~?Maijentenes NYE skravletråd?~

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Skravle i veg jenter![:D]


 
Yeah yeah, skal forsøke på det[8D]

Hva skal tuppene i dag da?
S er påmedlt andeløpet[:D] Dvs de slipper en drøss med badeender (regner jeg med) med nr på, S er nr 211, i elven og første and over målstreken vinner en pengepremie[8D]
Jeg håper det er badeender og ikke ungene som blir sent nedover


ellers skal i i innflyttingsfest til en kamerat av hubby, som har flyttet hjem til mammaen sin

Have a fun day girls!
 
Ja, grattis Arika[:D]
Andeløp hørtes gøy ut![:D]
Åh, pastasalat er godt. Her ble det fjordland kjøttkaker[X(] (Sambo hadde med fra jobb da[:D])

Vi har sett på sambo spille fotballkamp idag. De vant 5-1, og de var veldig flinke[:)]
Nå har vi spist middag, og det blir nok avslapping forran datan og TV'n ikveld.
 
ORIGINAL: brownie*

etterpå skal jeg friiste dere med noe [8D][8D][8D][8D][8D][8D]


*Venter i spenning*[:D]
 
arika: Grattis med baby i magen :)

Sambo er hos en kompis å tar noen øl,så da satt jeg her da. Jeg som skal opp tidlig i morgen, jeg er ikke et morgenmenneske[:-]
Vi har vært å klipt begge gutta i dag og shoppa litt. Deilig å slappe av, har hatt ferie i 3 uker nå, så blir rart å starte jobb på mandag[&:]
Håper dere koser dere i kveld :)
 
Jeg ga opp å vente på fristelsene dine og gikk å la meg[8D]
Men de såg veeeldig gode ut altså[:D] (Så var egentlig lurt jeg venta med å se dem til idag, for ellers hadde jeg trøkka i meg enda mer godis igårkveld[:D][:D])

(Hva har du brukt som topping, forresten?)
 
Så heldig du er da Brownie ;) Her er vi oppe, eldste sov til 7 og fikk se tv i senga vår, minsten sov til 8, så da sto jeg ikke opp før han våknet. Når jeg får døse til 8 blir jeg ikke morgengretten, men kl 6 er jeg ikke fornøyd[:-]

Elias ser barne tv og Even leker oppe på rommet...tror jeg da[8D] Ingen planer i dag, sambo er fyllesyk ser det ut som, så blir vel en rolig dag. Kanskje en tur til sambos søster?
 
Tusen takk snupper[:D] Ser ut som spiren klamrer seg fasdt denne gangen

Minn meg på å aldri gå på fest edru igjen.... ivertfall der jeg ikke kjenner så mange [8D]
Vi kom rett før 20.30 og 21.40 var jeg klar for å gå hjem.
Begynnende bekkenløsning og verkende korssrygg hjalp ikke akkurat på.
klarte å holde ut til 23.30,hehe.

Så nå stiier jeg her og savner gullet mitt, tror jeg må kjøre å hente han snart...... må bare spise opp alt gotteriet først[;)]


Planer for dagen snupper?
 
Edru på fest er ikke akkurat så kult, nei... Bra du holdt ut så lenge da iallefall[:D]

Jeg har satt på en klesvask, rydda i plastposene (kasta ørtåførti tror jeg[&:]), og vaska ventilatoren på kjøkkenet.
Apropos ventilatoren... Hvordan får dere den rein? Kommer jo ikke til alle steder så det ligger jo et skikkelig ekkelt tjukkt fettlag innerst [:'(][:'(][:'(]

Vi skal på fjellet en tur å ha "selskap" med familien til sambo. Blir koselig, men fytti for et regnvær[:o] Blir sikkert kjekt å få trøkka 20 stk inn på en liten støl...[8D]

Ha en fin dag alle sammen![:D]
 
i dag har vi en innedag for vi driver på med dotrening noe som til nå går ganske bra, vi startet litt sent for Isfrid har hatt do og potteangst
 
Nå sitter jeg å venter på at de bakte potetene skal bli ferdig
skal ha bakt potet med hjemmelaget kryddersmør, stekt skinkebiter og mais til lunsj
 
ungene leker på badet og rommet sitt. det er storesøster som passer på at lillesøster går på do å tørker henne
 
Ellers så koser vi oss vi 3 jenter for mannen er jo på havet igjen
 
SÅ hadde jeg jo forje tirsdag en fantastisk opplevelse, fikk være med på fødsel[:D]
 
Vi har ikke begynt særlig med dotrening enda. spradisk plasering på doringen[8D]

S sover søtt nå og etterpå skal vi møte noen venner[:)]
 
Ingen dotrening her heller! Men så har vi ingen do for øyeblikket.. Vi har revet hele badet, så vi har ikke dusj og vaskemaskin heller.. Tungvindt.. Men nå holder snekkerne på å bygge nytt hus til oss som skal henge fast på det andre, så da får vi splitter nytt bad etterhvert:) Vi får bare holde ut et par mnd til, og så har vi jo utedo på låven. Men nå begynner det å bli kaldt!
 
Vi har hatt en ridetur inn til et hus i skogen hvor de selger vafler på søndagene. Veldig koselig! Prøvde oss på en liten galopp til og med (snuppa sitter foran meg i salen). Og mannen bare minsten i bæresele. Familieidyll på høyeste nivå!
 
ORIGINAL: brownie*

Nei edru på fest er drit kjedelig..glemmer det hver gang jeg gikk ut når jeg var gravid også ble jeg sittende å angre etter en liten stund! Er skikkelig kjedelig! spes når magen er komt og alle som drikker begynner å klå på magen[8D]

ang. ventilator, har du prøvd litt salmiakkvann? det er vel fettløsende?

Vi har foreløpig ingen planer, jeg og snuppa har akkurat stått opp[:-][8D] sov vist lenge i dag hun også! Så det blir vel bare litt husarbeid og hjemmekos i dag, deilig søndag[:D][:D]

Hvem sin fødsel var du med på nemi?? Det har jeg alltid hatt lyst å gjort selv, håper jeg får gjort det en gang[:D]

Ha en fin dag alle sammen[:)][:)]

 
det var ei jeg møtte onsdagen uken før fødselen[8D] kjørte henne på ul for å være snill å fikk veldig go kontakt (ei sjenert og nervøs førstegangsmor)
 
ååååååååå har nå i en time gledet meg til bakte poteter men jeg har kun slått på lys å temp men glemt over og undervarme så de er ikke ferdig enda [8D] ååå kan  en være så teit (skyller på at jeg har ny ovn)
 
Så heldig du var som fikk være med på en fødsel nemi :)

Her er det skikkelig daffedag i dag, bare vært inne[&:] Mini sover, gubben ligger på sofaen og sover enda..fyllesyk og spyr og eldste ser på pokemon, jeg har smårydda litt, vasker litt klær.
Lader opp til jobb i morgen. Nå ser jeg sola prøver å titte frem her, så da spørs det om vi ikke må ta oss en liten tur ut etterpå.
 
litt misunnelig på dere som har barn som sover på ettermiddagen
det har ikke mine gjort på 1,5år[:-]
 
har skrevet om opplevelsen som støtte under fødselen på bloggen
 
Even sover alt fra 2-3,5t om dagen, men vi er oppe litt over 6 i ukedagene, så han trenger det. Her blir det hjemmelagd Pizza i dag[:D]
 
Back
Topp