Nattinatt! [:)]
 
Mmmm, ostepop, Waltersmandler og pepsi max[8D]
Noen som snakket om slanking[:D]
 
Goood morgen[:D]
Har levert S i bhg, sitter nå å venter på å få gå på jobb kl 10[8D]
Frokost: banan og eplejuice.
status: kill my back[:@]

ellers er livet herlig, fuglene kvitrer og jeg tro solen snart titter frem[:D]

(noen som kan fortelle meg hvor "boka mi" til S er? Den ble etterlyst i bhg i dag, har ikke sett den siden s begynte ferien[&:] UPS[:o])
 
ORIGINAL: brownie*

åhh kristoffer hold på en god stund i kveld og..skal lese GOOOOK (bok) hyler og brøler til meg, trass trass trass - oh joy..Kubba etter en liten stund men er slitsomt når han holder på..hun som er liten og det hadde vært mest normalt at skreik litt, hun sover som en stein og snorker som en mann

kanskje jeg må ta turen til beitostølen en dag og inspisere butikken hahaha sniker bak reolen


Det gjør min også[:D] Men han skal jo bli mann da..[8D]
 
Back
Topp