~?Maijentenes NYE skravletråd?~

Ja, her er også planen å prøve å spise fryseren tom og avise den[:)] Men ting tar tid[8D] Tror kanskje vi kunne klart oss med bleier i det budsjettet også[8|] Prøve på det tror jeg. Ikke kjøpe masse unødvendig, og kjøpe ting på salg og lavpris.
 
Greit for meg[:)]
 
æsj grrrr blir sinna på kroppen for den driver å lyver til meg[:'(]
har maaaaange symptoma men tror ikke på de for kroppen min har gjort mytteri det er jeg sikker på
 
*phu* godt å spy ut litt
 
 
ellers noe nytt, spennende, bra, trist eller hva som helst å fortelle
 
linsene mine er tørre [8|][>:]
 
Du er så effektiv Brownie[:D] Kan du sende over litt arbeidslyst eller?[:D][:D]
Ja, bra du sendte mld om det. Tenkte på det samme, men kom aldri så langt...

Så dumt kroppen din lurer deg. Håper symtomene stemmer snart. Hadde vært koselig med en ny baby her igjen snart[:D][:D]
 
Krysser fingrene for at spiren din sitter snart nemi! [:)] Er kanskje ikke så lett å få det til å klaffe når mannen er vekke så mye?
 
Nå har jeg forresten lagt snuppa[:)] Håper hun sover like lenge som i dag, da sov hun til 7.30. Deilig![:D] Den siste tiden har hun stått opp ca 6[&:]
 
Cæsar[:D] 
Så håper jeg våre to små sover søtt noen timer til før de våkner så vi får sett en Beck film jeg har tatt opp før ørti dager siden, om sambo kommer hjem snart..
 
ellers har jeg hatt min første jobb dag siden mai 2009!! rart,men veldig godt med voksentid[:)]
 
akkurat nå står hotel cæsar på [8D] Tror kanskje jeg skal se noen episoder av One three hill på blinkx.com. Eller er det noe annet bra på tv?
 
Gratulerer med spire i magen Arika[:D] Så kjekt[:D] Her har det vært travle dager pga av bryllupet. Dagen på lørdag var helt fantastisk. Det var oppholdsvær hver gang vi stakk nesen ut, og hele tiden når vi tok bilder. Når vi var inne regnet det ute, og det var bare koselig. Det var fantastiske taler, mat, knallgod stemning og tror nesten at alle 60 gjestene var på dansegulvet og danset til grease[:D] Var knallkjekt!!!![:D] Vi fikk utrolig mye gaver, også fikk vi 17 000 i gavekort og penger uten gavene, så nå skal jeg koooose meg på shopping[:D]
 
Har vært slitne i går og i dag. La oss 02.30 på lørdag, men Jesper våknet 04.15 pga tenner, og holdt oss våkne til morgen. Så sånn ble den bryllupsnatta (det eneste som ikke ble perfekt, men har fått tilgodelapp av Eirik[;)]). Hadde Jesper på hotellrommet da han ikke vil ta flaske. Brukte babycall, funka br det[:D] 
 
Nå sitter jeg og nyter stillheten, og har nettopp sett brann-viking. Nå tror jeg snart jeg kryper til sengs[:D]
God natt alle sammen[:D]
 
Ah, nå har jeg vært å trena[:D] Sliiiiten, men gud så digg å komme igang igjen[:)]
Kjapp dusj før unge mødre, så blir det vel unkarskvinnen før natta[:)]
 
Tusen takk for alle gratulasjoner[:D]
Håper spiren sitter snart nemi. Husker hvor frustrerende de 5 mnd var fra jeg mistet til en ny spire satt! 1 år må føles uendelig lenge[&o]

Ellers skal jeg prøve å komme meg til legen i morgen, da ryggen er på god vei til å kapitulere[:@] Hadde håpet å holde ut til 16 september pga personal, men tror ikke det går[:(]

Hadde byggemannen innom i dag for å se på badet vi skal pusse opp i huset vi overtar. Blir spennende å se hva resultatet blir[:)]

sitter å ser på 71 grader nord[8D]
ellers har dere skravlet så mye at jeg har falt av lasset, hehe.
dere kan jo vente litt på oss stakkers arbeidstakere[:D]
 
ORIGINAL: brownie*

ORIGINAL: _Nanne_

Ah, nå har jeg vært å trena[:D] Sliiiiten, men gud så digg å komme igang igjen[:)]
Kjapp dusj før unge mødre, så blir det vel unkarskvinnen før natta[:)]


Flink du er!![:D]

Arika, du må tenke på oss som sitter hjemme hele dagen og ikke har noe å gjøre på [8D] må jo snakke med noen[8D][8D][8D]


Hehe, jada jada! Bare tenk på dere selv og deres behov! HVA MED MEG??????
Mulig S har arvet det egosentriske fra meg[8|] Neeeeeeeei[8D]
 
ORIGINAL: brownie*

ORIGINAL: arika

ORIGINAL: brownie*

ORIGINAL: _Nanne_

Ah, nå har jeg vært å trena[:D] Sliiiiten, men gud så digg å komme igang igjen[:)]
Kjapp dusj før unge mødre, så blir det vel unkarskvinnen før natta[:)]


Flink du er!![:D]

Arika, du må tenke på oss som sitter hjemme hele dagen og ikke har noe å gjøre på [8D] må jo snakke med noen[8D][8D][8D]


Hehe, jada jada! Bare tenk på dere selv og deres behov! HVA MED MEG??????
Mulig S har arvet det egosentriske fra meg[8|] Neeeeeeeei[8D]


haha [8D][8D][8D]  sorry, skal aldri skje igjen [8D][8D][8D][8D]


Godt mine følelser blir tatt på alvor, hehe.
Føler meg elsker og ivaretatt nå! Å det..... det liker vi[:D]
er arika happy, så er alle happy[8D]

neida, forstår dere trenger litt stimulans fra andre skravler på dagtid og, synes bare det er feigt jeg ikke kan bli med[;)]
 
Glerder meg[8D]
 
Imorra er det slutt på min skravling hveeeer dag[:o]
Skal begynne i ny jobb, og skal jobbe ca 70-75% i september. Det kan bli spennende. Har ikke jobba sånn ordentlig siden før T ble født[&:]
Idag buuuurde jeg få gjort masse hjemme her, men vet ikke om jeg gidder[:-][8D]
 
Blir nok godt å komme igang tenker jeg[:)]

Vet ikke helt hva jeg skal finne på enda. Tanta og onkelen min er på hytta her så lurer på å besøke de før de drar igjen.
Ellers blir det minst mulig før jeg skal hente T i bhg[8D]
 
jobb?? hva er det[8D] har ikke vært i jobb siden sept 05 når jeg gikk ut i svangerskapspermisjon (risikofylt yrke)
men drømmen min ser ut som blir realitet så starter kanskje opp for megselv neste år[:D][:D]
 
 
Idag har jeg satt flere timer i tlf med en advokat å gått litt igjennom formalitetene til rettsaken neste tirsdag. skal gå mere detaljert igjennom det på tlf på fredagen
ser IKKE fram til det nei[:'(]
 
ellers er det samme gamle her, bruker tiden på å mekle mellom ungene, le meg skakk av påfunnene å prøve å holde skadene på huset minimal etter mine 2 tornadoer[;)]
 
Back
Topp