Mai 2016

Jeg har innsett av blastocyst i morgen, fryseforsøk. Har ventet 6 mnd på dette innsettet! Kjenner at jeg begynner å gru/glede meg veldig. Gleder meg til å endelig komme igang igjen! Men føler jeg er så altfor positiv til forsøket og virkelig redd for å gå på en skikkelig smell. Skulle ønske jeg tenkte mer negativt så ikke det blir en så utrolig stor nedtur om ikke det går..
Så mange tanker!
Masse lykke til :) *krysser fingre for deg*

22.30 skal Ovitrelle eggløsningssprøyten settes! Men legen sa jo ikke hvor den skal settes.. (Muli hun sa det som jeg ikke hørte da) Vil tro det er i magen ved naveln, slik som gonal-f og orgalutran ble satt.. Noen som kan svare på det?

Kontroll imorgen kveld.. Gruer meg da jeg ikke har hatt godt nytt på de kontrollene siden desember. Men hadde jo tydeligvis bare veldig sen EL sist syklus.

2,5 måned siden laparoskopi og 1 år siden vi begynte prøvingen. 3 EL på 12 måneder hvorav første ikke var gjeldende.

Kontroll imorgen kveld.. Gruer meg da jeg ikke har hatt godt nytt på de kontrollene siden desember. Men hadde jo tydeligvis bare veldig sen EL sist syklus.

2,5 måned siden laparoskopi og 1 år siden vi begynte prøvingen. 3 EL på 12 måneder hvorav første ikke var gjeldende.

Krysser fingrene for deg :) Lykke til :)

Masse lykke til! Krysser fingrene for godt nytt :-)

Lille egget overlevde ikke, forsøk avbrutt :(

Back
Topp