Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
slappe av, bli avhengig av netflix. do what the doctor says...Foreløpig et egg befruktet, så det blir innsett i morgen!!Nå damer, trenger jeg tips til hvordan gullegget på best måte skal trives
![]()
slappe av, bli avhengig av netflix. do what the doctor says...![]()
bruke varmeflaske som "smertelindring" dersom du må ha det.
snakk med fastlegen... ;-)Det høres kjedelig ut! Får man sykemelding eller? Tenker det må være kjempe kjipt å gå rundt hjemme i alle de dagene. For min del jobber jeg på barneskole og SFO, tenker det er såpass "rolig" at jeg ikke trenger fri. (Sier jeg nå, haha..) Sjefen har også sagt hun mer enn gjerne tilpasser arbeidsdagen mot at hun ikke mister meg
![]()
Gratulerer! Min oppskrift i rugetiden: Er litt egoistisk og gjør ting jeg har lyst til, trening byttes ut mot turgåing, prøver å spise sunt. ( men blir noen is varmen). Og masse NetflixForeløpig et egg befruktet, så det blir innsett i morgen!!Nå damer, trenger jeg tips til hvordan gullegget på best måte skal trives
![]()
Det høres kjedelig ut! Får man sykemelding eller? Tenker det må være kjempe kjipt å gå rundt hjemme i alle de dagene. For min del jobber jeg på barneskole og SFO, tenker det er såpass "rolig" at jeg ikke trenger fri. (Sier jeg nå, haha..) Sjefen har også sagt hun mer enn gjerne tilpasser arbeidsdagen mot at hun ikke mister meg
![]()
Gratulerer! Min oppskrift i rugetiden: Er litt egoistisk og gjør ting jeg har lyst til, trening byttes ut mot turgåing, prøver å spise sunt. ( men blir noen is varmen). Og masse NetflixTil syvende og sist er det ikke så mye vi kan gjøre fra eller til ett innsett. Men tror det er lurt å ikke utsette kroppen for mye slit når den skal prøve å lage liv
![]()
I utgangspunktet blir man ikke sykemeldt i rugeperioden, men hvis man føler seg dårlig, eller har en jobb som er skikkelig stressende så kan fastlegen skrive sykemelding for deg.
Jeg var sykemeldt første gangen jeg ruget, men innså at det var driiiit kjedelig og så får man aaltfor mye tid til å tenke og gruble. Ventetiden ble liksom lengre. Så jeg jobber helst slik at jeg får tankene mine på noe annet hvertfall halve dagen![]()
Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen![]()
Så da setter vi igang igjen til høsten
Lykke til videre alle sammen og god sommer![]()
Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen![]()
Stor klem fra meg til deg :-(Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen![]()
Klem til deg <3 god sommer!Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen![]()