Mai 2016

samtidig kommer jeg til å juble tr ikke kommer fortidlig denne gangen...
sist så startet det dagen etter at ovitrellen var ute av kroppen..
så dennegangen ble det lutinius også... er litt ekstra støl i magen men ikke på linje som jeg var under stimuleringen...

Jeg venter alltid til Ikm/TD slik at jeg ikke blir skuffa eller forvirra av svaret når det er for tidlig uansett ;)

Ville ikke ha testet.
Jeg har pleid å gjøre det 10 dager etter innsett/ 13 dager etter uttak. Denne gangen gjorde jeg det veldig tidlig og jeg angrer for nå ha testetøsa kommet frem for fullt! Og jeg blir så bekymra, skuffa og lei meg hver gang den ikke viser noe ordentlig rosa strek.

Jeg kan ikke uttale meg hvertfall :P men må også si jeg er veldig forberedt og innstilt på at det blir som det blir, og ikke forventer noe ordentlig resultat før TD.. :) hadde jeg ikke hatt tester i hus, hadde jeg heller ikke testet ;)

Man blir gal av mindre.
Men nå er en fjerde test svidd av også. 11 dager siden uttak, mandag denne uken hadde jeg innsett, 6 dager siden.
Den streken blir sterkere med en halv kvart for hver gang jeg tester, så omtrent ingenting, men jeg er overbevist om at det er "noe" der, er det noen andre som ser det?
Mannen lever i god tro om at jeg ikke har testet ennå, vil ikke gi noen falske håp.

ImageUploadedByBV Forum1464499218.487139.jpg

Man blir gal av mindre.
Men nå er en fjerde test svidd av også. 11 dager siden uttak, mandag denne uken hadde jeg innsett, 6 dager siden.
Den streken blir sterkere med en halv kvart for hver gang jeg tester, så omtrent ingenting, men jeg er overbevist om at det er "noe" der, er det noen andre som ser det?
Mannen lever i god tro om at jeg ikke har testet ennå, vil ikke gi noen falske håp.

Vis vedlegget 179586
Jeg ser jo godt at det er en strek der... og jeg har ikkr satt inn linsene enda engang!

Man blir gal av mindre.

Vis vedlegget 179586

Jeg ser en strek der

Man blir gal av mindre.

Vis vedlegget 179586
Jeg ser strek!

Garantert gull-egg :) Får du sette inn begge to eller blir det en på frys?

De ringte i går :) og det dukket visst opp til :)
Det ene hadde det ikke skjedd noe med, ett normalt befruktet og ett som såvidt hadde begynt. Så i morra blir det innsett av to om begge har delt seg som de skal :)

De ringte i går :) og det dukket visst opp til :)
Det ene hadde det ikke skjedd noe med, ett normalt befruktet og ett som såvidt hadde begynt. Så i morra blir det innsett av to om begge har delt seg som de skal :)

Så de hadde tatt ut 3 egg, men fant bare 2 til å begynne med?

Det er jo fantastisk om du får satt inn to :D Håper for deg!

Man blir gal av mindre.

Vis vedlegget 179586

Ser veldig lovende ut det her da :D Gleder meg til oppdatering imorgen :)

Back
Topp