Høres slitsomt utDa gav jeg opp hele nattesøvn å sto opp. Så da ska jeg benke meg med kaffe og tvserier på nett mens jeg bysser.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jørgen 12.02.14 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres slitsomt utDa gav jeg opp hele nattesøvn å sto opp. Så da ska jeg benke meg med kaffe og tvserier på nett mens jeg bysser.
Hvitløk - hvordan er det med det?
Har hørt at babyer liker smaken av hvitløk i melken og drikker da mer. Men bør man la være å spise det hvis babyen reagerer på vanlig løk?
Sent from my iPhone using BV Forum
Gikk på en smell etter å ha spist blomkålsuppe hin dagen, stakkars liten.. Tenkte meg ikke om!
Begynt å drikke et par kopper fenikkelte daglig nå, virker som det har gjort susen for datteren min. Mye mindre trykking og kaving nå!
Eneste er at teen lukter Ouzo, og det kan jeg ikke fordra
Smaker bedre enn den lukter heldigvis, holder pusten når jeg drikker teen
Sent from my iPhone using BV Forum
Begynner å ane et mønster her... Babyen må ha en indre alarmklokke. For hver kveld kl 18 så begynner skrikinga. Det til tross for at hun er mett. Prøver å legge henne til brystet for å se... men hun være vrir seg og spytter den ut hele tiden og virker uinteressert. Prøvde å gi henne flaske nå, men den ville hun iallfall ikke ha. Har nok et snev av kolikk vil jeg tro. Ikke så ille, men litt. Hun nekter fremdeles å sove i egen seng om natta.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Slik er det her også. Begynner i 16-17 tiden og varer til ca 23Begynner å ane et mønster her... Babyen må ha en indre alarmklokke. For hver kveld kl 18 så begynner skrikinga. Det til tross for at hun er mett. Prøver å legge henne til brystet for å se... men hun være vrir seg og spytter den ut hele tiden og virker uinteressert. Prøvde å gi henne flaske nå, men den ville hun iallfall ikke ha. Har nok et snev av kolikk vil jeg tro. Ikke så ille, men litt. Hun nekter fremdeles å sove i egen seng om natta.
Det virker at jenta mi er bare sliten om kvelden For sliten faktisk til å sovne og veldig irritert med puppen ;/ hun bare drar i den i alle retningerBegynner å ane et mønster her... Babyen må ha en indre alarmklokke. For hver kveld kl 18 så begynner skrikinga. Det til tross for at hun er mett. Prøver å legge henne til brystet for å se... men hun være vrir seg og spytter den ut hele tiden og virker uinteressert. Prøvde å gi henne flaske nå, men den ville hun iallfall ikke ha. Har nok et snev av kolikk vil jeg tro. Ikke så ille, men litt. Hun nekter fremdeles å sove i egen seng om natta.
Babyen har vært hos manuelterapaut i dag. Hun hadde låsning i nakken, akkurat som jeg mistenkte!! Skal jeg si det til helsesøstra, som mente at det var helt unødvendig å ta henne til behandling, når jeg møter henne i morgen? ;-)
Så bra det ble gjort noe med!
Jeg synes du bør nevne det! Er jo for dumt å si at det er unødvendig, er jo bedre å prøve det å kanskje få hjelp enn å gå å føle seg hjelpesløs.