Mai 2016

10 eggposer er bra:) blir spennende til uka for deg da:D
Ja, siden det ikke teller som et forsøk når det ble avbrutt har jeg fortsatt to forsøk igjen:)

Ja blir litt FOR spennende :p
Vet du hvor store eggposene burde være ved uttak?
Så bra at du har flere forsøk.
Da SKAL det klaffe for deg :)

Ja er offentlig :)
De sa alt så fint idag . Håpe uttaket blir på onsdag. Tru hvor mange dager det blir til innsetting? :p
Så bra at selve innsettingen tar så kort tid. :) Blir man veldig uggen etterpå?
Her gikk det jo veldig fort:)
Nei, kjente ingenting, ingen medisin, men er helt oppblåst av de stikkpillene (lutinus) jeg må gå på til testdato:p

Her gikk det jo veldig fort:)
Nei, kjente ingenting, ingen medisin, men er helt oppblåst av de stikkpillene (lutinus) jeg må gå på til testdato:p

Oooj ja da glede jeg meg til å bli ENDA mere oppblåst enn jeg allerede er hahaha....AAAaaauu...:p
Hvor lenge går man på de stikkpillene?

Bare 1 egg ble befruktet

Oooj ja da glede jeg meg til å bli ENDA mere oppblåst enn jeg allerede er hahaha....AAAaaauu...:p
Hvor lenge går man på de stikkpillene?
Begynte på de rett etter uttak,og skal gå på de til den 19 mai. De gir bivirkninger som kan minne om graviditet :p
Håper på de hjelper egget til å feste seg *spent*

Har de ringt deg allerede? Det var hurtig. Har du oppsett mandag?
Jepp. Planlagt innsett mandag ja om lille egget mitt overlever til da :)

Det satser vi på! Krysser fingrene :-)
Jeg får først vite noe i morgen... Det er nervepirrende. Mannen har vært sterilisert i 10 år, så håper bare han hadde noen brukbare.
Krysser fingrene for deg :D

Da var siste UL færdig igår, og tirsdag blir det uttak :D Søndag settes eggløsningssprøyten :D Gjett hvor mye jeg gleder meg til å bli færdig med første forsøk, men huttemeitu hvor mye jeg grues til uttaket! Er såå nervøs! :S

Noen som har fått beskjed om at man ikke kan ha samleie under forsøk? Har ikke hørt noe fra legen om dette og mannen min lurer veldig på dette :p Skal ha uttak om 3 dager

Back
Topp