Mai 2016

Spør sikkert teit, men noen spesiell grunn til det?
Tenker selv at det er vell best å holde seg unna etter eggløsningssprøyten :p
Rart jeg ikke har fått noen info fra sykehus om dette..
Fikk streng beskjed av sykepleier at egga måtte få ro nok under sprøyteperioden. Det er mye som skjer der nede og skulle være helt avholds fram til uttak fikk vi beskjed om. Men nå spurte vi også :p

Det eneste jeg har hørt er at mannen ikke skal ha utløsning de siste 3 dager før uttak... Hvis han er sterilisert gjør det ingenting :-)
Gubben er sterilisert, så handler kun om at ting der nede skal få ro nok :)

Fikk streng beskjed av sykepleier at egga måtte få ro nok under sprøyteperioden. Det er mye som skjer der nede og skulle være helt avholds fram til uttak fikk vi beskjed om. Men nå spurte vi også :p

Skulle tro at hvis det er helt "ulovlig" så vil dem opplyse om dette? Eneste som står i papirene er om at mannen ikke må ha utløsning 3 dager før :)

Noen som har fått beskjed om at man ikke kan ha samleie under forsøk? Har ikke hørt noe fra legen om dette og mannen min lurer veldig på dette :p Skal ha uttak om 3 dager
(vi har aih og vi skal bare kose oss så mye vi gidder :p og Time det då) men det har vel gjerne med at de ikke ønsker at eggløsning skal skje spontant, og då kan faktisk kroppen gå i eggløsning etter/under samleie. og når du har flere folikkler som vokser seg store så kan det være et sjansespill i forhold til flerlingesvangerskap (Vil jeg tro)

Så har de ringt og de hadde egg og legge opp. Weee! Er så glad. :-) de skulle fortelle mer om eggene når vi kom.

Jeg har innsett av blastocyst i morgen, fryseforsøk. Har ventet 6 mnd på dette innsettet! Kjenner at jeg begynner å gru/glede meg veldig. Gleder meg til å endelig komme igang igjen! Men føler jeg er så altfor positiv til forsøket og virkelig redd for å gå på en skikkelig smell. Skulle ønske jeg tenkte mer negativt så ikke det blir en så utrolig stor nedtur om ikke det går..
Så mange tanker!

Back
Topp