Magen

Jeg har allerede litt for mye, men har absolutt fått litt større mage. Kjæresten mener også jeg har fått større pupper og hofter.
 
Er 10 uker idag.. Ser ut som jeg er 5 måneder på vei(venter min andre, circa 8 år siden min første). Er nok mest luft som de andre her sier.

Gruer meg til å komme tilbake på jobb neste uke.... Er allerede litt utafor fordi jeg er rund i kantene i utgangspunktet og mine kollegaer er veldig opptatt av kalorier, vekt og flate mager osv.. Så skal jeg liksom komme vaggende inn der med en gassfullt mage etter sommerfeien
 
Er 10 uker idag.. Ser ut som jeg er 5 måneder på vei(venter min andre, circa 8 år siden min første). Er nok mest luft som de andre her sier.

Gruer meg til å komme tilbake på jobb neste uke.... Er allerede litt utafor fordi jeg er rund i kantene i utgangspunktet og mine kollegaer er veldig opptatt av kalorier, vekt og flate mager osv.. Så skal jeg liksom komme vaggende inn der med en gassfullt mage etter sommerfeien

Jeg er sikker på at du er helt nydelig!! Nå er det ikke lenge igjen til du kan strutte med gravidmagen :joyful:
 
Jeg ser veldig frem til å stutte igjen og det ikke er noe tvil om at jeg er gravid... Husker jeg mislikte den lille perioden sist også hvor jeg så mer tjukk enn gravid ut.
 
Jeg har definitivt fått en liten gravidmage, men det ser nok bare ut som jeg er veldig mett og oppblåst ennå. Men jeg ser det selv, og vet at det er noe annet på gang :) Gleder meg til det blir en tydelig gravidmage, men ettersom jeg er på jakt etter ny jobb så går det helt fint om den ikke «popper» før om noen uker enda :joyful:
 
Liten gass kul på gang her også:happy: merker at saker og ting skjer, men er nok ingen babykul enda dessverre. Nå er jeg bare 8+4 men det virker som det er den mest oppblåste perioden for meg. Med dei to første også visstnok :)
 
Jeg fikk tidlig mage med min første - rundt 11 uker var det ikke tvil.
Denne gangen kom magen allerede i uke 6. I starten var det nok mest oppblåsthet, men den så ut som en skikkelig gravidmage. Vi fortalte at jeg var gravid til besteforeldre i uke 10, men da hadde alle tippet det i uke 7/8 allerede. Skikkelig rund kul!
 
Jeg har spist litt ekstra på grunn av ulvehunger. Er i tillegg forstoppa og vindfull :hilarious: Så idag har jeg på en kjole hvor det ser ut som skikkelig kul nederst. De jeg jobber med må jo lure tenker jeg, haha, men ingen har spurt hittil :angelic::hilarious:

Sist fikk jeg ikke mage før uke 25-26. Brukte vanlige bukser frem til da. Deeeet går ikke denne gangen :banghead::hilarious:
 
Jeg har spist litt ekstra på grunn av ulvehunger. Er i tillegg forstoppa og vindfull :hilarious: Så idag har jeg på en kjole hvor det ser ut som skikkelig kul nederst. De jeg jobber med må jo lure tenker jeg, haha, men ingen har spurt hittil :angelic::hilarious:

Sist fikk jeg ikke mage før uke 25-26. Brukte vanlige bukser frem til da. Deeeet går ikke denne gangen :banghead::hilarious:


Hehehe, godt å høre at både ulvhunger og vind i seilene er vanlig og ikke bare hos meg.

Jeg måtte kneppe opp knappen på buksa på jobb idag... Er 10+6 idag.
 
Har vært så kvalm og oppblåst siden uke 6 at å lukke bukseknappen er en utopi... går med strikk i knappehullet nå, og en lang T-skjorte, for jeg har faktisk ikke sjans. Må vel bite i det sure eplet og kjøpe meg gravidbukser allerede(8+2) bare fordi jeg er oppblåst:laughing002
 
Jeg er også andregangs. Husker ikke når jeg merket noen kul sist faktisk, men vil tippe uke 14-16 engang. Denne gangen er jeg ekstremt oppblåst, men kjenner såvidt livmoren når jeg trykker med flat hånd. Men det er overhodet ikke noen kul. 12 uker på fredag :)
Gleder meg til babykul
 
Back
Topp