WeheeeSå har jeg blitt ruger. De hadde 4 fine egg, satte ett opp også får jeg kanskje 3 på frys![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WeheeeSå har jeg blitt ruger. De hadde 4 fine egg, satte ett opp også får jeg kanskje 3 på frys![]()
Masse lykke tilJeg har innsett av blastocyst i morgen, fryseforsøk. Har ventet 6 mnd på dette innsettet! Kjenner at jeg begynner å gru/glede meg veldig. Gleder meg til å endelig komme igang igjen! Men føler jeg er så altfor positiv til forsøket og virkelig redd for å gå på en skikkelig smell. Skulle ønske jeg tenkte mer negativt så ikke det blir en så utrolig stor nedtur om ikke det går..
Så mange tanker!
22.30 skal Ovitrelle eggløsningssprøyten settes! Men legen sa jo ikke hvor den skal settes.. (Muli hun sa det som jeg ikke hørte da) Vil tro det er i magen ved naveln, slik som gonal-f og orgalutran ble satt.. Noen som kan svare på det?
Supert, takk for svarI magen ja!
Supert, takk for svar![]()
Skal bli sååå deilig å være færdig med sprøyter ikveld![]()
![]()
Kjenner godt den følelsen! Masse lykke til!
Kontroll imorgen kveld.. Gruer meg da jeg ikke har hatt godt nytt på de kontrollene siden desember. Men hadde jo tydeligvis bare veldig sen EL sist syklus.
2,5 måned siden laparoskopi og 1 år siden vi begynte prøvingen. 3 EL på 12 måneder hvorav første ikke var gjeldende.
Kontroll imorgen kveld.. Gruer meg da jeg ikke har hatt godt nytt på de kontrollene siden desember. Men hadde jo tydeligvis bare veldig sen EL sist syklus.
2,5 måned siden laparoskopi og 1 år siden vi begynte prøvingen. 3 EL på 12 måneder hvorav første ikke var gjeldende.
Lille egget overlevde ikke, forsøk avbrutt![]()
Lille egget overlevde ikke, forsøk avbrutt![]()
ÅneiLille egget overlevde ikke, forsøk avbrutt![]()