Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Endelig din tur!!Tusen takkDette har jeg ventet på i 9 år! Endelig ble det vår tur
Nå får vi bare håpe alt går som det skal
![]()
Fantastisk at du har blitt en av solskinnshistoriene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig din tur!!Tusen takkDette har jeg ventet på i 9 år! Endelig ble det vår tur
Nå får vi bare håpe alt går som det skal
![]()
Mine egg var også treige på Menopur. Måtte ha 15 sprøytedager på den, mens på Puregon har jeg hatt 9-12. Satser på at de siste dagene gjør susen for deg!Ny UL idag viste at eggposene fortsatt er litt små, legen ville vente med uttak til mandag for å få med de minste. Denne gangen går det tregt med eggene. Har jo byttet medisin. Legen mente at det er menopur som pleier å være treg.
Høyre Eggstokk var også synlig men hadde bare en eggpose som var stor nok.
Da blir det ovitrelle på lørdag, medisinfri dag på søndag, uttak mandag.
Innsett blir teknisk sett i juni, så får kanskje flytte videre dermen skal følge med på begge gruppene
![]()
Ny UL idag viste at eggposene fortsatt er litt små, legen ville vente med uttak til mandag for å få med de minste. Denne gangen går det tregt med eggene. Har jo byttet medisin. Legen mente at det er menopur som pleier å være treg.
Høyre Eggstokk var også synlig men hadde bare en eggpose som var stor nok.
Da blir det ovitrelle på lørdag, medisinfri dag på søndag, uttak mandag.
Innsett blir teknisk sett i juni, så får kanskje flytte videre dermen skal følge med på begge gruppene
![]()
Tok cb test imorges, den viste gravid 2-3Blodprøve skal tas 1/6
Men hvordan regnes termin ut ifølge icsi?
![]()
Så bra at høyre eggstokk syntes bedre nå, selv om det bare er ett egg der så hjelper det påDu hadde jo mange på andre siden stemmer ikke det?
Så bra at vi kan følge hverandre i juni også. Jeg gleder meg allerede til å starte opp på nytt![]()
Mine egg var også treige på Menopur. Måtte ha 15 sprøytedager på den, mens på Puregon har jeg hatt 9-12. Satser på at de siste dagene gjør susen for deg!![]()
Tusen takkGratulerer så mye!![]()
![]()
![]()
Tok cb test imorges, den viste gravid 2-3Blodprøve skal tas 1/6
Men hvordan regnes termin ut ifølge icsi?
![]()
Samme her, 13 ut,9 befruktet, bare ett kunne brukes og ble satt inn,var litt skuffet jeg også,men du trenger bare ettRingte ivf-klinikken tidligere idag ettersom jeg ikke hørte noe mer fra dem etter innsettingen vedr frys. Jeg kan virkelig ikke tro at av 13 egg uthentet og 11 befruktet så Var det bare ett egg som delte seg riktig til blasto!! Det ble satt inn mens de 10 andre ble kastethadde store håp om frys i tilfelle dette forsøket ikke skulle gå. Aldri fått ut så mange egg tidligere, men til ingen nytte tydeligvis. Håper jeg blir gravid på egget jeg ruger på.
Ringte ivf-klinikken tidligere idag ettersom jeg ikke hørte noe mer fra dem etter innsettingen vedr frys. Jeg kan virkelig ikke tro at av 13 egg uthentet og 11 befruktet så Var det bare ett egg som delte seg riktig til blasto!! Det ble satt inn mens de 10 andre ble kastethadde store håp om frys i tilfelle dette forsøket ikke skulle gå. Aldri fått ut så mange egg tidligere, men til ingen nytte tydeligvis. Håper jeg blir gravid på egget jeg ruger på.

TakkSå herlig! GratylererNår hadde du uttak/innsett?
Føler meg som en zombie.. Jeg har aldri vært så trøtt etter innsetting, kanskje dobbeldose av progesteron gjør sin jobb. Noen flere som har det sånn?
Da var to fine embryo satt inn her!nå begynner den verste tida av forsøket synes jeg!