Mai 2016

Huff,ja da kan eg tenke det var litt mer en ubehagelig, den ene min var høyt oppe og det kjentes ja.
Men så bra med 10 ut da:)
Ja,vi fikk og spørsmål om vi ville sette inn 2 egg,om de ikke hadde ett super egg,men to sånn passe bra. Vi sa ja til dette, bedre med to enn ingen, selv om det kan bli tvillinger av det:)
Masse lykke til :)

Fikk nettopp tlfn. 6 av 10 egg befruktet :D
Så det er jo bra. Spent på forløpe videre med de eggene. Nå må de bare kjøre på videre.. og være flinke egg :p
Vi blir også å sette inn 2 egg :)

Så det er jo bra. Spent på forløpe videre med de eggene. Nå må de bare kjøre på videre.. og være flinke egg :p
Så bra:) Håper du får mange gode egg:) Det ble bare ett bra egg her,så det ble satt inn:) Håper det fortsetter å utvikle seg inni her:)

Så bra:) Håper du får mange gode egg:) Det ble bare ett bra egg her,så det ble satt inn:) Håper det fortsetter å utvikle seg inni her:)

Hvor mange ble befruktet hos deg til å begynne med i forhold til hvor mange du fikk satt inn til slutt? :)

Er jo bare ett egg du trenger?
Så da heier vi skikkelig på det egget du fikk satt inn :)
Blir innsetting imorgen eller kanskje lørdag på meg. Alt etter hvordan d går videre.

Hvor mange ble befruktet hos deg til å begynne med i forhold til hvor mange du fikk satt inn til slutt? :)

Er jo bare ett egg du trenger?
Så da heier vi skikkelig på det egget du fikk satt inn :)
Blir innsetting imorgen eller kanskje lørdag på meg. Alt etter hvordan d går videre.
Av 13 egg ble 9 befruktet, bare 1 var godt nok,fikk ingen på frys heller. Men man trenger bare ett,og jeg håper det sitter :)

Av 13 egg ble 9 befruktet, bare 1 var godt nok,fikk ingen på frys heller. Men man trenger bare ett,og jeg håper det sitter :)

Oj så det kan være at såpass mange faller bort ?
Håper virkelig på å kunne fryse ned noen siden uttaket var såpass komplisert og ikje minst smertefullt :p
Men men får se hva som skjer. ;)

Oj så det kan være at såpass mange faller bort ?
Håper virkelig på å kunne fryse ned noen siden uttaket var såpass komplisert og ikje minst smertefullt :p
Men men får se hva som skjer. ;)
Ja,alt kan skje dessverre, men får håpe du får litt bedre resultat enn meg :)
Men så lenge dette egget sitter, så skal jeg ikke klage. De sa det egget som de satt inn var kjempe bra,og hadde delt seg i fire før innsett,så håper det fortsetter å være så bra :))

Vil det si at du har satt inn nå nylig? Hvor mange rugedager er du? Er ikke det forskjell på dpo og rugedager? :) Forresten, hvor mange dager trenger man for å få en blastocyst? Lurer på mye rart jeg;)

Hehe. Jeg surrer i disse begrep jeg og. Jeg satte inn på søndag, så er på 5 rugedag om man teller med Søndagen. Satte jo inn tidlig :-) har såååå lyst å teste snart!!! Hehe

Så bra! To inn og enda noen på frys! Gratulerer :)

Hehe. Jeg surrer i disse begrep jeg og. Jeg satte inn på søndag, så er på 5 rugedag om man teller med Søndagen. Satte jo inn tidlig :-) har såååå lyst å teste snart!!! Hehe
Du satte inn dagen før meg du, men jeg satt inn blastocyst. Skal vi avtale en dag for testing? :P :D

Her blir forsøk avbrutt, egget overlevde ikke tining :( Utrolig kjipt, men var forberedt på at det kunne skje..

Det var leit :-(
Det samme skjedde med meg i april. Hadde to egg igjen men ingen av de overlevde. Når får du starte opp igjen?
Jepp, kjedelig men er nok en del av risken i dette gamet det her :( Kan sikkert gå rett på en ny runde i juni, men tror nok kroppen trenger litt sommerferie så det blir nok i august :-) Det blir nytt fersk forsøk og kroppen reagerer ikke spesielt godt på hormoner så trenger litt fri :-)

Back
Topp