Mai 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Mai 2015 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! (ikke skriv i denne tråden eller på profilsiden til TGA, kun PM som gjelder)


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er dollymama

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)
 
Last edited by a moderator:
Jeg har sendt meld til dollymamma og sendt forespørsel til skjult gruppe. Men får ikke svar. Vet nemlig ikke om jeg kan komme inn. Har nok poeng da..
 
Jeg får bare opp at jeg kan skrive profilinnlegg til dollymama. Jeg får ikke opp noe med personlig melding?
 
Jeg har heller ikke fått tilgang enda, skulle få det
 
Når får jeg svar???
Så ikke denne før nå men har du sendt meg personlig melding? Eller har du skrevet på veggen min? Jeg får ikke varsel om noen skriver på veggen min.
Og til dere andre, så er det ikke meg som godkjenner. Jeg må sende nicket deres videre til moderator Tamara, så må hun godkjenne. Så noen ganger tar det desverre noen dager....
 
Så ikke denne før nå men har du sendt meg personlig melding? Eller har du skrevet på veggen min? Jeg får ikke varsel om noen skriver på veggen min.
Og til dere andre, så er det ikke meg som godkjenner. Jeg må sende nicket deres videre til moderator Tamara, så må hun godkjenne. Så noen ganger tar det desverre noen dager....
Jeg fulgte bare linken som var på skjult forum tråden..:) så har skrevet til veggen din og skrevet her:)
 
Venter fortsatt på tilgang jeg.. :(
 
Venter fortsatt på tilgang jeg.. :(
Jeg kan ikke finne noen melding fra deg..? Har du skrevet på veggen min? For dere sjekker jeg ikke. Må ha det på privat melding.
 
Jeg kan ikke finne noen melding fra deg..? Har du skrevet på veggen min? For dere sjekker jeg ikke. Må ha det på privat melding.
Har skrevet på veggen, finner ikke noe sted/knapp å sende deg privat melding!
 
Har skrevet på veggen, finner ikke noe sted/knapp å sende deg privat melding!
Hvis du trykker på bildet til vedkommende du forsøker å få tak i, så kommer du inn på en liten profil. I høyre øvre hjørne vil det være en konvolutt, og det er knappen du må trykke for å sende en privat melding. :)
 
Mulig jeg er blind, men hvor finner jeg veien til skjult forum? Jeg har fått tilgang, vet jeg. Men ser ikke hvor jeg skal komme meg inn dit. Bruker mobilen...
 
Mulig jeg er blind, men hvor finner jeg veien til skjult forum? Jeg har fått tilgang, vet jeg. Men ser ikke hvor jeg skal komme meg inn dit. Bruker mobilen...
Den skal komme opp automatisk øverst på termingruppa. Under bilder og dagbok, men over trådene med terminliste etc
ImageUploadedByBV Forum1423075193.148632.jpg
 
Mulig jeg er blind, men hvor finner jeg veien til skjult forum? Jeg har fått tilgang, vet jeg. Men ser ikke hvor jeg skal komme meg inn dit. Bruker mobilen...
Prøv å fjerne mai 15 fra favoritter, og logg ut og inn igjen.
 
Kordan finn e skjult gruppe?

Om du har fått tilgang, så sjå litt lengre opp i denne tråden.
Om ikkje, er det visse krav i forhold til antall innlegg her inne på mai 15. Lurer også på om du må endre brukernavnet ditt først. Når alle krav er oppnådd, kan du sende pm til dollymamma også tar ho det vidare til forumansvarleg :)
 
Kan jeg få tilgang til skjult forum?
 
Back
Topp