Mai 2016

Igår kveld tok jeg en test på utvannet urin. Dag 11 etter ovitrelle. Det var nesten usynlig, men det var "noe" der. Veldig vanskelig å se men en strek er en strek.
Tok en ny test idag tidlig, hadde håpet på en mørkere strek men idag var den helt borte, var nok ovitrellen som hang litt igjen i kroppen på dag 11. Veldig ekkelt å teste og få en helt hvit test, 10 dager siden uttak og 5 dager siden innsett. Ingen symptomer. Burde vel ha kommet litt HCG innen nå hvis jeg hadde vært gravid? :(
Sist svangerskap kunne de ikke påvise noe HCG i urinen min i uke 4 på legekontoret engang, så man skal ikke tro på noe før tr kommer :)

ImageUploadedByBV Forum1464418661.844321.jpg

Føler det er noe der, men ser også ganske blenda ut :P hadde vansker med å påvise HCG i urinen sist, så her tror jeg ikke på noe før tr kommer på besøk.. :)

fb47c97412adea5e0708d62cef5829d9

9 dpo og 10 dager siden halv dose pregnyl 5000ie. Kjenner fortsatt ikke stort. Testen øverst er fra igår og nederst fra idag. Tørr ikke tro noen ting. Tar ny test i ettermiddag. Testetøsa er igang. ;)
Så spennende!!! Det er stigning fra i går jo!! Når er din offisielle testedato? Ikke at noen av oss her inne venter til da vil jeg tro. Haha.

Jeg tok min første test i dag, og den var svak positiv. Det kan være pregnyl hos meg, tok 10.000 IE 19/5... Det er jo bare 8 dager siden.

Hold oss oppdatert!! ;-)

Igår kveld tok jeg en test på utvannet urin. Dag 11 etter ovitrelle. Det var nesten usynlig, men det var "noe" der. Veldig vanskelig å se men en strek er en strek.
Tok en ny test idag tidlig, hadde håpet på en mørkere strek men idag var den helt borte, var nok ovitrellen som hang litt igjen i kroppen på dag 11. Veldig ekkelt å teste og få en helt hvit test, 10 dager siden uttak og 5 dager siden innsett. Ingen symptomer. Burde vel ha kommet litt HCG innen nå hvis jeg hadde vært gravid? :(

Jeg så på testen før jeg gikk ut av døra. Da var det en svaaaaak strek der, sterkere enn den som dukka opp igår kveld. Men den kom isåfall opp etter fristen.

ImageUploadedByBV Forum1464428344.578540.jpg

Denne er fra igår kveld. Streken syns omtrent ikke men det er "noe" der. Den jeg tok idag tidlig var helt hvit. Etter en stund dukket det opp en strek bittelitt sterkere enn denne. Legger ved bilde av den ikveld.

Ruger på gullegget nå :)
Testdato 9. Juni.

Fikk 2 egg på frys

Prøv igjen om et par dager om tr ikke dukker opp... ;-) klem fra meg

Hatt små bølger med kvalme de siste dagene, men i dag har det virkelig tatt av.. Får håpe den har noe for seg altså, for kvalme i seg selv er jo ikke godt..!

Er det noen av dere som får klexane på blåresept av privat klinikkene? Jeg fikk alltid det under forsøkene i Porsgrunn. Alt koster jo en del fra før... Kanskje jeg må bestille time hos fastlegen, og høre om han kan skrive det ut...

tør jeg å teste i morgen? eller skal jeg vente til mandag... mandag er 11 dager siden ovitrellen ble satt...

tør jeg å teste i morgen? eller skal jeg vente til mandag... mandag er 11 dager siden ovitrellen ble satt...

Jeg venter alltid til Ikm/TD slik at jeg ikke blir skuffa eller forvirra av svaret når det er for tidlig uansett ;)

Back
Topp