Mai 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Kan jeg få tilgang til skjult forum?

Send pm til dollymamma og be om tilgang. Så ser ho om du har tilfredsstilt alle krava for å få tilgang :)
 
Jeg hadde tilgang på skjult forum men finner det ikke lenger? Er jeg kastet ut?
 
Jeg hadde tilgang på skjult forum men finner det ikke lenger? Er jeg kastet ut?
Man kan bli kastet ut om man ikke er aktiv nok der inne, men vet ikke om det skjer automatisk. Send mld til dollymama for å høre :)
 
Jeg hadde tilgang på skjult forum men finner det ikke lenger? Er jeg kastet ut?
Man kan bli kastet ut om man ikke er aktiv nok der inne, men vet ikke om det skjer automatisk. Send mld til dollymama for å høre :)

Er dollymama som styrer det - ho må gå igjennom alle innlegg på skjult for å sjekke.
 
Logget meg ut og inn og da var plutselig skjult forum tilbake så vet ikke hva som skjedde :p

Er ofte den kan henga seg litt, iallefall appen. Er ikkje alltid lika stabil :p
 
Sendte forespørsel om å få tilgang 5 mars, men ikke fått noe svar som jeg kan se.Hvordan vet man om man har fått tilgang? Og hvor finner man forumet i så fall? :)
 
Sendte forespørsel om å få tilgang 5 mars, men ikke fått noe svar som jeg kan se.Hvordan vet man om man har fått tilgang? Og hvor finner man forumet i så fall? :)

Du sendte til Dollymama? Om du har fått tilgang skal det komme automatisk fram. Brukar du app eller datamaskin?
 
På app:
ImageUploadedByBV Forum1426534688.175853.jpg

Kan ikkke sjå at Dollymama har bedt om å gi deg tilgang...
 
Wow, hva er sånn VIP rom?

Ikkje noko sånn kjempe spesielt egentleg :p Men du kan få tilgang der etter 6000 innlegg (om det ikkje har blitt høgare sia eg søkte). Er der dei blandt anna ber Tamara om å godkjenne medlemmar inn på skjulte grupper, ein kan få hint til neste mnd utfordring osv :)
 
Ikkje noko sånn kjempe spesielt egentleg :p Men du kan få tilgang der etter 6000 innlegg (om det ikkje har blitt høgare sia eg søkte). Er der dei blandt anna ber Tamara om å godkjenne medlemmar inn på skjulte grupper, ein kan få hint til neste mnd utfordring osv :)
Haha ok, da får jeg skrive meg opp da :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hva er egentlig poenget med en skjult gruppe?
Kan snakke om ting man kanskje ikke vil skrive på åpent forum. Legge ut bilder uten at hele verden trenger å kjenne oss igjen. Alt som legges ut er jo i teorien søkbart i google, men ikke den skjulte gruppen :)
 
Jeg har sendt personlig melding om tilgang til Dollymama for over ei uke siden, men ikke fått noe svar. Noen som vet om hun er på ferie eller om det er noen andre man skal kontakte?
 
Jeg har sendt personlig melding om tilgang til Dollymama for over ei uke siden, men ikke fått noe svar. Noen som vet om hun er på ferie eller om det er noen andre man skal kontakte?
Prøv å sende til en av moderatorene som har postet noe på mai, så kan de evt fortelle deg hvem du skal prate med annet enn dollymama. Bare skriv at dollymama ikke svarer deg :)
 
Back
Topp