Magen

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Til dere som har vært gravide før, når fikk dere mage sist?
Med mi sist hadde jeg ganske tydelig mage i uke 12. De sier man ofte fortere får større mage med nr 2 og 3 så jeg er spent på når den kommer denne gangen :)
 
Spent jeg også! Tipper den kommer mye tidligere enn sist. Fikk den først rundt uke 24-25 sist, og var først i tredje trimester og mot slutten av svangerskapet at den faktisk vokste noe særlig. Men nå er jeg både litt slappere i magemusklulaturen ( :hilarious: ) og kroppen har gjort det før, så tipper magen kommer en god stund før. Og det håper jeg egentlig litt også :happy:
 
Last edited:
Med første kom den liksom aldri ordentlig. Et par dager før jeg fødte fikk jeg kommentarer om at jeg kunne ikke være mer enn MAKS halvveis og spørsmål om jeg hadde slanket meg under svangerskapet. 19 år gamle usikre meg syntes ikke det var noe gøy. :oops:

Med nummer 2 holdt jeg det enkelt hemmelig til 6 mnd, men så kom magen heldigvis etter det.
Jeg håper magen kommer enda tidligere denne gangen :D
 
Tja. Jeg begynte å få mage ca uke 14, men det var kun synlig uten klær syns jeg. Så vel helst ut som jeg hadde lagt på meg frem til ca 23-24.

Gleder meg til å komme meg over "ser-bare-tjukk-ut-stadiet" :pompus:
 
Jeg får tidlig mage, rundt 10-12 uker. Og blir svær på slutten. Klarte ikke holde det skjult de 2 andre gangene for fikk tidlig spørsmål. Ved 14 uker har jeg kul:p
 
Jeg får tidlig mage, rundt 10-12 uker. Og blir svær på slutten. Klarte ikke holde det skjult de 2 andre gangene for fikk tidlig spørsmål. Ved 14 uker har jeg kul:p

Samme her. Ser tilbake på mitt forrige svangerskap og jeg hadde SYNLIG kul i uke 13. Gikk opp over 23 kg, orket ikke veie meg de siste tre ukene av svangerskapet fordi jeg ble bare redd. Alt forsvant etter graviditeten (nesten i alle fall), men håper at jeg ikke legger på meg så mye denne gangen.
 
Med første kom ikke magen før rundt uke 30..ekstremt liten mage, så var han en veldig liten baby også. Morkakesvikt, så han var bare 2kg når han kom i uke 37. Med nr 2 kom vel magen rundt uke 15 tror jeg. Svangerskap nr 3 enda tidligere, vanskelig å skjule lengre rundt uke 12. Blir spennende å se nå :)
 
Rundt uke 20, men da var jeg veldig godt trent i utgangspunktet. Nå er jeg absolutt ikke det, så tipper den kommer endel tidligere.
 
Fikk mage rundt uke 14 sist da hadde jeg ikke lengre mulighet og skjule det☺️så spent på åssen det blir nå. Var 19 år den gang og en smile fastere i fisken
 
Uke 14-15 syns i hvert fall jeg den var helt åpenbar.
 
Jeg fikk tydelig kul i uke 13 sist. Ble aldri enorm, men hadde tydelig gravidmage
 
Med første kom magen over natten omtrent i uke 19-20. Men så bare ut som jeg hadde lagt på meg litt eller litt oppblåst. Jeg merket magen rundt uke 15, men kun fordi jeg ønsket å se den. Veldig spent på når den kommer denne gang :D:D
 
Gleder meg til å komme meg over "ser-bare-tjukk-ut-stadiet" :pompus:

Jeg er der fra før av, så gleder meg veldig til det ikke er noen tvil om hva som er på ferde :D:hilarious:
 
Tidlig mage her og, sist var det en tydelig rund kul i uke 13 :)

Nå er det 10 år og 10 kilo siden, så nå har jeg jo litt bollemage fra før av, gledes til den blir en gravidmage :D
 
Hvis jeg lå på rygg kunne jeg se en liten bump i uke 16... men når jeg stod oppreist så det egentlig bare ut som at jeg hadde lagt på meg... ble vel litt mer tydelig rundt uke 25. Nå skal det sies at jeg var litt rundere da, enn jeg er nå, og håper magen vises tidligere og blir mer tydelig denne gangen :)
 
Med nummer en fikk jeg mage veldig sent. Jeg var ikke synlig gravid før kanskje sånn 6-7 måneder på vei. Var først da jeg var rundt 8 mnd at folk på jobben begynte å spørre om jeg var gravid. Haha! Nå er jeg litt over 5 uker bare og det ser ut som jeg er flere måneder gravid ut allerede. Haha. Lurer på om det kan ha med at det er under et år siden jeg fødte? Er sikkert bare oppblåst, men likevel :woot:
 
Back
Topp