Mai 2016

Tusen takk ❤️ Dette har jeg ventet på i 9 år! Endelig ble det vår tur ❤️ Nå får vi bare håpe alt går som det skal :)
Endelig din tur!! :D
Fantastisk at du har blitt en av solskinnshistoriene :) Det beviser at ingenting er umulig. Nå skal lille mirakel kose seg i den gode beskyttende magen din i ca 9 mnd :)

Ny UL idag viste at eggposene fortsatt er litt små, legen ville vente med uttak til mandag for å få med de minste. Denne gangen går det tregt med eggene. Har jo byttet medisin. Legen mente at det er menopur som pleier å være treg.
Høyre Eggstokk var også synlig men hadde bare en eggpose som var stor nok.

Da blir det ovitrelle på lørdag, medisinfri dag på søndag, uttak mandag.
Innsett blir teknisk sett i juni, så får kanskje flytte videre der :) men skal følge med på begge gruppene :)
Mine egg var også treige på Menopur. Måtte ha 15 sprøytedager på den, mens på Puregon har jeg hatt 9-12. Satser på at de siste dagene gjør susen for deg! :)

Ny UL idag viste at eggposene fortsatt er litt små, legen ville vente med uttak til mandag for å få med de minste. Denne gangen går det tregt med eggene. Har jo byttet medisin. Legen mente at det er menopur som pleier å være treg.
Høyre Eggstokk var også synlig men hadde bare en eggpose som var stor nok.

Da blir det ovitrelle på lørdag, medisinfri dag på søndag, uttak mandag.
Innsett blir teknisk sett i juni, så får kanskje flytte videre der :) men skal følge med på begge gruppene :)

Så bra at høyre eggstokk syntes bedre nå, selv om det bare er ett egg der så hjelper det på :-) Du hadde jo mange på andre siden stemmer ikke det?
Så bra at vi kan følge hverandre i juni også. Jeg gleder meg allerede til å starte opp på nytt :-)

Så bra at høyre eggstokk syntes bedre nå, selv om det bare er ett egg der så hjelper det på :-) Du hadde jo mange på andre siden stemmer ikke det?
Så bra at vi kan følge hverandre i juni også. Jeg gleder meg allerede til å starte opp på nytt :-)

Det var flere eggposer på høyre side, men en som var stor nok.
Gleder meg til å følge deg, blir spennende med ivm :)

Mine egg var også treige på Menopur. Måtte ha 15 sprøytedager på den, mens på Puregon har jeg hatt 9-12. Satser på at de siste dagene gjør susen for deg! :)

Hos meg er det omvendt, jeg har ved to tidligere forsøk gått på menopur. Byttet til puregon denne gangen, puregon har virket treg på meg. Det var det legen kommenterte at det er egentlig menopur som pleier å virke tregt. Håper de ekstra dagene hjelper på og jeg får veldig gode egg :)

Ringte ivf-klinikken tidligere idag ettersom jeg ikke hørte noe mer fra dem etter innsettingen vedr frys. Jeg kan virkelig ikke tro at av 13 egg uthentet og 11 befruktet så Var det bare ett egg som delte seg riktig til blasto!! Det ble satt inn mens de 10 andre ble kastet :( hadde store håp om frys i tilfelle dette forsøket ikke skulle gå. Aldri fått ut så mange egg tidligere, men til ingen nytte tydeligvis. Håper jeg blir gravid på egget jeg ruger på.

Ringte ivf-klinikken tidligere idag ettersom jeg ikke hørte noe mer fra dem etter innsettingen vedr frys. Jeg kan virkelig ikke tro at av 13 egg uthentet og 11 befruktet så Var det bare ett egg som delte seg riktig til blasto!! Det ble satt inn mens de 10 andre ble kastet :( hadde store håp om frys i tilfelle dette forsøket ikke skulle gå. Aldri fått ut så mange egg tidligere, men til ingen nytte tydeligvis. Håper jeg blir gravid på egget jeg ruger på.
Samme her, 13 ut,9 befruktet, bare ett kunne brukes og ble satt inn,var litt skuffet jeg også,men du trenger bare ett:) hos meg var det full klaff,5 uker på vei no:)

Ahhh det skjønner jeg :(

Men da håper jeg gullegget er hos deg nå :) Masse lykketil som ruger :smiley-bounce016

Føler meg som en zombie.. Jeg har aldri vært så trøtt etter innsetting, kanskje dobbeldose av progesteron gjør sin jobb. Noen flere som har det sånn?

Alle symptomer er blitt borte :o litt verking i bekkenet bare..
ImageUploadedByBV Forum1464255634.135815.jpg
tok test i dag, eggløsningssprøyta ble satt forrige mandag, så blir spennende å se utviklingen nå! Om den er helt borte i morra eller stiger! :)

Fikk ut 11 egg i dag :D

Veldig smertefullt for meg på uttaket, men absolutt verdt det :)

Da var to fine embryo satt inn her! :) nå begynner den verste tida av forsøket synes jeg!

Å, så spennende med to inn! :) Nå blir det to lange uker, men jeg har en god følelse for deg :)

Back
Topp