Magen

Fikk helt enorm mage med nummer 1. Da jeg var i uke 24 så jeg sprekkferdig ut, husker jeg! Nå føler jeg allerede at ribbeina tar mer plass, men er vel en del tilpasninger som skjedde sist svangerskap som gjør at ting utvider seg fortere i neste. Har absolutt ikke fått gravidmage enda, men er ekstremt oppblåst, så ser nesten slik ut.

Jeg husker slik med den første her også, og jeg er ekstremt oppblåst nå :hilarious:
 
Hvis jeg har på meg gravidbukse ser jeg veldig gravid ut, og får en fin kul på magen. Men har jeg vanlig bukse på ser jeg bare lubben ut Er veldig oppblåst, i tillegg til at jeg har gått opp 4 kg allerede, så er spent på når den ordentlige babymagen kommer frem. Er vel ca i uke 10 livmoren begynner å vokse opp av bekkenet, og jeg er i uke 10+1, så blir vel mage snart :)
 
Mannen kommenterte kul på magen min i går, og eg er kun 7+6 . Eg har to barn fra før. Det er nok mest luft og litt at livmora har vokst, men det er jo hormonpåverknad som fører til meir luft. Eg er slank med rimeleg flat mage ellers.

I dag har eg funna fram gravidklede. Eg orker ikkje lukke igjen mine vanlege bukser lenger, for det er ubehagelig og fører til meir kvalme med press på magen.
 
10+0 idag, og jeg kan virkelig se at ting begynner å skje. Har normalt flat mage til vanlig (godt trent).
Når jeg ser meg selv fra siden kan jeg tydelig se at det er en "hoppbakke" helt nederst på magen. Synes dette var litt VEL tidlig?:anyone
Kjenner på følelsen om at jeg synes det er litt ubehagelig :(
 
Jeg er feit i utgangspunktet, men nå er jeg oppblåst OG feit. Så det skal bli greit når magen dukker opp!
Må nesten gå å se på magebildene fra forrige svangerskap og se når jeg kan begynne å håpe på at den kommer!
Ellers så tar jeg meg selv i å stadig stryke over magen akkurat som om det er en baby der. Føler meg så dum når jeg kommer på at jeg står å koser med gass :hilarious:
 
Jeg er feit i utgangspunktet, men nå er jeg oppblåst OG feit. Så det skal bli greit når magen dukker opp!
Må nesten gå å se på magebildene fra forrige svangerskap og se når jeg kan begynne å håpe på at den kommer!
Ellers så tar jeg meg selv i å stadig stryke over magen akkurat som om det er en baby der. Føler meg så dum når jeg kommer på at jeg står å koser med gass :hilarious:
Haha, koser med gass :hilarious: Den er jo inni der et sted. I på forrige jobben sa hu ofte ferska gravide damer fordi de strøk seg på magen tidlig :D
 
Med første fikk jeg magen helt på slutten, en pitteliten en. Uka før fødselen fikk jeg første spm om jeg var gravid:wacky: nr 2 og 3 husker jeg ikke, men magen var svær selv om vekta kun var 8 kg meir enn startvekt...
I går fikk jeg kommentar av gubben at han såg kul på magen allerede da jeg lå på ryggen..
 
Jeg er feit i utgangspunktet, men nå er jeg oppblåst OG feit. Så det skal bli greit når magen dukker opp!
Må nesten gå å se på magebildene fra forrige svangerskap og se når jeg kan begynne å håpe på at den kommer!
Ellers så tar jeg meg selv i å stadig stryke over magen akkurat som om det er en baby der. Føler meg så dum når jeg kommer på at jeg står å koser med gass :hilarious:

Hahhaha dagens! Samme her :hilarious:
 
Etter å ha kikket på bilder så var magen ganske stor i uke 11, men det så ikke ut som en babykul før i uke 20. Regner med at det blir ca det samme denne gangen o_O
Så 12 uker igjen å vente, men jeg gleder meg aller mest til å kjenne på bevegelse inni der, det er det kuleste og mest surrealistiske jeg noen gang har følt. Først da begynte det å demre for meg at jeg faktisk hadde en liten levende ting inni magen min! Det er liksom så utrolig vanskelig å få det til å gi mening.
 
Etter å ha kikket på bilder så var magen ganske stor i uke 11, men det så ikke ut som en babykul før i uke 20. Regner med at det blir ca det samme denne gangen o_O
Så 12 uker igjen å vente, men jeg gleder meg aller mest til å kjenne på bevegelse inni der, det er det kuleste og mest surrealistiske jeg noen gang har følt. Først da begynte det å demre for meg at jeg faktisk hadde en liten levende ting inni magen min! Det er liksom så utrolig vanskelig å få det til å gi mening.

Enig, gleder meg også til å kjenne liv! Den mest fantastiske følelsen i hele verden :love7
 
Jeg er feit i utgangspunktet, men nå er jeg oppblåst OG feit. Så det skal bli greit når magen dukker opp!
Må nesten gå å se på magebildene fra forrige svangerskap og se når jeg kan begynne å håpe på at den kommer!
Ellers så tar jeg meg selv i å stadig stryke over magen akkurat som om det er en baby der. Føler meg så dum når jeg kommer på at jeg står å koser med gass :hilarious:


Haha! Nå lo jeg godt :hilarious:
 
Jeg har fått mage allerede, og er 9+3. Føles utrolig merkelig, men jeg har bare blåst opp. Det er vel 10% baby og 90% oppblåste tarmer, men likevel... Og HAR. SÅ. VONDT. I. MAGEN. :( Nesten ubehagelig å ‘se gravid ut’ siden det enda er så tidlig! :confused: Vil jo ikke si åpenlyst at jeg er gravid enda. Skulle ønske jeg var i uke 15 og kunne strutte det ut :p
 
Jeg ser ut som jeg er 4 måneder på vei (minst), men er bare 7+2. Og det er ikke overdrevet, på piknik med venninner i går var det flere som så på magen min og stilte ledende spørsmål om når jeg skulle ha nytt forsøk igjen... Magen strutter, men det er jo bare kinamat, gass og mozell light :hilarious: Jeg håper det roer seg litt igjen, jeg vil gjerne skjule denne graviditeten for kollegaer og fjernere venner til jeg nærmer meg halvveismerket :bag:
 
Jeg ser ut som jeg er 4 måneder på vei (minst), men er bare 7+2. Og det er ikke overdrevet, på piknik med venninner i går var det flere som så på magen min og stilte ledende spørsmål om når jeg skulle ha nytt forsøk igjen... Magen strutter, men det er jo bare kinamat, gass og mozell light :hilarious: Jeg håper det roer seg litt igjen, jeg vil gjerne skjule denne graviditeten for kollegaer og fjernere venner til jeg nærmer meg halvveismerket :bag:
Haha måtte le litt, for kinamat og mozell ligth har vert min favoritt disse ukene:hilarious: og ja, oppblåst og stor mage her også:bounce
 
Ble spurt i dag om jeg er gravid. Greit magen er stor, men det er også fordi jeg er overvektig. Har mye vondt i magen og mye gass. Jeg sa at det er jo så tidlig at det burde ikke syns enda, men klarte ikke si nei når det ikke er så farlig om akkurat hun vet det.
. Men planen om å ikke si noe til de fleste før OUL går det nok dårlig med..
 
Rart hvordan det står i alle apper at det ikke skal synes enda, når nesten alle her inne ser ut til å føle det motsatte (meg selv inkludert) :p Greit nok at det sikkert for det meste er oppblåsthet, men synes appene bør ta høyde for det. Litt kjipt når det står overalt at det ikke skal synes, men gjør det likevel :rolleyes: Føler meg bare ekstra feit da :hilarious:
 
Rart hvordan det står i alle apper at det ikke skal synes enda, når nesten alle her inne ser ut til å føle det motsatte (meg selv inkludert) :p Greit nok at det sikkert for det meste er oppblåsthet, men synes appene bør ta høyde for det. Litt kjipt når det står overalt at det ikke skal synes, men gjør det likevel :rolleyes: Føler meg bare ekstra feit da :hilarious:
Akkurat sånn føler jeg meg og. Og det er mest nede da, at den stikker mer ut. Jeg går til vanlig med dekkende klær (vide kjoler el.l) også. Men den var vel blitt litt stram da :hilarious: tror også hun merka at jeg ikke drakk kaffe hverken i dag eller tirsdag, samt at jeg er litt sliten. Var på åpen gård med jenta mi, og hun som jobber der som spurte. Hun sa hun har en intuisjon for sånt :angelic:
 
Rart hvordan det står i alle apper at det ikke skal synes enda, når nesten alle her inne ser ut til å føle det motsatte (meg selv inkludert) :p Greit nok at det sikkert for det meste er oppblåsthet, men synes appene bør ta høyde for det. Litt kjipt når det står overalt at det ikke skal synes, men gjør det likevel :rolleyes: Føler meg bare ekstra feit da :hilarious:
Akkurat det jeg tenker og føler:p
 
Altså, magen min er helt enorm! Får ikke igjen noen bukser, og ingen skjørt eller kjoler som ikke er elastiske eller er vide fra før. Føler jeg er i fetefasen, hvor folk lurer, men også tenker jeg godt bare kan ha lagt på meg. Husker det var trangt å gå med bukse sist og, men ikke så mye som denne gangen. Mannen er overbevist om at det er tvillinger - men det får tiden vise :hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp