Mai 2016

Da kom mensen uønsket igjen o dag. Første fryse forsøket gikk rett vest :(

Får prøve å løfte hodet og krysse fingerne for nytt forsøk om 2 uker igjen.

Det går vel ann det når det er frys? Noen som vet ?

det skulle ikke skje... :( :-( :-( :-( :-( :-( klem <3 <3

Last edited:

Off, utrolig vondt når ikke det går veien! :(
Om det er naturlig syklus så kan du begynne rett på igjen om de har plass:) da trengs det ikke pausemnd:) masse lykke til igjen <3

Off, utrolig vondt når ikke det går veien! :(
Om det er naturlig syklus så kan du begynne rett på igjen om de har plass:) da trengs det ikke pausemnd:) masse lykke til igjen <3
Ja det er veldig frustrerende :( Ja det vsr naturlig syklus så da burde det vel gå :)

:( :(

Første dag med sprøyter igår gikk greit, men håper virkelig jeg slipper mer enn de 6 dosene :) Tiden får vise

Da er jeg ferdig med uthenting av egg, det ble hele 13 ut. Mye mer enn de trodde på forhånd:) Var litt ubehagelig,men ikke særlig vondt, heldigvis.
Ble litt dårlig og kvalm nå etterpå, så ligger strak ut på sofaen med varmeflaske på magen:)
Håper de klarer å befrukte noen egg nå da, så de kan sette inn ett på fredag *spent*
Veldig flinke og proffe på Hausken

Var på kontroll idag, og skal tilbake på mandag:-) skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, spent på hvordan det ser ut på mandag.. For å rekke forsøk denne mnd må el komme senest onsdag neste uke:p

Da er jeg ferdig med uthenting av egg, det ble hele 13 ut. Mye mer enn de trodde på forhånd:) Var litt ubehagelig,men ikke særlig vondt, heldigvis.
Ble litt dårlig og kvalm nå etterpå, så ligger strak ut på sofaen med varmeflaske på magen:)
Håper de klarer å befrukte noen egg nå da, så de kan sette inn ett på fredag *spent*
Veldig flinke og proffe på Hausken

Åhhh så spennende !!! Masse lykke til :)

Nå har jeg vært til 2. UL kontroll. Folliklene er nå 16, 17, 19 og 12 mm. Slimhinnen er bare 5,2 mm. Ser ikke helt bra ut... men fikk beskjed om å fortsette uten medisiner og ny UL på fredag... jeg er litt skeptisk. De gjør vel ikke iui med 4 follikler uansett...??

Uttak på fredag :D

Back
Topp