~?Maijentenes NYE skravletråd?~

Jeg føler nesten ikke det har vært jul.. Det gikk så fort, og det blei lite familiebesøk og selskap, siden det var så mange arbeidsdager[:(] Så jeg er ikke helt ferdig med jula..
Men må innrømme at det var godt å levere snuppa i bhg i dag. Hun har vært ganske lei av å være hjemme de siste dagene. Og så er det ikke bare å gå ut å leke i denne kulden med lillebror. Kan ikke bare forlate han alene inne heller[8D] Synd, for snuppa ELSKER å være ute! Hun maser om å gå ut hele tiden. Men i bhg er de masse ute[:D]

Jeg skal bare slappe av i dag. Kanskje ta litt klesvask og rydde litt.

Har nesten ikke vært her inne hos dere på leeenge. Bare inne og lest av og til. Men det gikk bra på eksamen før jul[:D] så nå skal jeg bare nyte de siste mnd av permisjonen[:D] Gjøre ting jeg har lyst til, slappe av, og nyte tid med lillebror og snuppa[:D]
 
Ja, du må nyte resten av permisjonen din [;)] Det går så fort! Savner den tiden litt jeg [8D] Nå føles det sååå lenge siden, har jo jobbet i snart 1,5 år. På tide å vurdere om vi skal gå for en tredjemann kanskje [;)] Er litt babysjuk, men vet ikke om jeg orker å få en til. Mannen min er ikke særlig gira på å få flere barn, men jeg har ikke prøvd å overbevise han heller da. Tror nok jeg kan få han på gli om jeg går skikkelig inn for det, hehe.
 
Evigheter siden jeg har vært her inne på mai. Får prøve å oppdatere meg litt[8D]
Hvem er det som har slettet seg?[8|]

Her går det ok, 40 dager igjen til termin i dag. Gleder meg til å bli ferdig med vondter og dårlig nattesøvn pga vondtene.
Bedre med dårlig nattesøvn pga baby[:D]
 
Ikke lenge igjen før du har baby igjen nå jo [:D] Så gøy! Blir litt misunnelig [;)]

Vet ikke hvem det er som har slettet seg.
 
Tror det er Fesasmekjo eller hva ho kalte seg sist som har sletta seg.Hvis jeg ikke har sett feil så er ho tilbake med nytt nick[:)] Så ho titter sikkert innom igjen[:)]

Her går dagene i full fart. Synes det nesten går litt for fort her[&:]
Prøver å være flink å ta av litt vekt, og har uten å ha skikkelig gått inn for det gått ned 6kg siden i sommer. Er veldig fornøyd med det[:D]

Lykke til med resten av svangerskapet arika. Håper du får sove litt før minsten melder ankomst[:D]
 
Tiden går alt for fooooooooooooooooooort! (Kanskje ikke for dere gravide da..haha[8D])
Jeg rekker ingenting om dagen, bare jobb-unger-spise-sove...så er det jaggu snart helg igjen[8D][:(]
Håper ikke tiden flyr like mye når det blir sommer og sol[:D]
 
Nå har jeg fått jobbenekt fra legen, så nå skal jeg bare sove sove sove til mini kommer[:D]
 
Du må prøve å slappe godt av da [;)] Er bra å være litt uthvilt før babyen kommer!
 
Føler meg aldri uthvilt for tiden[:'(]
Har hatt barnefri hele helgen og tror jeg kunne tilbrakt hele dagen i sengen.
 
 
nesten senestrekk i ene tåa[>:] aua[X(]
 
Ellers så skal jeg og gutta flytte om 1-2 mnd weeeee unga kan leke ute igjenn[:D][:D][:D] ellers jobber jeg en del og unga er bare annenhver uke hos meg.... trist, men man venner seg til det sakte men sikkert, sånn er livet liksom[X(]
Så er jeg singel igjenn, og tror ikke jeg skal blande meg borti mannfolk mer for jeg har bare uhell i kjærligheten[:-] skal konse om flytting nå[;)] noen som vil hjelpe?[8D] hater å flytte, men skal bli godt å komme inn å være ferdig[:D]
 
Trist at forholdet deres ikke holdt, men av og til er det til det beste å gå hver sin vei [8|] Lykke til videre!
 
ORIGINAL: Krepsen78

Trist at forholdet deres ikke holdt, men av og til er det til det beste å gå hver sin vei [8|] Lykke til videre!

Takk[:)] 
 
Skravledamer[:D]
Blir nok sikkert rart å begynne å jobbe igjen Brownie, men alikevel godt å komme seg ut å være litt seg selv og ikke baaare mamma hele tia[:D]

Leit å lese at du har blitt singel igjen. Mannfolka kan være noe dritt, ja. Lurest å holde seg alene[:D]
Masse lykke til med flyttinga. Får tro det blir godt med en ny start[:)]
 
Har kost oss med boller i dag [8D] Noen med krem og syltetøy og noen med vaniljekrem blandet med vanlig krem, nam nam. Fastelaven vet dere [;)]
 
her var det stille gitt[8D]
 
Får skrive litt jeg da[:)][;)]
Ungene er i bhg i dag og blir hentet av BF der. Bare 1 mnd nå, så flytter vi[:D][:D] har begyunt å pakke og mer må pakkes i løpet av uka[;)] en uke flyr jo egentlig bare avsted[:-]
Nå er jeg i gang med slanking, og nå SKAL det GÅÅÅ!!!!![:D] lei å være fleskekjerring[8D] hehe
 
Åssen går det med dere da???
 
Back
Topp