Mai 2016

ImageUploadedByBV Forum1464328114.278949.jpg

Dagens..:P nå blir det å vente noen dager for å se om det blir noen stigning :P har lite trua, for har ingen symptomer på noe..!

YES! :D

Av 11 egg ut, ble 7 befrukta :D

Blir innsett i morgen :)

Da var vi forbi enda ett 'hinder'.
Nå må bare innsettet gå bra og egget feste seg (det er det jeg føler er problemet hos meg).

YES! :D

Av 11 egg ut, ble 7 befrukta :D

Blir innsett i morgen :)

Da var vi forbi enda ett 'hinder'.
Nå må bare innsettet gå bra og egget feste seg (det er det jeg føler er problemet hos meg).

Gratulerer med godt resultat. Krysser fingrene for at du få fryseren full og får inn et gullegg som fester seg. :) jeg har samme problem som deg, egget fester seg ikke.

Gratulerer med godt resultat. Krysser fingrene for at du få fryseren full og får inn et gullegg som fester seg. :) jeg har samme problem som deg, egget fester seg ikke.

Takk skal du ha :)

Jeg prøver å Google hva som gjør at eggene ikke fester seg og hva jeg kan gjøre for å bedre forholdene. Unngå røyk, alkohol og koffein (cola,kaffe) og sukker, siden det tetter blodgjennomstrømningen til livmor. I tillegg fant jeg at man burde gå en liten eller lengre tur hver dag (for blodgjennomstrømning), samt holde føttene varme, som har sammenheng med varmen i livmor. Egg vil heller feste seg i en varm livmor enn en kald. Det er så mye jeg har funnet hittil ;)

Har tilsammen hatt 4 innsett av tilsammen 5 helt perfekte egg, og ble gravid en gang (men mistet). Håper det blir vår tur nå <3

Takk skal du ha :)

Jeg prøver å Google hva som gjør at eggene ikke fester seg og hva jeg kan gjøre for å bedre forholdene. Unngå røyk, alkohol og koffein (cola,kaffe) og sukker, siden det tetter blodgjennomstrømningen til livmor. I tillegg fant jeg at man burde gå en liten eller lengre tur hver dag (for blodgjennomstrømning), samt holde føttene varme, som har sammenheng med varmen i livmor. Egg vil heller feste seg i en varm livmor enn en kald. Det er så mye jeg har funnet hittil ;)

Har tilsammen hatt 4 innsett av tilsammen 5 helt perfekte egg, og ble gravid en gang (men mistet). Håper det blir vår tur nå <3

Jeg har også funnet det samme når jeg har googlet. Jeg har aldri blitt gravid. Hatt innsett av 3 perfekte egg. Håper det klaffer denne gangen. Vet ikke om jeg orker dette flere ganger. Nå har jeg gått på hormonsprøyter i over 2 uker, kom noen tårer igår kveld da jeg satte hormonsprøyten. Pleier egentlig ikke å være noe problem med sprøyter, men merker at denne gangen er det tungt. Det er tungt å sitte lenge av gangen. Håper bare at jeg får ekstra gode egg denne gangen, som endelig leder meg til mål :)

Jeg har også funnet det samme når jeg har googlet. Jeg har aldri blitt gravid. Hatt innsett av 3 perfekte egg. Håper det klaffer denne gangen. Vet ikke om jeg orker dette flere ganger. Nå har jeg gått på hormonsprøyter i over 2 uker, kom noen tårer igår kveld da jeg satte hormonsprøyten. Pleier egentlig ikke å være noe problem med sprøyter, men merker at denne gangen er det tungt. Det er tungt å sitte lenge av gangen. Håper bare at jeg får ekstra gode egg denne gangen, som endelig leder meg til mål :)

Forstår deg veldig godt. Jeg var på felgen de siste sprøytene jeg satt også, og ikke minst uttaket. 'Aldri igjen' tenker jeg, men så er ønsket så stort at jeg klarer ikke gi helt opp.

Det sies jo at man har ca 20-25% sjanse hver gang, og når jeg teller sjansene mine, så ble jeg gravid på 1 av 5 egg (20%). Du har fortsatt store muligheter og jeg er sikker på at du blir gravid nå snart, forhåpentligvis denne gangen :) samtidig med meg :) Så skal vi følge hverandre helt til mål i februar ;)

Trur det liksom ikke...?!? Når man har prøvd i over 3 år så tørr jeg nesten ikke håpe at det skal gå bra.
Har mistet før men det va veldig tidlig. Merket det med at jeg begynte å småblø 1 uke før mens....
Så jeg har aldri vært der jeg er nå :)
Det ble enda mere virkelig når du skrev jeg er dritgravid hahaha....:D

...jeg testa jo faktisk positivt veldig tidlig :p
Testa første gang 12 dager etter eggløsningsprøyta.. :p men tenkte at det va pga sprøyta....

Jeg testa første gang 10 dager etter uttak og da var jeg gravid. Fikk en liten en som idag snart er 2 :)
Testa på 10ende dag andre gangen også. Negativ test og da ble jeg ikke gravid.
Kommer til å teste rundt samme tid denne gangen også :)
Så gratulerer du er nok gravid :)

Jeg testa første gang 10 dager etter uttak og da var jeg gravid. Fikk en liten en som idag snart er 2 :)
Testa på 10ende dag andre gangen også. Negativ test og da ble jeg ikke gravid.
Kommer til å teste rundt samme tid denne gangen også :)
Så gratulerer du er nok gravid :)

Testa faktisk på dag 10 etter uttak jeg også ;) Den var positiv..fortsatte med testing og den ble bare sterkere og sterkere!
Sååå...d begynner å synke inn at , JO jeg er faktisk gravid haha.... :D
Denne testen tok jeg imorrest :

.
59ce05a40bc39838a1cb1f8c691b307a

Testa faktisk på dag 10 etter uttak jeg også ;) Den var positiv..fortsatte med testing og den ble bare sterkere og sterkere!
Sååå...d begynner å synke inn at , JO jeg er faktisk gravid haha.... :D
Denne testen tok jeg imorrest :

.
59ce05a40bc39838a1cb1f8c691b307a

Den kunne ikke vært mer positiv!!!! Gratulerer så masse❤️ Jeg skal teste begynbelsen av neste uke:) gleder meg!

Back
Topp