Magevondt

Da gav jeg opp hele nattesøvn å sto opp. Så da ska jeg benke meg med kaffe og tvserier på nett mens jeg bysser.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Høres slitsomt ut :( håper de roer seg så du får litt søvn.

Jørgen 12.02.14 <3

Hvitløk - hvordan er det med det?

Har hørt at babyer liker smaken av hvitløk i melken og drikker da mer. Men bør man la være å spise det hvis babyen reagerer på vanlig løk?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvitløk - hvordan er det med det?

Har hørt at babyer liker smaken av hvitløk i melken og drikker da mer. Men bør man la være å spise det hvis babyen reagerer på vanlig løk?

Behøve ikkje og reagera på kvitlauk sjølv om ho reagera på lauk. Er to forskjellige ting heldigvis ;) Men, er nokon baby som ikkje likar smaken kvitlauk så ville starta forsiktig før du bøttar nedpå med kvitlauk :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Tror poden min reagerer på frosne grønnsaker av forskjellig slag. Trodde det holdt å holde seg unna kål jeg..

Gikk på en smell etter å ha spist blomkålsuppe hin dagen, stakkars liten.. Tenkte meg ikke om!

Begynt å drikke et par kopper fenikkelte daglig nå, virker som det har gjort susen for datteren min. Mye mindre trykking og kaving nå!

Eneste er at teen lukter Ouzo, og det kan jeg ikke fordra
Smaker bedre enn den lukter heldigvis, holder pusten når jeg drikker teen

Gikk på en smell etter å ha spist blomkålsuppe hin dagen, stakkars liten.. Tenkte meg ikke om!

Begynt å drikke et par kopper fenikkelte daglig nå, virker som det har gjort susen for datteren min. Mye mindre trykking og kaving nå!

Eneste er at teen lukter Ouzo, og det kan jeg ikke fordra
Smaker bedre enn den lukter heldigvis, holder pusten når jeg drikker teen

Blomkål-smellen har jeg og gått på. Ble 2tunge dager.

Begynt på med fennikel te jeg og nå. Vært litt slapp på det i det siste.

Begynner å ane et mønster her... Babyen må ha en indre alarmklokke. For hver kveld kl 18 så begynner skrikinga. Det til tross for at hun er mett. Prøver å legge henne til brystet for å se... men hun være vrir seg og spytter den ut hele tiden og virker uinteressert. Prøvde å gi henne flaske nå, men den ville hun iallfall ikke ha. Har nok et snev av kolikk vil jeg tro. Ikke så ille, men litt. Hun nekter fremdeles å sove i egen seng om natta.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Begynner å ane et mønster her... Babyen må ha en indre alarmklokke. For hver kveld kl 18 så begynner skrikinga. Det til tross for at hun er mett. Prøver å legge henne til brystet for å se... men hun være vrir seg og spytter den ut hele tiden og virker uinteressert. Prøvde å gi henne flaske nå, men den ville hun iallfall ikke ha. Har nok et snev av kolikk vil jeg tro. Ikke så ille, men litt. Hun nekter fremdeles å sove i egen seng om natta.

Uff det må være slitsomt. Har du prøvd massaje? Jenta mi har de siste dagene begynt å gråte rundt kl 22. Skal bli interesssant å se hvordan det blir ikveld.

Har ei lita ei jeg og som ikke vil sove i senga si. Hu er veldig nærhetskrevende.

Slik er det her også. Begynner i 16-17 tiden og varer til ca 23

Det virker at jenta mi er bare sliten om kvelden For sliten faktisk til å sovne og veldig irritert med puppen ;/ hun bare drar i den i alle retninger ;) hun sover heller ikke alene om natta men hun sover pent i senga si om dagen. Jeg elsker å sove med de når de er små - tror at jeg har bedre kontroll og det virker tryggere for meg :) derfor har jeg flyttet fra felles seng til min datters rom og gubben må bare akseptere det ;) det er enklere å amme om natta og hjelpe henne med luft i magen og i tillegg er det tryggere for vesla :) har sovet med førstemannen i ca 6 mnd ;)

Da har jeg prøvd å holde meg unna melk (ikke alt da, men det med mye melk). Ser ut til å fungere, sovet opptil 3 timer alene på dagen og på natten (dog i min seng). så jeg drakk litt sjokolademelk for å se. I går sov hun så og si ikke fra kl 13 til 22. Hun sovnet kanskje fire ganger men våknet igjen etter to minutter. Selv ikke på trilletur. I dag skal jeg ut å handle melkefri mat!

Babyen har vært hos manuelterapaut i dag. Hun hadde låsning i nakken, akkurat som jeg mistenkte!! Skal jeg si det til helsesøstra, som mente at det var helt unødvendig å ta henne til behandling, når jeg møter henne i morgen? ;-)

Babyen har vært hos manuelterapaut i dag. Hun hadde låsning i nakken, akkurat som jeg mistenkte!! Skal jeg si det til helsesøstra, som mente at det var helt unødvendig å ta henne til behandling, når jeg møter henne i morgen? ;-)

Så bra det ble gjort noe med!
Jeg synes du bør nevne det! Er jo for dumt å si at det er unødvendig, er jo bedre å prøve det å kanskje få hjelp enn å gå å føle seg hjelpesløs.

Så bra det ble gjort noe med!
Jeg synes du bør nevne det! Er jo for dumt å si at det er unødvendig, er jo bedre å prøve det å kanskje få hjelp enn å gå å føle seg hjelpesløs.

Ja. Det er gratis i tillegg... Følte hun ikke tok meg seriøst da jeg sa jeg ville ta babyen til manuelterapaut fordi jeg hadde lest på nettet at babyer som er tatt med vakuum kan få låsninger. Neida, hennes løsning er å pøse på med mer mat...
Jaja. Jeg nevner det tenker jeg :-P

Back
Topp