hahah jammen husk at jeg vil også vite om ovitrellen er ute av kroppen...Jeg venter alltid til Ikm/TD slik at jeg ikke blir skuffa eller forvirra av svaret når det er for tidlig uansett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahah jammen husk at jeg vil også vite om ovitrellen er ute av kroppen...Jeg venter alltid til Ikm/TD slik at jeg ikke blir skuffa eller forvirra av svaret når det er for tidlig uansett![]()
Jeg venter alltid til Ikm/TD slik at jeg ikke blir skuffa eller forvirra av svaret når det er for tidlig uansett![]()
Da har jeg satt ovitrelle nå, håper det blir mange gode egg til mandag![]()
har heldigvis mange "ebay" tester jeg kan svi igjennom... ;-)Jeg mener... Altså12 dager siden ovitrelle, 10 dager siden uttak og 5 dager siden innsett og jeg har allerede svidd av 3 tester.
Jeg ser jo godt at det er en strek der... og jeg har ikkr satt inn linsene enda engang!Man blir gal av mindre.
Men nå er en fjerde test svidd av også. 11 dager siden uttak, mandag denne uken hadde jeg innsett, 6 dager siden.
Den streken blir sterkere med en halv kvart for hver gang jeg tester, så omtrent ingenting, men jeg er overbevist om at det er "noe" der, er det noen andre som ser det?
Mannen lever i god tro om at jeg ikke har testet ennå, vil ikke gi noen falske håp.
Vis vedlegget 179586
Man blir gal av mindre.
Men nå er en fjerde test svidd av også. 11 dager siden uttak, mandag denne uken hadde jeg innsett, 6 dager siden.
Den streken blir sterkere med en halv kvart for hver gang jeg tester, så omtrent ingenting, men jeg er overbevist om at det er "noe" der, er det noen andre som ser det?
Mannen lever i god tro om at jeg ikke har testet ennå, vil ikke gi noen falske håp.
Vis vedlegget 179586
Jeg ser strek!Man blir gal av mindre.
Vis vedlegget 179586
hurra!!!!!!!!!!!
Gratulerer
hurra!!!!!!!!!!!
Her er det bare å gratulere![]()
ingen tvil!
Håper jeg får like sterk strek snart!!
Tusen takk! Dette viser jo virkelig at det bare skal ett gullegg tilGratulererIngen tvil her!
Garantert gull-eggFår du sette inn begge to eller blir det en på frys?
De ringte i gårog det dukket visst opp til
Det ene hadde det ikke skjedd noe med, ett normalt befruktet og ett som såvidt hadde begynt. Så i morra blir det innsett av to om begge har delt seg som de skal![]()
Man blir gal av mindre.
Vis vedlegget 179586