Mai 2016

Nå har jeg vært til 2. UL kontroll. Folliklene er nå 16, 17, 19 og 12 mm. Slimhinnen er bare 5,2 mm. Ser ikke helt bra ut... men fikk beskjed om å fortsette uten medisiner og ny UL på fredag... jeg er litt skeptisk. De gjør vel ikke iui med 4 follikler uansett...??
den på 12 er forliten uansett.. de på 16 og 17 er i grenseland... men nei iui blir ikke gjennomført med så mange follikler..

Vi må forreste kjøre i 4 timer for å komme til sykehuset . Så er spent på formen og bilturen hvis jeg blir kvalm :p

Tusen takk:)
Ja, vi har en time hjem, var i helt fin form før vi begynte å kjøre. Da kom kvalmen. Så var bare å hive ned setet, vinduet åpen og legge seg i fosterstilling, hehe.
Gikk heldigvis bra:)
Tips: ta med spyposer;)
Men krysser fingre for at du ikke blir dårlig av medisinen :)

den på 12 er forliten uansett.. de på 16 og 17 er i grenseland... men nei iui blir ikke gjennomført med så mange follikler..

Litt rart at de vil vente og se om endometriet blir tykkere da. Kanskje de tenker å gjøre det om til et ivf forsøk.. men vet ikke helt om jeg ønsker det. Litt få follikler for det, synes jeg

Litt rart at de vil vente og se om endometriet blir tykkere da. Kanskje de tenker å gjøre det om til et ivf forsøk.. men vet ikke helt om jeg ønsker det. Litt få follikler for det, synes jeg
det vil jeg tro de tenker då... husk det trenger bare 1 gull egg som kommer ut og overlever for å bli gravid. ;-)

Tusen takk:)
Ja, vi har en time hjem, var i helt fin form før vi begynte å kjøre. Da kom kvalmen. Så var bare å hive ned setet, vinduet åpen og legge seg i fosterstilling, hehe.
Gikk heldigvis bra:)
Tips: ta med spyposer;)
Men krysser fingre for at du ikke blir dårlig av medisinen :)

Usj....haaaaate og være kvalm :( Nesten så det er det jeg gruer meg mest til av alt...haha
Takk for tips om spypose ..:p

det vil jeg tro de tenker då... husk det trenger bare 1 gull egg som kommer ut og overlever for å bli gravid. ;-)

Jeg hadde jo håpa på 1 egg da;) ikke 4! Det ødelegger jo alt!:p synes det var veldig rart at det vokste frem flere denne gangen som jeg faktisk tok bare 50 E Menopur om dagen... i kun 3 dager...

Blir liksom ikke et "fullverdig" ivf forsøk med 4 egg heller. Mindre sjanse for å få noen på frys. Og da er det på en måte et litt bortkasta forsøk hvis det ikke funker

Usj....haaaaate og være kvalm :( Nesten så det er det jeg gruer meg mest til av alt...haha
Takk for tips om spypose ..:p

Ja, hehe. Men heldigvis forskjellig fra person til person :) Håper du slipper.
Hadde gruet meg sånn til om det kom til å gjøre vondt ved uttak ( noe det ikke gjorde) ,så litt kvalme må jeg tåle. :)

Jeg hadde jo håpa på 1 egg da;) ikke 4! Det ødelegger jo alt!:p synes det var veldig rart at det vokste frem flere denne gangen som jeg faktisk tok bare 50 E Menopur om dagen... i kun 3 dager...
Blir liksom ikke et "fullverdig" ivf forsøk med 4 egg heller. Mindre sjanse for å få noen på frys. Og da er det på en måte et litt bortkasta forsøk hvis det ikke funker
Fult forståelig... krysser fingre for at det funker <3

Ja, hehe. Men heldigvis forskjellig fra person til person :) Håper du slipper.
Hadde gruet meg sånn til om det kom til å gjøre vondt ved uttak ( noe det ikke gjorde) ,så litt kvalme må jeg tåle. :)

Krysse fingrene for det ja ;)
Når har du innsetting?
Så det gjorde altså ikke så vondt å hente ut?

Krysse fingrene for det ja ;)
Når har du innsetting?
Så det gjorde altså ikke så vondt å hente ut?

På fredag:) de skal ringe i morgen om hvor mange som er befruktet, så det blir jo litt spennende, håper på mange gode, slik at vi kan fryse ned noen også.
Det var jo ubehagelig, kjente ikke lokal bedøvelsen. Litt vondt da de skulle få ut egg på den ene siden pga eggstokken var så langt oppe. Men ikke noe å skrike au for :)
Bare prøve å slappe av, som eg fikk beskjed om, siden eg strammet hele kroppen, hehe.

På fredag:) de skal ringe i morgen om hvor mange som er befruktet, så det blir jo litt spennende, håper på mange gode, slik at vi kan fryse ned noen også.
Det var jo ubehagelig, kjente ikke lokal bedøvelsen. Litt vondt da de skulle få ut egg på den ene siden pga eggstokken var så langt oppe. Men ikke noe å skrike au for :)
Bare prøve å slappe av, som eg fikk beskjed om, siden eg strammet hele kroppen, hehe.

Ojojoj ...!!! Tenker det blir en lang kveld /natt på dere?!? :p Så sykt spennende :) :) :)
Vell...jeg får prøve å slappe av så mye som mulig når det blir min tur :D

Takk :) jeg blir så fryktelig selvsentrert oppi alle disse greiene her. Ikke meningen, bare trenger litt oppmuntring som sikkert de fleste her inne Hvordan går det med deg da, Turteldue? :)
joda det går supert mentalt.. :P litt værre med sprøytene... :P de er bare noe herk... :P menmen... er mindre trøtt enn sist gang...

ferdigfylt sprøyte då? alla lik som Gonal F då... og Ja den nålen som høer med sprøytene er gedigne...
Måtte blande selv, og må fylle selv på engangssprøyter :( godt gubben satte den, for jeg vet ikke om jeg hadde fått det til selv :D skikkelig uvel nå :/

Back
Topp