~?Maijentenes NYE skravletråd?~

Her er det en ganske slapp dag også. Men må vaske gulvet på den nye verandaen vår[:D] (siden vi har brukt den litt og den har blitt skitten) sånn at jeg kan beise det. Har ikke så veldig lyst kjenner jeg.[8D]

Og så må jeg tømme ovnene for aske og brenne alt papiret vi har hivd inni i sommer, sånn at det går an å fyre i de igjen. Kjenner temperaturen begynner å synke i huset[>:]
 
Gratulerer som en gift kvinne nemi![:)] Tror ikke jeg har gratulert deg!

_Nanne_: Det blir spennende med jobb igjen da. Selv om det er godt å gå hjemme. Jeg begynner i min første faste jobb 1.juni. Har vært student, men nå er den tid forbi..[&:][:D]
 
Hehe! bra jeg kan skape litt underholdning for Kristoffer [;)]

Her i huset er det nok jeg som må tømme ovnen. Men har utsatt det og utsatt det siden i vår[8D] og vi har ikke varmepumpe. Så nå MÅ det bare gjøres [:-]
 
Skulle visst gjort det samme her også, men det får sambo gjøre[8D]
Lurer på å invistere oss i ei varmepumpe, for det er så huskaldt her. Så trått å stå opp til 16-17 grader om morran. Gidder ikke å fyre når vi skal ut en halvtime senere.
 
Her var det også veldig hus-kaldt og selv om vi sprengfyrte om kvelden så var det iskaldt om morgenen[&:] Men i fjor sommer isolerte og bytta vi kledning på 2 av 3 gamle vegger på huset (var bare tømmervegg uten ekstra isolasjon eller vindtettplater, og bare kledning utenpå) og gjett om det hjalp! I vinter når det var så kaldt, så fyrte vi mye mindre og varmen holdt lenge[:)] Det var ikke SÅ kaldt om morgenen og blei fort varmt når vi fyrte. Så "gleder" meg til vinteren[:)] Men skulle gjerne bytta ut de to gamle ovnene vi har med en ny og bedre.
 
Har du Kristoffer mye hjemme?
Snuppa mi går i bhg 4 dager i uka, og en kosedag med meg og broren[:)]
 
Samme her. Jeg hadde ikke klart å stimulert med nok aktivitet flere dager. Eller det skulle jo gått det også. Det står vel litt på viljen. Men hun trives godt i bhg og det er en liten bhg, så den er ikke så travel[:)]
 
Det er så godt når de trives i bhg. Og det er jo veldig bra å gå i bhg også. De lærer mye de ikke ville lært på samme måte hjemme[:)] Ikke minst det sosiale samspillet[;)]

Men jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne navn til mini.. Vi klarer ikke å bestemme oss, og finner liksom ikke det rette navnet[8|] Snuppa heter Sandra, så det må jo passe med det[:)]
 
Da har jeg vaska verandaen og tømt ovnene[:D] Nå skal jeg rydde på plass oppvasken og sette inn det skitne, og så drar jeg på butikken. Vi har jo ikke mat[8D]
 
ORIGINAL: brownie*

Hvordan har sv.skapet vært til nå i forhold til med S da?? Hvilket kjønn tror du det blir??[:D]


Med s visste jeg at det var en gutt, denne gangen har jeg 0 følelse.
S, kvalmen 1 dag, nå kvalmen/ uggen fra kl 13-14 og til jeg la meg i maaaange uker.
Holder en liten knapp på jente, men det kan like godt være en gutt[:D]
gleder meg til å finne ut hva det er, hehe
 
ORIGINAL: _Nanne_

Imorra er det slutt på min skravling hveeeer dag[:o]
Skal begynne i ny jobb, og skal jobbe ca 70-75% i september. Det kan bli spennende. Har ikke jobba sånn ordentlig siden før T ble født[&:]
Idag buuuurde jeg få gjort masse hjemme her, men vet ikke om jeg gidder[:-][8D]


Lykke til i ny jobb i morgen da[:D] Blir nok kjempespennende!!!
Men sikkert litt rart og når du har gått og trasket hjemme så lenge,hehe
Ikke gidd å gjør noe, det hadde ikke jeg
 
ORIGINAL: nemi.marselia

jobb?? hva er det[8D] har ikke vært i jobb siden sept 05 når jeg gikk ut i svangerskapspermisjon (risikofylt yrke)
men drømmen min ser ut som blir realitet så starter kanskje opp for megselv neste år[:D][:D]


Idag har jeg satt flere timer i tlf med en advokat å gått litt igjennom formalitetene til rettsaken neste tirsdag. skal gå mere detaljert igjennom det på tlf på fredagen
ser IKKE fram til det nei[:'(]

ellers er det samme gamle her, bruker tiden på å mekle mellom ungene, le meg skakk av påfunnene å prøve å holde skadene på huset minimal etter mine 2 tornadoer[;)]


hehe, ja tornadoer kan være en utfordinger. Har 2 selv.... meg og S
Krysser fingrene for at drømmene er på plass neste år! Alle sammen[;)]

Rettsak, har jeg gått glipp av noe[8|] ( Trenger ikke å utdype[;)])
 
Ganske kjipt å skravle med seg selv, men dere har dere selv og takke når dere har fått så langt forsprang *fnis*
 
ORIGINAL: brownie*

Savner nesten jobb jeg, det sosiale med det..Men koser meg masse masse hjemme også..Sambo syns det er veldig greit å ha meg hjemme[8D] Må nyte permisjonen for dette blir min siste! Har ikke tenkt å ha flere små[8D]

Sambo skulle og tømme ovnen for aske men det skjer jo aldri så jeg har guffet opp varmepumpen for her er det virkelig blitt høstkaldt nå!!!

Kristoffer la merke til sauen i avataren din *fulliull* og står her å skriker BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ nå[8D] " der e bæææ mamma" haha


HEHEHEHEHEHE, de er herlige i den alderen der[8D]
 
Her blir det fiskekaker med brun saus og makaroni ( og poteter+ raspa gulrøtter til meg[:D])
 
Ble en tur til tanta og onkelen min. Koselig å hilse på de når de først er her.
Når T er lagt skal jeg ligge rett ut på sofan å se på tv[:D]

Merker at man kommer rett i det harde livet imorra. Først på jobb fra 9-17 så hjem å spise osv. Så er det foreldremøte i bhg. Gaaad, går det ann å leve sånn?[8D]
 
Ja, det er hardt å bli voksen[8D]
 
Er blitt mer aktiv nå som den nye skravletråden er på plass[8D]

tusen takk for det[:)] Er en god følelse å se at det ser ut til å gå bra denne gangen! Selv med blødninger denne gangen og[>:]

Trening ja[:o] Leeeeeeeeeeenge siden denne kroppen har kjent noe til det, hehe.
Skal begynne på gravidyoga.... hvis jeg klarer å dra meg dit da[:D]
Er ca akkurat 8 kg tyngre nå enn da jeg var 16 uker med S[&:] Ups[8D]
Den tid den sorg
 
ORIGINAL: arika

ORIGINAL: nemi.marselia

jobb?? hva er det[8D] har ikke vært i jobb siden sept 05 når jeg gikk ut i svangerskapspermisjon (risikofylt yrke)
men drømmen min ser ut som blir realitet så starter kanskje opp for megselv neste år[:D][:D]


Idag har jeg satt flere timer i tlf med en advokat å gått litt igjennom formalitetene til rettsaken neste tirsdag. skal gå mere detaljert igjennom det på tlf på fredagen
ser IKKE fram til det nei[:'(]

ellers er det samme gamle her, bruker tiden på å mekle mellom ungene, le meg skakk av påfunnene å prøve å holde skadene på huset minimal etter mine 2 tornadoer[;)]


hehe, ja tornadoer kan være en utfordinger. Har 2 selv.... meg og S
Krysser fingrene for at drømmene er på plass neste år! Alle sammen[;)]

Rettsak, har jeg gått glipp av noe[8|] ( Trenger ikke å utdype[;)])

 
hehe jeg er nok en liten tornado selv[8D]
 
skal i rettsak for UDI har tatt fra min xmann oppholdstilatelsen for de mener vi hadde ett proformaekteskap, trodde jeg var ferdig med hele han for flere år siden men den gang ei[:'(]
passer dårlig siden jeg er nygift og ønsker å gå vidre i livet å ikke drive å grave i fortiden.
 
ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: arika

ORIGINAL: nemi.marselia

jobb?? hva er det[8D] har ikke vært i jobb siden sept 05 når jeg gikk ut i svangerskapspermisjon (risikofylt yrke)
men drømmen min ser ut som blir realitet så starter kanskje opp for megselv neste år[:D][:D]


Idag har jeg satt flere timer i tlf med en advokat å gått litt igjennom formalitetene til rettsaken neste tirsdag. skal gå mere detaljert igjennom det på tlf på fredagen
ser IKKE fram til det nei[:'(]

ellers er det samme gamle her, bruker tiden på å mekle mellom ungene, le meg skakk av påfunnene å prøve å holde skadene på huset minimal etter mine 2 tornadoer[;)]


hehe, ja tornadoer kan være en utfordinger. Har 2 selv.... meg og S
Krysser fingrene for at drømmene er på plass neste år! Alle sammen[;)]

Rettsak, har jeg gått glipp av noe[8|] ( Trenger ikke å utdype[;)])


hehe jeg er nok en liten tornado selv[8D]

skal i rettsak for UDI har tatt fra min xmann oppholdstilatelsen for de mener vi hadde ett proformaekteskap, trodde jeg var ferdig med hele han for flere år siden men den gang ei[:'(]
passer dårlig siden jeg er nygift og ønsker å gå vidre i livet å ikke drive å grave i fortiden.


Den er lei[&:]
Forstår godt det er leit og irriterende å måtte dra fram gamle "saker"
Håper rettsaken går fort og smertefritt, så du kan fortsette ditt nygifte liv[:)]
 
Back
Topp