Ikke samleie under sprøyter hvertfallNoen som har fått beskjed om at man ikke kan ha samleie under forsøk? Har ikke hørt noe fra legen om dette og mannen min lurer veldig på detteSkal ha uttak om 3 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke samleie under sprøyter hvertfallNoen som har fått beskjed om at man ikke kan ha samleie under forsøk? Har ikke hørt noe fra legen om dette og mannen min lurer veldig på detteSkal ha uttak om 3 dager
Ikke samleie under sprøyter hvertfall![]()
Noen som har fått beskjed om at man ikke kan ha samleie under forsøk? Har ikke hørt noe fra legen om dette og mannen min lurer veldig på detteSkal ha uttak om 3 dager
Fikk streng beskjed av sykepleier at egga måtte få ro nok under sprøyteperioden. Det er mye som skjer der nede og skulle være helt avholds fram til uttak fikk vi beskjed om. Men nå spurte vi ogsåSpør sikkert teit, men noen spesiell grunn til det?
Tenker selv at det er vell best å holde seg unna etter eggløsningssprøyten![]()
Rart jeg ikke har fått noen info fra sykehus om dette..
Gubben er sterilisert, så handler kun om at ting der nede skal få ro nokDet eneste jeg har hørt er at mannen ikke skal ha utløsning de siste 3 dager før uttak... Hvis han er sterilisert gjør det ingenting![]()
Fikk streng beskjed av sykepleier at egga måtte få ro nok under sprøyteperioden. Det er mye som skjer der nede og skulle være helt avholds fram til uttak fikk vi beskjed om. Men nå spurte vi også![]()
Vi fikk hvertfall streng beskjedSkulle tro at hvis det er helt "ulovlig" så vil dem opplyse om dette? Eneste som står i papirene er om at mannen ikke må ha utløsning 3 dager før![]()
Vi fikk hvertfall streng beskjedkan jo hende det er OK for andre
![]()
Han som sitter hardt herHvem vet
Klarer nokk å holde oss unna, men har diskutert så med sambo om det at jeg måtte bare høre med dere andre her inne![]()
(vi har aih og vi skal bare kose oss så mye vi gidderNoen som har fått beskjed om at man ikke kan ha samleie under forsøk? Har ikke hørt noe fra legen om dette og mannen min lurer veldig på detteSkal ha uttak om 3 dager
Så braBlir inseminering på mandagSkal faktisk i skrivende stund sette Ovitrelle. Så er man atter en gang snaaart dpo
Grugleder meg
![]()
Så bra))) lykke til
![]()
Så har jeg blitt ruger. De hadde 4 fine egg, satte ett opp også får jeg kanskje 3 på frys![]()
GratulererSå bra!!!
Off....jeg er så dårlig på all denne ventingen.![]()
Spent på dommen imorgen og når uttaket blir.
Så flott! Gratulerer så myeSå har jeg blitt ruger. De hadde 4 fine egg, satte ett opp også får jeg kanskje 3 på frys![]()