Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det skulle ikke skje...Da kom mensen uønsket igjen o dag. Første fryse forsøket gikk rett vest
Får prøve å løfte hodet og krysse fingerne for nytt forsøk om 2 uker igjen.
Det går vel ann det når det er frys? Noen som vet ?
Off, utrolig vondt når ikke det går veien!Da kom mensen uønsket igjen o dag. Første fryse forsøket gikk rett vest![]()
Nei det skal jo aldri skje men så ble det sånn nå dadet skulle ikke skje...:-( :-( :-( :-( :-( klem <3 <3
Ja det er veldig frustrerendeOff, utrolig vondt når ikke det går veien!
Om det er naturlig syklus så kan du begynne rett på igjen om de har plassda trengs det ikke pausemnd
masse lykke til igjen <3
Huttetu! Det er rett og slett dårlig gjort![]()
Huttetu! Det er rett og slett dårlig gjort![]()
Da får vi håpe de retter opp og ordner opp til neste forsøkIkke min skyld at jeg gikk på lav dose så lenge uten ul kontroller i mellom, eller at det kommer mange helligdager nå![]()
Da kom mensen uønsket igjen o dag. Første fryse forsøket gikk rett vest![]()
hvilke medisiner får du?Første sprøytedag i dag! Spent på hvordan det blir.. Sprøytespissen er jo ikke akkurat liten heller![]()
Da er jeg ferdig med uthenting av egg, det ble hele 13 ut. Mye mer enn de trodde på forhåndVar litt ubehagelig,men ikke særlig vondt, heldigvis.
Ble litt dårlig og kvalm nå etterpå, så ligger strak ut på sofaen med varmeflaske på magen![]()
Håper de klarer å befrukte noen egg nå da, så de kan sette inn ett på fredag *spent*
Veldig flinke og proffe på Hausken
Åhhh så spennende !!! Masse lykke til![]()