Pixie79
Flørter med forumet
Gratulerer
Testet selv positiv og har testdag onsdag![]()
Åååh så bra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Testet selv positiv og har testdag onsdag![]()
hahaha jeg har også liggende hjemme, men jeg ligger litt etter deg...Jeg hadde hjemmedet var litt dumt ja
![]()
hahaha jeg har også liggende hjemme, men jeg ligger litt etter deg...![]()
kan tidligst teste på søndag (pga sein ovitrelle stikking) då skal den være ute av kroppen... ;-)
Har gjemt mine på en "tryggplass" men då kommer jeg nok ikke til å finne de før etter jeg har kjøpt nye hahahhaha...Nå må dere roe med med testingen her, eller ryker det en test her også. Klør noe sinnsykt i fingrene![]()
YES!![]()
Av 11 egg ut, ble 7 befrukta![]()
Blir innsett i morgen![]()
Da var vi forbi enda ett 'hinder'.
Nå må bare innsettet gå bra og egget feste seg (det er det jeg føler er problemet hos meg).
Gratulerer med godt resultat. Krysser fingrene for at du få fryseren full og får inn et gullegg som fester seg.jeg har samme problem som deg, egget fester seg ikke.
Takk skal du ha![]()
Jeg prøver å Google hva som gjør at eggene ikke fester seg og hva jeg kan gjøre for å bedre forholdene. Unngå røyk, alkohol og koffein (cola,kaffe) og sukker, siden det tetter blodgjennomstrømningen til livmor. I tillegg fant jeg at man burde gå en liten eller lengre tur hver dag (for blodgjennomstrømning), samt holde føttene varme, som har sammenheng med varmen i livmor. Egg vil heller feste seg i en varm livmor enn en kald. Det er så mye jeg har funnet hittil![]()
Har tilsammen hatt 4 innsett av tilsammen 5 helt perfekte egg, og ble gravid en gang (men mistet). Håper det blir vår tur nå <3
Jeg har også funnet det samme når jeg har googlet. Jeg har aldri blitt gravid. Hatt innsett av 3 perfekte egg. Håper det klaffer denne gangen. Vet ikke om jeg orker dette flere ganger. Nå har jeg gått på hormonsprøyter i over 2 uker, kom noen tårer igår kveld da jeg satte hormonsprøyten. Pleier egentlig ikke å være noe problem med sprøyter, men merker at denne gangen er det tungt. Det er tungt å sitte lenge av gangen. Håper bare at jeg får ekstra gode egg denne gangen, som endelig leder meg til mål![]()
Vis vedlegget 179284
Dagens..nå blir det å vente noen dager for å se om det blir noen stigning
har lite trua, for har ingen symptomer på noe..!
husk er ikke alle gravide som har symptomer vet du! ;-) og eneste symptomet er manglende mens.Vis vedlegget 179284
Dagens..nå blir det å vente noen dager for å se om det blir noen stigning
har lite trua, for har ingen symptomer på noe..!
Trur det liksom ikke...?!? Når man har prøvd i over 3 år så tørr jeg nesten ikke håpe at det skal gå bra.
Har mistet før men det va veldig tidlig. Merket det med at jeg begynte å småblø 1 uke før mens....
Så jeg har aldri vært der jeg er nå![]()
Det ble enda mere virkelig når du skrev jeg er dritgravid hahaha....
...jeg testa jo faktisk positivt veldig tidlig![]()
Testa første gang 12 dager etter eggløsningsprøyta..men tenkte at det va pga sprøyta....
Jeg testa første gang 10 dager etter uttak og da var jeg gravid. Fikk en liten en som idag snart er 2![]()
Testa på 10ende dag andre gangen også. Negativ test og da ble jeg ikke gravid.
Kommer til å teste rundt samme tid denne gangen også![]()
Så gratulerer du er nok gravid![]()
Testa faktisk på dag 10 etter uttak jeg ogsåDen var positiv..fortsatte med testing og den ble bare sterkere og sterkere!
Sååå...d begynner å synke inn at , JO jeg er faktisk gravid haha....
Denne testen tok jeg imorrest :
.![]()
HurraYES!![]()
Av 11 egg ut, ble 7 befrukta![]()
Blir innsett i morgen![]()
Da var vi forbi enda ett 'hinder'.
Nå må bare innsettet gå bra og egget feste seg (det er det jeg føler er problemet hos meg).
Den er svakere enn i går ja, så spent på hvordan neste blirspennende å følge med på deg!
Syns jeg ser en strek, er den svakere enn den som var igår?
Jeg vethusk er ikke alle gravide som har symptomer vet du! ;-) og eneste symptomet er manglende mens.
HIPPHIPP HURRA!!!!!! <3 måtte vi andre komme straks etterTesta faktisk på dag 10 etter uttak jeg ogsåDen var positiv..fortsatte med testing og den ble bare sterkere og sterkere!
Sååå...d begynner å synke inn at , JO jeg er faktisk gravid haha....
Denne testen tok jeg imorrest :
.![]()