~?Maijentenes NYE skravletråd?~

ORIGINAL: arika


Hehe, håper det[8D]
vi skal bo 3 stk på 1 lite soverom....
Foreldrene mine bor i soverommet vedsiden av og lillebror okkuperer det gedigne rommet i kjeller..... hvor og det lille badet som alle oss 6 skal dele[&:][:D]

Har 1 bad i 2 etg, der soverommene er og, men det er total ribbet og venter på den trege byggmesteren skal komme å begynne.
Så har et lite håp om at det kan bli klart rett rundt når vi flytter inn[;)]


Uff, misunner dere ikke! Får satse på at foreldrene dine kommer seg ut før 15. desember da [;)] Er nå uansett under 2 mnd dere må bo i lag, så det går nok fint. Får gå mye på besøk de månedene, slik at det ikke blir altfor slitsomt [;)]
 
Skravlingen her inne begynner å dabbe av nå ser jeg, hehe [:D] Prøver å stikke innom av og til, men må innrømme at det ikke blir så ofte i en travel hverdag!

Er uansett litt koselig med denne skravletråden. Generelt blir altfor "travelt" for meg! Det er så mange tråder og mye skravling på en gang der at jeg blir ør i hodet [8D]
 
xlissx: Hehe, tror det blir verst for mannen[8D] Han kan lett begynne å irritere seg over de små (og mange) håpløsheten til pappa[:D] Han får i verste fall flytte til sine foreldre....
Lillebror bor i kjelleren, så han får henge mest mulig nede med han, hihi

Greit å ha egen leilighet når en skal lenge hos svigers. Bodde selv nesten 3 år i kjelleren hos mine[;)]
Kommunen er et kapittel for seg selv[:'(]

Krepsen78: Jada, skal klare 1,5 mnd med foreldrene mine jeg.... skal prøve å utnytte de det jeg klarer[8D] gratis middag, snike inn litt av vår klesvask i deres MOHAHAHA! 
Hehe, neida skal oppføre meg som et eksemplarisk ansvarlig voksent menneske.... nesten hele tiden[:D]



Nå tror jeg byggemannen har skjønt teiningen. Vet han er på sørlandet denne uken, men så håper jeg han kan begynne hos oss/foreldrene mine[:)]
Nå er også kontrakten for hussalget vårt underskrevet.... en herlig lettelse


brownie*: Å din fristerinne!!!!! Vil og, BUHU! Tenk masse på meg og send litt ekstra sol og varme til meg er du super duper søt og snill[8D]
God bedring til K[:)]
 
ORIGINAL: arika

xlissx: Hehe, tror det blir verst for mannen[8D] Han kan lett begynne å irritere seg over de små (og mange) håpløsheten til pappa[:D] Han får i verste fall flytte til sine foreldre....
Lillebror bor i kjelleren, så han får henge mest mulig nede med han, hihi

Greit å ha egen leilighet når en skal lenge hos svigers. Bodde selv nesten 3 år i kjelleren hos mine[;)]
Kommunen er et kapittel for seg selv[:'(]

Krepsen78: Jada, skal klare 1,5 mnd med foreldrene mine jeg.... skal prøve å utnytte de det jeg klarer[8D] gratis middag, snike inn litt av vår klesvask i deres MOHAHAHA! 
Hehe, neida skal oppføre meg som et eksemplarisk ansvarlig voksent menneske.... nesten hele tiden[:D]


Nå tror jeg byggemannen har skjønt teiningen. Vet han er på sørlandet denne uken, men så håper jeg han kan begynne hos oss/foreldrene mine[:)]
Nå er også kontrakten for hussalget vårt underskrevet.... en herlig lettelse


brownie*: Å din fristerinne!!!!! Vil og, BUHU! Tenk masse på meg og send litt ekstra sol og varme til meg er du super duper søt og snill[8D]
God bedring til K[:)]




Gratis middag og hjelp til klesvasken er ikke å forakte [;)]
 
Nå skal jeg se på bonderomantikk [8D] Har satt det på opptak, så kan jeg hoppe over pausene [:D]
 
Du får gå mye på spa da brownie*

Sitter å vurderer å legge meg.... 14 timer til ul[8D]
å få tiden til å gå kjappere[:D]
 
Misunner alle som skal til syden nå ass.. MØKKAVÆÆÆR[:'(][:'(]
Har jo regna apekatter her i mange dager i strekk[:'(][:'(] NÅ vil jeg ha sooooool!
(Forsåvidt greit at jeg jobber så å si alle dagene denne uka før helga da[:D]) men misunner ikke de som er her på høstferie. Er så tåkete at  man ser ikke over veien engang.
 
Innlegg nr 500 og vi enter en til prins[:D] Ny termin 25 februar[:)]
 
Gratulerer med en ny prins ivente[:D]
 
Gratulerer så mye med nok en prins Arika [:D]
 
Tusen takk[:D]
Min spådom om 2 gutter går i oppfyllelse[8D]
 
Er det bare meg som sliter med å komme inn her iblandt?
Nesten hver gang kommer en sånn feilmelding første gangen jeg trykker[>:]
 
Hehe, 20 hadde vært fint det[8D]

Har ikke harr problemer i det siste[8|]
 
Jeg har ikke hatt problemer med å komme inn her..

Vi var forresten å fikk tegna kjøkkenet til ny-huset på mandag, super fornøyd [:D] Men det koster også da [X(] Nesten så jeg gruer meg til å begynne på badet, hehe..

ja, og så har mamma kjøpt seg motorsykkel igjen, noe som har vært drømmen hennes i maaange år.. Så nå har N ei sprek eksosrype til mormor, haha [;)][8D][8D]
 
Kjekt å planlegge kjøkken og bad, men dyrt blir det fort ja! [8D] Hvilket kjøkken blir det da?
Vi holder på å planlegge kjøkken på hytta vår, men går nok for ett billig Ikea kjøkken der [;)] Hjemme har vi ett dyrere kjøkken (Italiensk), men vil ikke bruke alt for mye på hytta. I tillegg har jo Ikea mye fint også, og kvaliteten skal være bra.

Kult med eksosrype-mormor [:D]
 
Back
Topp