Mai 2016

Dagens test før tidsfrist er gått ut, og ikke på morgen urin
ImageUploadedByBV Forum1464950478.650636.jpg
 
Dagens test før tidsfrist er gått ut, og ikke på morgen urin Vis vedlegget 180529
Ser streken! :D Gatulerer! Her er det nok ingen tvil :) <3

Imårrest kom svaret fra ivf klinikken :D Gravid!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Selv om jeg har testet positiv i flere dager var det godt å få det bekreftet ❤️❤️❤️ 5+0 idag :) Endelig!! Etter 9 års slit med prøving ble det endelig vår tur :)
Det er så deilig når man vet svaret, men får det ordentlig bekreftet! :D Husker den følelsen. Gratulerer så mye! Nå har du ventet 9 år, og nå er det bare 9 mnd igjen til du får det lille gullet deres :)


Herlig!! :D Ingen tvil altså! Hurra og Grattis! :D
 
Imårrest kom svaret fra ivf klinikken :D Gravid!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Selv om jeg har testet positiv i flere dager var det godt å få det bekreftet ❤️❤️❤️ 5+0 idag :) Endelig!! Etter 9 års slit med prøving ble det endelig vår tur :)

Hei. Jeg hører også til ivf klinikken. Skal de ringe meg og fortelle at jeg er gravid? Har fått offisiell testdag 05/06. Hadde blodprøve 01/06 .. Har også testa masse selv og vet jeg allerede er gravid. Fått beskjed om å kontakte klinikken etter å ha tatt test 05/06 for å fortelle om jeg er gravid eller ikke. Visste ikke at de skulle bekrefte noe etter det? Hehe
 
Hei. Jeg hører også til ivf klinikken. Skal de ringe meg og fortelle at jeg er gravid? Har fått offisiell testdag 05/06. Hadde blodprøve 01/06 .. Har også testa masse selv og vet jeg allerede er gravid. Fått beskjed om å kontakte klinikken etter å ha tatt test 05/06 for å fortelle om jeg er gravid eller ikke. Visste ikke at de skulle bekrefte noe etter det? Hehe

Siden jeg bor et godt stykke unna, måtte jeg ta blodprøven på mitt legekontor her jeg bor. Dermed måtte prøven sendes til dem. Fikk beskjed om at jeg selv måtte ringe dem idag for å få svaret fra dem, men di ringte meg før jeg rakk og ringe dem :)
 
Siden jeg bor et godt stykke unna, måtte jeg ta blodprøven på mitt legekontor her jeg bor. Dermed måtte prøven sendes til dem. Fikk beskjed om at jeg selv måtte ringe dem idag for å få svaret fra dem, men di ringte meg før jeg rakk og ringe dem :)

Jeg tok heller ikke blodprøven hos dem men fikk aldri beskjed om å høre resultatet. Jeg ringte selv til laben og fikk vite resultatet samme dag som jeg tok den :)
 
Offisiell testdag torsdag 9. Juni, men tror nok jeg svir av en test i morgen :)

Fler som fortsatt venter på å teste fra mai-gruppa? :)
 
tvitvi <3 <3 krysser fingre og tær for deg <3 <3 håper vi ser deg inne på februar forumet snart! <3
Takk! :D Skal gjøre mitt beste på å snike meg inn februar-døra ;)
 
Negativ i dag 13 dpo :(
ImageUploadedByBV Forum1465359475.689676.jpg
 
Noen som vet om man kan bli skikkelig kvalm av Lutinus? Lurer på om det er medisinene som lurer meg eller om det virkelig kan være noe på gang. Våknet 0430 av kvalme i natt og har ikke fått sovet siden. Er 16 dpo, testdag i morgen. Har klart å holde meg så langt :)
 
Back
Topp