Mai 2016

Tok test i dag, og den var negativ... Er 12 dpo, og offisiell testedato er til mandag. Ser dårlig ut denne gangen og. Er så lei av dette styret. Heldigvis har vi et blastocyst på frys, satser på å få det satt inn før sommeren. ☺

ImageUploadedByBV Forum1464854332.233743.jpg

Her var det en svak strek :-o

Herlig! :D Gratulerer!!!

Foreløpig et egg befruktet, så det blir innsett i morgen!! ❤️ Nå damer, trenger jeg tips til hvordan gullegget på best måte skal trives :D
slappe av, bli avhengig av netflix. do what the doctor says... :P
bruke varmeflaske som "smertelindring" dersom du må ha det.

slappe av, bli avhengig av netflix. do what the doctor says... :P
bruke varmeflaske som "smertelindring" dersom du må ha det.

Det høres kjedelig ut :p! Får man sykemelding eller? Tenker det må være kjempe kjipt å gå rundt hjemme i alle de dagene. For min del jobber jeg på barneskole og SFO, tenker det er såpass "rolig" at jeg ikke trenger fri. (Sier jeg nå, haha..) Sjefen har også sagt hun mer enn gjerne tilpasser arbeidsdagen mot at hun ikke mister meg :p

Det høres kjedelig ut :p! Får man sykemelding eller? Tenker det må være kjempe kjipt å gå rundt hjemme i alle de dagene. For min del jobber jeg på barneskole og SFO, tenker det er såpass "rolig" at jeg ikke trenger fri. (Sier jeg nå, haha..) Sjefen har også sagt hun mer enn gjerne tilpasser arbeidsdagen mot at hun ikke mister meg :p
snakk med fastlegen... ;-)

Foreløpig et egg befruktet, så det blir innsett i morgen!! ❤️ Nå damer, trenger jeg tips til hvordan gullegget på best måte skal trives :D
Gratulerer! Min oppskrift i rugetiden: Er litt egoistisk og gjør ting jeg har lyst til, trening byttes ut mot turgåing, prøver å spise sunt. ( men blir noen is varmen). Og masse Netflix ;) Til syvende og sist er det ikke så mye vi kan gjøre fra eller til ett innsett. Men tror det er lurt å ikke utsette kroppen for mye slit når den skal prøve å lage liv :)

I utgangspunktet blir man ikke sykemeldt i rugeperioden, men hvis man føler seg dårlig, eller har en jobb som er skikkelig stressende så kan fastlegen skrive sykemelding for deg.

Jeg var sykemeldt første gangen jeg ruget, men innså at det var driiiit kjedelig og så får man aaltfor mye tid til å tenke og gruble. Ventetiden ble liksom lengre. Så jeg jobber helst slik at jeg får tankene mine på noe annet hvertfall halve dagen :)

Gratulerer! Min oppskrift i rugetiden: Er litt egoistisk og gjør ting jeg har lyst til, trening byttes ut mot turgåing, prøver å spise sunt. ( men blir noen is varmen). Og masse Netflix ;) Til syvende og sist er det ikke så mye vi kan gjøre fra eller til ett innsett. Men tror det er lurt å ikke utsette kroppen for mye slit når den skal prøve å lage liv :)

Tusen takk :) Det høres bra ut! Greit å ha noen "forhåndsregler" men samtidig går det vel kroppens gang tenker jeg. Det er en grunn til at det fester seg eller ikke uansett av kroppens natur. Men liker å tenke at jeg kan hjelpe til med å forebygge sa osv :) Is blir det nok av, hihi :D

I utgangspunktet blir man ikke sykemeldt i rugeperioden, men hvis man føler seg dårlig, eller har en jobb som er skikkelig stressende så kan fastlegen skrive sykemelding for deg.

Jeg var sykemeldt første gangen jeg ruget, men innså at det var driiiit kjedelig og så får man aaltfor mye tid til å tenke og gruble. Ventetiden ble liksom lengre. Så jeg jobber helst slik at jeg får tankene mine på noe annet hvertfall halve dagen :)

Ja okei :)
Hehe, ja det er nettopp det jeg ser for meg! 14 dager er lenge nok i seg selv om man ikke så skal gå å vente hjemme der det ikke skjer en dritt :p Henger meg på den! Jeg får bare se hvordan kroppen reagerer, dag for dag.

Jeg har vært i full jobb i bhg, men tatt det helt med ro ellers. Godt å ha noe å gjøre mens man venter og formen er god nok :)

Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen :(

Så da setter vi igang igjen til høsten :)

Lykke til videre alle sammen og god sommer :)

Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen :(

Så da setter vi igang igjen til høsten :)

Lykke til videre alle sammen og god sommer :)

Det var skikkelig trist å høre :( sender deg store og mange klemmer.

I høst gir de deg nok ett annet regime som fungerer bedre for deg :)

Back
Topp