Men har lurt på en ting, hvordan vet man at baby har vondt i magen?
Har jo lurt på om han har det av og til, men hvordan vet man det?![]()
Stortsett så kan du sjå det lett på at dei trekker beina opp mot magen når dei gråter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men har lurt på en ting, hvordan vet man at baby har vondt i magen?
Smertegråt, krøker seg sammen eller spenner seg.Men har lurt på en ting, hvordan vet man at baby har vondt i magen?
Det anbefales å kutte de mistenkte produktene for en uke så det kan bety at noen stoffer kan fortsatt være i melka i en ukeHar lest et sted, men husker ikke hvor. Lurer på hvor lang tid det tar før det babyen reagerer på forsvinner fra melka? Lillemor sov omtrent ikke i hele går. Og i dag er ikke noe bedre. Tydeligvis vondt i magen, og jeg prøver desperat å finne ut hvorformen er ikke lett. Har gitt henne miniform. Krysser fingrene for at hun får sove i dag da. Hun må jo være sliten!!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det anbefales å kutte de mistenkte produktene for en uke så det kan bety at noen stoffer kan fortsatt være i melka i en uke
Har hørt at det varierer og avhenger av hvor fort fordøyes det og med en gang det er i blodet er det også i melkaJeg har også hørt en uke.
Men har lurt litt på hvor fort noe kommer i melken fra du spiser det jeg. Kommer sikkert litt an på hva slags mat det er og hvor fort det taes opp fra magesekk og i blodet. Men er melka "full av løk" med en gang det er i blodet eller er det melken som produseres etter at du har soist det som blir påvirket? Mener at med alkohol så er det alkohol i melken når det er alkohol i blodet og da like mye promille...
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg var litt laktoseintolerant fra før, men etter fødsel er det helt håpløst, får diare om jeg spiser noe som er laget med melk :/Har funnet ut at det er noe jeg reagerer på og. Foe jeg har også vondt i magen. Lurer på om det er laktose faktisk...
Laktose eller melkeprodukter? Om det er ku melk barnet reagerer på så må alt med melk kuttes. Og da må man lese nøye hva inneholder forskjellige produkter fordi melk er både i brød, leverpostei osv Morsmelken inneholder laktose så det går ikke an å kutte det om du fortsatt ammerDenne uka har vært hardhun har fremdeles vondt i magen. I natt sov hun kun på brystet mitt. Eneste måten å få henne til å sove på. Og når hun våkner til så spenner hun seg, blir rød i ansiktet og trekker til seg beina. Har også lagt merke til at det rumler i magen hennes når hun spiser.
Har kuttet ut laktose, men har ikke gått en uke helt enda. Vet jo ikke om det et det heller. Er litt fortvila
Laktose eller melkeprodukter? Om det er ku melk barnet reagerer på så må alt med melk kuttes. Og da må man lese nøye hva inneholder forskjellige produkter fordi melk er både i brød, leverpostei osv Morsmelken inneholder laktose så det går ikke an å kutte det om du fortsatt ammer
Jeg har også merket at melkeprodukter reagerer jeg plutselig på, og da også lillegutt!Har funnet ut at det er noe jeg reagerer på og. Foe jeg har også vondt i magen. Lurer på om det er laktose faktisk...
Kan hende tarmsystemet er umodent og vil reagere uansett hva du spiser...Mente melkeprodukter. Men nå er jeg i tvil om det er det som gjør at hun får vondt i magen... Men vet jo ikke hvor jeg skal begynne![]()
Kan hende tarmsystemet er umodent og vil reagere uansett hva du spiser...
Sent from my iPhone using BV Forum