~?Maijentenes NYE skravletråd?~

Vet fremdeles ikke noe, håper på mail i morgen.... men egentlig ikke. Tror ikke jeg stod. Vet jeg krysset feil på 2-3 spm som jeg egentlig visste svaret på[&o]
Men men, får ta det på ny da!

Glad meldingen er at jeg nå har tv igejn... med alle kanaler OG lyd[8D]
 
brownie: God tur[:D]
arika:Håper du får bestått.[;)]

Jeg kjeder meg hjemme, så fort jeg er i bevegelse eller snakker kommer hosten og da river det til i muskelstrekken, håper jeg aldri får dette igjen!
Her har vi hatt noen urolige netter for Even får 4!! jeksler samtidig, sikler som en baby og suger febrilsk på smukken om natta[8D]
Fy jeg er glad når det blir mandag og jobb jeg! Men jeg har satt meg opp på varetelling fra torsdag til søndag[:-]
Savner gutta, de er i bhg, sambo er på jobb.
 
God tur brownie*! Er sååååå misunnelig[:D]Vil ha sol og varme[;)]

God bedring camila!!!!!

Og jeg bestod[:D][:D][:D][:D] Oh happy day!
Og god helg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Grattis arika [:D]
 
Og god tur brownie! Finnes ikke misunnelig jeg[:'(][8D]
 
Jeg glemmer å skravle her! Og det er dårlig av ei som var kjempeivrig i den gamle altså[:D]
 
Update fra oss, minsten har blitt feiret så det holder! Selv feira han med hjørnetann (jepp, han og! Må være mnd for hjørnetenner[8D]) så her har det heller ikke vært mye søvn siste to ukene[&:]
Jeg har begynt i ny jobb, som assistent på u-skole - stortrives! Makan til koselig jobb da[:D] (Og så nice arbtider! 08-14 el. 08-16.30 og fri HVER helg!! Skal bli godt å bli ferdig med helgene i oppsigelsestiden på gammeljobben)
Phillippe-vilikke har det bra, han er MEGET trass om dagen. Nåde den som prøver å fortelle hva han skal gjøre. Da går han i vranglås[8D] Alt har sin sjarm sier jeg, men den trassinga er bare til bry[:@]
 
Gratulerer med ny jobb! Høres kjempedeilig ut med de arbeidstidene ja [:)]
Og jeg kjenner til den trassinga [:'(]
 
Trassing er noe herk, men trøster meg med at det er tegn på at gutten min har vilje og det trengs for å komme seg fram i livet [8D]
 
ORIGINAL: anonaBella

Jeg har begynt i ny jobb, som assistent på u-skole - stortrives! Makan til koselig jobb da[:D] (Og så nice arbtider! 08-14 el. 08-16.30 og fri HVER helg!! Skal bli godt å bli ferdig med helgene i oppsigelsestiden på gammeljobben)
Phillippe-vilikke har det bra, han er MEGET trass om dagen. Nåde den som prøver å fortelle hva han skal gjøre. Da går han i vranglås[8D] Alt har sin sjarm sier jeg, men den trassinga er bare til bry[:@]


Gratulerer med ny jobb [:)]
 
Da står jeg midt i pappeske jungelen!
Flytting denne helgen. Så fra i morgen skal vi leve sammen med mine foreldre i 1-1,5 mnd[&:]
Det kan bli intressant[8D]

Har en ørliten pause nå.... som muligens blir ørlite lenger[:D]
 
ORIGINAL: arika

Da står jeg midt i pappeske jungelen!
Flytting denne helgen. Så fra i morgen skal vi leve sammen med mine foreldre i 1-1,5 mnd[&:]
Det kan bli intressant[8D]

Har en ørliten pause nå.... som muligens blir ørlite lenger[:D]


Lykke t med flyttingen[:D][:)]
 
ORIGINAL: Krepsen78

Trassing er noe herk, men trøster meg med at det er tegn på at gutten min har vilje og det trengs for å komme seg fram i livet [8D]

Hadde en bare klart å tenke sånn hver gang de trasser... [:D]
 
ORIGINAL: lisemo

ORIGINAL: Krepsen78

Trassing er noe herk, men trøster meg med at det er tegn på at gutten min har vilje og det trengs for å komme seg fram i livet [8D]

Hadde en bare klart å tenke sånn hver gang de trasser... [:D]


Klarer ikke det jeg heller [;)]
 
Lykke til med flyttingen! Blir kanskje litt slitsomt å bo med foreldrene dine en stund, men tenk så gøy når dere endelig får huset for dere selv! Har dere bodd i leilighet fram til nå?
 
Skal til Ikea i morgen. Jippi!!!

Skal bestille kjøkken til hytta og diverse andre møbler. Gleder meg [:D]
 
ORIGINAL: Krepsen78

Lykke til med flyttingen! Blir kanskje litt slitsomt å bo med foreldrene dine en stund, men tenk så gøy når dere endelig får huset for dere selv! Har dere bodd i leilighet fram til nå?


Takk alle sammen.
Ja det kommer sikkert til å gå greit.

Nei, vi har en liten kjedet enebolig (carport mellom husene) på 86 kvm som vi kjøpte i februar 2006 og flyttet inn i april 2007 [:)]
 
Så fiiint kjøkken Brownie[:D]
Har ikke rota meg inn her på en stund jeg[X(] Noen ganger vil ikke leseren inn når det er for mange sider (skravledamer[>:][8D]) og da gir jeg opp etter å ha tenkt tanken. *Shame on me*[>:]

Håper alle får en koselig nyttårsfeiring ikveld[:)] vi skal ingen verdens ting så jeg blir vel å henge her[:-]
 
God nyttårsfeiring til alle sammen[:)]
Hva skal jentene gjøre da?

Vi skal til svigers på en rolig feiring, skal være stolt om jeg holder meg oppe til 12 tror jeg[8D]
Lillemor blir 1år imorgen,så er greitt å være litt anstedning ikveld[:)]
 
ahh..da var gutten levert i bhg etter 14dagers juleferie!
og om en time skal jeg og lillemor dra på tilvenning i bhg[:)]
 
gud,det skal bli godt med litt bhg dager igjen, ungene har gått hverandre på nervene siste dagene.
 
forresten bare jeg som er litt lei jul nå?
kjenner jeg har lyst til å ha ut alt allerede, men er vel litt tidlig[8|]
 
Back
Topp