Ingen egg på frys her dessverre, så nå må bare dette egget holde seg på plass*stay baby*
Håper alle har en fin dag![]()
Kjedelig at det ikke ble noen på frys, men da satser man på at gullegget er på plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen egg på frys her dessverre, så nå må bare dette egget holde seg på plass*stay baby*
Krysser fingrene!Ingen egg på frys her dessverre, så nå må bare dette egget holde seg på plass*stay baby*
Hva sa legen?då pinkser jeg (krykker pga en del kraftigere forstuelse enn hva jeg er vandt med når jeg tråkker over) meg til legen for å sjekke hvordan det går med stimuleringen... og håpe at jeg slipper flere dager med gonal f... og at jeg kan gå rett på ovitrelle, eller pregnyl, samt lutinus eller circone(eller hvordan det staves)
desverre må jeg stimulere ennå lengre. livmorslimhinnen var tykk (positivt) men det var ikke særlig vekst i eggstokkene. og de fant en polypp i livmor. (eller det han trodde kunne være en polypp- han mente det ikke var noe farlig med den).Hva sa legen?![]()
Huttetudesverre må jeg stimulere ennå lengre. livmorslimhinnen var tykk (positivt) men det var ikke særlig vekst i eggstokkene. og de fant en polypp i livmor. (eller det han trodde kunne være en polypp- han mente det ikke var noe farlig med den).
også må jeg opp i dose fra 75 iE til 100 iE. Ny ul på fredag, og muligens mandag. men i bestefall fredag, og uttak av ovitrelle på fredag (best case senario)så nå ligger det en ny penn i kjøleskapet. som venter på å bli brukt...
![]()
Fikk inntrykk av at alt mellom 4 og 10 var bra5 egg ble det idag.. Er det bra eller dårlig? :/ Blir nervepirrende å vente helt til imorgen på telefonen <3
husk det trengs bare 1 egg som overlever for å bli gravid...5 egg ble det idag.. Er det bra eller dårlig? :/ Blir nervepirrende å vente helt til imorgen på telefonen <3
jeg synes det var "blodig" urettferdig der og då.... litt sjokket litt ja... men nå er medisinen i hus og vi skal bare se fremover nå..Huttetufår håpe litt opp setter fart i sakene da
og bra de tar evt ul på mandag og
![]()
Man håper jo alltid at det skal være fullstendig klaff, så kjenner jeg må forberede meg på samme beskjed som deg, i morrajeg synes det var "blodig" urettferdig der og då.... litt sjokket litt ja... men nå er medisinen i hus og vi skal bare se fremover nå..
sist runde så ble det bare 5 ekstra dager med samme dose hele veien... nå måtte dosen økes... jaja... shitthappens...Man håper jo alltid at det skal være fullstendig klaff, så kjenner jeg må forberede meg på samme beskjed som deg, i morragubben sier jeg er lite optimist, men vil heller være realist og heller bli positivt overraska
nå får vi bare krysse fingrene for at det er den lille justeringa som skulle til, for at gullegget skal bli klekket fram
![]()
Helt enigsist runde så ble det bare 5 ekstra dager med samme dose hele veien... nå måtte dosen økes... jaja... shitthappens...
får konsentrere meg om videre vektnedgang også. ;-) spise korrekt... forsøke å unngå utskeielser (har vært umulig de siste dagene pga varmen...)
Hahaha sant... Jeg har vært veldig på salte ting i denne varmen... Så chips har jeg ikke klart meg uten i det siste.... :-/Helt eniglettere når man været var kjøligere
heldigvis er ikke matlysten på topp
![]()