Mai 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'Mai 2015' startet av Administrator Tamara, 9 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Send pm til dollymamma og be om tilgang. Så ser ho om du har tilfredsstilt alle krava for å få tilgang :)

2. Cehe Flørter med forumet

Jeg hadde tilgang på skjult forum men finner det ikke lenger? Er jeg kastet ut?

3. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Man kan bli kastet ut om man ikke er aktiv nok der inne, men vet ikke om det skjer automatisk. Send mld til dollymama for å høre :)

• Liker Liker x 1
  4. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Er dollymama som styrer det - ho må gå igjennom alle innlegg på skjult for å sjekke.

• Liker Liker x 1
  5. Cehe Flørter med forumet

Logget meg ut og inn og da var plutselig skjult forum tilbake så vet ikke hva som skjedde :p

• Liker Liker x 1
  6. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Er ofte den kan henga seg litt, iallefall appen. Er ikkje alltid lika stabil :p

7. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Appen som lurer deg, tydeligvis :)

8. Pink_87 Blir kjent med forumet

Sendte forespørsel om å få tilgang 5 mars, men ikke fått noe svar som jeg kan se.Hvordan vet man om man har fått tilgang? Og hvor finner man forumet i så fall? :)

9. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Du sendte til Dollymama? Om du har fått tilgang skal det komme automatisk fram. Brukar du app eller datamaskin?

10. Pink_87 Blir kjent med forumet

Ja, sendte mld il dollymamma.Jeg bruker ikke noe app, bruker ipad :)

11. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Slik ser det ut hjå meg på Internett:
    ImageUploadedByBV Forum1426534456.910878.jpg

12. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

På app:
    ImageUploadedByBV Forum1426534688.175853.jpg

Kan ikkke sjå at Dollymama har bedt om å gi deg tilgang...

13. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Wow, hva er sånn VIP rom?

14. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Ikkje noko sånn kjempe spesielt egentleg :p Men du kan få tilgang der etter 6000 innlegg (om det ikkje har blitt høgare sia eg søkte). Er der dei blandt anna ber Tamara om å godkjenne medlemmar inn på skjulte grupper, ein kan få hint til neste mnd utfordring osv :)

15. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Haha ok, da får jeg skrive meg opp da :p

• Liker Liker x 1
  16. alva 17. mai <3

Hva er egentlig poenget med en skjult gruppe?

17. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Kan snakke om ting man kanskje ikke vil skrive på åpent forum. Legge ut bilder uten at hele verden trenger å kjenne oss igjen. Alt som legges ut er jo i teorien søkbart i google, men ikke den skjulte gruppen :)

18. alva 17. mai <3

Okey, tenkte det var ganske anonymt her også jeg, siden de fleste bruker et nick. Men skjønner det med bilder ja.

• Liker Liker x 1
  19. Otuko Betatt av forumet

Jeg har sendt personlig melding om tilgang til Dollymama for over ei uke siden, men ikke fått noe svar. Noen som vet om hun er på ferie eller om det er noen andre man skal kontakte?

20. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Prøv å sende til en av moderatorene som har postet noe på mai, så kan de evt fortelle deg hvem du skal prate med annet enn dollymama. Bare skriv at dollymama ikke svarer deg :)

Del denne siden