Mai 2016

Noen som vet om man kan bli skikkelig kvalm av Lutinus? Lurer på om det er medisinene som lurer meg eller om det virkelig kan være noe på gang. Våknet 0430 av kvalme i natt og har ikke fått sovet siden. Er 16 dpo, testdag i morgen. Har klart å holde meg så langt :)
Håper det er noe på gang :) kan du ikke teste i dag? ;)
 
Begynner å bli fristende å teste ja Men har ikke noen tester hjemme, og tenkte å vente slik at jeg får svaret når jeg ikke skal på jobb. Må på kveldsvakt i dag. Krysser fingrene nå :)
Da kommer vi til å være en rimelig spent gjeng her i morgen tidlig! :) Jeg har troa på at du får ett stort digert + :)
 
Noen her som har gått på klexane? (Blodfortynnende sprøyter) Får blåmerker og har en "kul" under huden på magen. Kjenner den når jeg trykker litt ned. Er det normalt?
 
Noen her som har gått på klexane? (Blodfortynnende sprøyter) Får blåmerker og har en "kul" under huden på magen. Kjenner den når jeg trykker litt ned. Er det normalt?
Jeg er sykepleier og gir det ofte:) det er vanlig. Bare bytt plass på sprøyten for hver gang og unngå de harde punktene.
 
Nå tror jeg løpet er kjørt her, dessverre :( Dro til klinikken i dag for å ta blodprøve, og når jeg kommer jeg er lutinusrestene ganske brune. Føler meg ganske sikker på at mensen er på vei. Isåfall er det fjerde forsøk, til sammen innsett av sju tilsynelatende perfekte egg - uten så mye som en bitteliten strek engang.
 
Nå tror jeg løpet er kjørt her, dessverre :( Dro til klinikken i dag for å ta blodprøve, og når jeg kommer jeg er lutinusrestene ganske brune. Føler meg ganske sikker på at mensen er på vei. Isåfall er det fjerde forsøk, til sammen innsett av sju tilsynelatende perfekte egg - uten så mye som en bitteliten strek engang.

Testa du selv hjemme også da?

Jeg skal også ta blodprøve i dag men får nok ikke svar før i morgen.
Og jeg har desverre begynt å spotte jeg også.

Neg hjemmetest i går, så vi to kommer nok til å gå hånd i hånd inn i nytt forsøk til høsten :(

Har hatt tilsammen 5 innsett av 6 egg og blitt gravid (men mista) den ene gangen de satte inn 2 stk.
Alle eggene har vært perfekte her også...
 
Testa du selv hjemme også da?

Jeg skal også ta blodprøve i dag men får nok ikke svar før i morgen.
Og jeg har desverre begynt å spotte jeg også.

Neg hjemmetest i går, så vi to kommer nok til å gå hånd i hånd inn i nytt forsøk til høsten :(

Har hatt tilsammen 5 innsett av 6 egg og blitt gravid (men mista) den ene gangen de satte inn 2 stk.
Alle eggene har vært perfekte her også...
Føles urettferdig dette altså. Hvorfor går det ikke for oss? Ikke er vi spesielt gamle heller så eggene bør jo være gode.

Jeg testet ikke hjemme nei. Tenkte faktisk å bare forholde meg til blosdprøven denne gangen. Har myst og nistirret på så mange tester, at jeg ville spare meg for det denne gangen. Blodprøven er jo fasit uansett.

Du må se positivt på det at du vet at du kan bli gravid ihvertfall. En mager trøst, men har det skjedd en gang, vil det jo skje igjen. Jeg vet ikke om kroppen min kan bli gravid engang. Vi kjøpte heldigvis trepakk nå, så vi har to forsøk igjen der. Kommer ihvertfall til å bruke opp de før vi setter strek. Blir vel augustforsøk her. Never ending story dette...:(
 
Våkna opp med magesmerter i dag tidlig, varte ca 1 time så var det vekk, noen som vet hva det kan være? Er 7 uker på vei nå. Håper ikke det er noe gale inni der
 
Våkna opp med magesmerter i dag tidlig, varte ca 1 time så var det vekk, noen som vet hva det kan være? Er 7 uker på vei nå. Håper ikke det er noe gale inni der
Det tror jeg er veldig normalt. Skjer jo mye der nå. Men er du bekymra, så hadde jeg kontaktet jordmor eller lege for en sjekk :) Håper det går bra med deg!
 
Det tror jeg er veldig normalt. Skjer jo mye der nå. Men er du bekymra, så hadde jeg kontaktet jordmor eller lege for en sjekk :) Håper det går bra med deg!
Jeg skal til ultralyd på mandag, håper alt ser bra ut.
Er på jobb offshore, så har kun sykepleier her ute. Men er vel ikke så mye man kan gjøre uansett, blir bare så beskymra :)
 
Jeg skal til ultralyd på mandag, håper alt ser bra ut.
Er på jobb offshore, så har kun sykepleier her ute. Men er vel ikke så mye man kan gjøre uansett, blir bare så beskymra :)
kan være livmor har strekt seg litt då kan man ofte reagere med murringer og "strekk"
 
Back
Topp