Mai 2016

då pinkser jeg (krykker pga en del kraftigere forstuelse enn hva jeg er vandt med når jeg tråkker over) meg til legen for å sjekke hvordan det går med stimuleringen... og håpe at jeg slipper flere dager med gonal f... og at jeg kan gå rett på ovitrelle, eller pregnyl, samt lutinus eller circone(eller hvordan det staves)
Hva sa legen? :)

Hva sa legen? :)
desverre må jeg stimulere ennå lengre. livmorslimhinnen var tykk (positivt) men det var ikke særlig vekst i eggstokkene. og de fant en polypp i livmor. (eller det han trodde kunne være en polypp- han mente det ikke var noe farlig med den).
også må jeg opp i dose fra 75 iE til 100 iE. Ny ul på fredag, og muligens mandag. men i bestefall fredag, og uttak av ovitrelle på fredag (best case senario) :( så nå ligger det en ny penn i kjøleskapet. som venter på å bli brukt... :(

desverre må jeg stimulere ennå lengre. livmorslimhinnen var tykk (positivt) men det var ikke særlig vekst i eggstokkene. og de fant en polypp i livmor. (eller det han trodde kunne være en polypp- han mente det ikke var noe farlig med den).
også må jeg opp i dose fra 75 iE til 100 iE. Ny ul på fredag, og muligens mandag. men i bestefall fredag, og uttak av ovitrelle på fredag (best case senario) :( så nå ligger det en ny penn i kjøleskapet. som venter på å bli brukt... :(
Huttetu :( får håpe litt opp setter fart i sakene da :) og bra de tar evt ul på mandag og :)

jeg synes det var "blodig" urettferdig der og då.... litt sjokket litt ja... men nå er medisinen i hus og vi skal bare se fremover nå..
Man håper jo alltid at det skal være fullstendig klaff, så kjenner jeg må forberede meg på samme beskjed som deg, i morra :) gubben sier jeg er lite optimist, men vil heller være realist og heller bli positivt overraska :D nå får vi bare krysse fingrene for at det er den lille justeringa som skulle til, for at gullegget skal bli klekket fram :)

Man håper jo alltid at det skal være fullstendig klaff, så kjenner jeg må forberede meg på samme beskjed som deg, i morra :) gubben sier jeg er lite optimist, men vil heller være realist og heller bli positivt overraska :D nå får vi bare krysse fingrene for at det er den lille justeringa som skulle til, for at gullegget skal bli klekket fram :)
sist runde så ble det bare 5 ekstra dager med samme dose hele veien... nå måtte dosen økes... jaja... shitthappens...
får konsentrere meg om videre vektnedgang også. ;-) spise korrekt... forsøke å unngå utskeielser (har vært umulig de siste dagene pga varmen...)

sist runde så ble det bare 5 ekstra dager med samme dose hele veien... nå måtte dosen økes... jaja... shitthappens...
får konsentrere meg om videre vektnedgang også. ;-) spise korrekt... forsøke å unngå utskeielser (har vært umulig de siste dagene pga varmen...)
Helt enig :D lettere når man været var kjøligere ;) heldigvis er ikke matlysten på topp :P

Har fått time for innsett på fredag ❤️ Nå er det bare å vente spent på tlf fra lab i morgen om egget har overlevd tining:-)

Ble hentet ut 10 egg idag. Va litt av en jobb fordi eggstokkene sitter visst veldig høyt på meg :( Så det kjentes kan man si....usj
Så da er det å vente på tlfn imorgen på resultatet.

De nevte også muligheten å sette inn 2 egg??
Noen som vet mye om for eller imot?
Skal snakke mere med de om det før innsetting men lurte på om noen hadde no erfaring med det :)

Back
Topp