Mai 2016

Tuuuusen takk :D
Har testdato 2 juni men det er jo tydelig at jeg er gravid!! Woooohooo.....nå må det bare fortsette vokse og kose seg

Jeg har testdag 05 juni, men blodprøve dag 01 juni.
Tror jeg skal våge meg på en hjemmetest 30-31 mai :)
Nær hadde du uttak og innsett og når var der du testet positivt første gang? :)

Jeg vet :D med jr hadde jeg 0 symptomer, så får håpe det er samme greia nå..:D litt småkvalm innimellom da.. :P

Jeg har absolutt ingen verdens symptomer i disse dager. Hadde magevondt/menssmerter de første dagene. Håper ikke det betyr noe negativt at det er forsvunnet.
Veldig ømme bryst da! Men det vet jeg at jeg får med lutinus uansett.

Jeg har testdag 05 juni, men blodprøve dag 01 juni.
Tror jeg skal våge meg på en hjemmetest 30-31 mai :)
Nær hadde du uttak og innsett og når var der du testet positivt første gang? :)

Jeg hadde uttak 11 mai og satt inn 2 egg 13 mai.
Testet positiv 20 mai første gangen. :) Fortsatte faktisk å teste hver dag etter det.... (....testetøs...kremt) Å den ble bare mer og mer positiv :D
Grunnen til at jeg testet da var pga en UL jeg tok 20 mai fordi de mistenkte overstimulering pga veldig høy feber.
Legen sa at han så et egg som hadde festet seg så da klarte jeg ikke la vær å teste hehe... :p

Testet positiv 20 mai første gangen. :) Fortsatte faktisk å teste hver dag etter det.... (....testetøs...kremt) Å den ble bare mer og mer positiv :D
Grunnen til at jeg testet da var pga en UL jeg tok 20 mai fordi de mistenkte overstimulering pga veldig høy feber.
Legen sa at han så et egg som hadde festet seg så da klarte jeg ikke la vær å teste hehe... :p
Fantastisk!! :D

:-) :-) i love it ;-)

Så fantastisk!!! ❤️
Er det sånn billigstrimler du brukte 20. mai? De skal være veldig sensitive i forhold til de i butikk er de ikke?
Vil teste nå! Satte ovitrellen 16, Uttak 18, innsett 23. For tidlig å teste idag kanskje?

Jeg har absolutt ingen verdens symptomer i disse dager. Hadde magevondt/menssmerter de første dagene. Håper ikke det betyr noe negativt at det er forsvunnet.
Veldig ømme bryst da! Men det vet jeg at jeg får med lutinus uansett.
Akkurat som meg da :) da får vi bare håpe disse frøene sitter og vokser godt! :)

YES! :D

Av 11 egg ut, ble 7 befrukta :D

Blir innsett i morgen :)

Da var vi forbi enda ett 'hinder'.
Nå må bare innsettet gå bra og egget feste seg (det er det jeg føler er problemet hos meg).

Oj så bra :) Masse lykketil i morgen :)

Gladnyhet!
Sprøyter og spray frem til mandag, eggløsningssprøyta tas mandag kveld, medisinfri på tirsdag og UTTAK på onsdag :D

Endelig skjer det noe!!! :)
Spennende :) Håper du får massevis av egg :Heartred

2 egg ut i dag.... Håper det er to gullegg da.... litt skuffa, men må jo bare håpe :Heartred

Så fantastisk!!! ❤️
Er det sånn billigstrimler du brukte 20. mai? De skal være veldig sensitive i forhold til de i butikk er de ikke?
Vil teste nå! Satte ovitrellen 16, Uttak 18, innsett 23. For tidlig å teste idag kanskje?

Brukte de hvite med vindu fra billigstester.no 20 mai :D
Brukte også strimlene og de ble også positiv.
Vell jeg testet jo positiv 7 dager etter innsett. .( pga UL ) men vet ikke om det va pga spøryta eller ikke.
Så da fortsatte jeg bare å teste hehe... :)

2 egg ut i dag.... Håper det er to gullegg da.... litt skuffa, men må jo bare håpe :Heartred

Garantert gull-egg :) Får du sette inn begge to eller blir det en på frys?

Igår kveld tok jeg en test på utvannet urin. Dag 11 etter ovitrelle. Det var nesten usynlig, men det var "noe" der. Veldig vanskelig å se men en strek er en strek.
Tok en ny test idag tidlig, hadde håpet på en mørkere strek men idag var den helt borte, var nok ovitrellen som hang litt igjen i kroppen på dag 11. Veldig ekkelt å teste og få en helt hvit test, 10 dager siden uttak og 5 dager siden innsett. Ingen symptomer. Burde vel ha kommet litt HCG innen nå hvis jeg hadde vært gravid? :(

Igår kveld tok jeg en test på utvannet urin. Dag 11 etter ovitrelle. Det var nesten usynlig, men det var "noe" der. Veldig vanskelig å se men en strek er en strek.
Tok en ny test idag tidlig, hadde håpet på en mørkere strek men idag var den helt borte, var nok ovitrellen som hang litt igjen i kroppen på dag 11. Veldig ekkelt å teste og få en helt hvit test, 10 dager siden uttak og 5 dager siden innsett. Ingen symptomer. Burde vel ha kommet litt HCG innen nå hvis jeg hadde vært gravid? :(

Det er vel litt tidlig, ikke gi opp enda. :) Vente til nærmere TD, det er da du får mer riktigere svar. Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp