Magen

Spent på når magen kommer denne gangen ja! Er 9 mnd siden sist, så vært litt koselig om den kommer tidlig, selv om jeg vil skjule det en stund :p
Den kom ganske tidlig sist også, vistes ganske greit fra rundt 17-18 uker :) bærte han veldig utenpå på en måte, mens noen bærer vel litt mer mot ryggen? Så magen ikke blir så stor?
 
Fikk seeent mage sist. Var godt over halvveis før det begynte å bli en kul, i stedet for at det bare så ut som jeg hadde lagt på meg:p
 
Jeg begynte med gravidklær i femte måned. Men jeg elsker kjoler og skjørt og bruker nesten bare det, så jeg klarte lenge å bruke egne klær. Jeg har og hørt at magen kommer tidligere i andre svangerskap, så det blir spennende å se.
 
Fikk ikke så tydelig mage ved første graviditet (mistet i senabort, senere enn uke 12). Med den gutten jeg har nå (6 år), fikk jeg tydelig og tidlig mage allerede ved uke 12 :) Spent på denne gangen, men jeg er jo ganske lita, så tror den vil vises tidlig denne gangen også :)
 
Ved første graviditet fikk jeg mage før jeg visste jeg var gravid :laughing002 Denne gangen merker jeg at jeg ikke kan bruke vanlige bukser lengre. Ble litt trangt :laughing021 Er vel en blanding av at det vokser og oppblåst
 
Jeg har hatt liten mage med begge mine, med første kunne jeg enda gjemme gravidmagen i uke 30:hilarious: med nummer to kom den snikende rundt uke 15-17 men poppa ikke før ca uke 25.

spent denne gangen! Jeg er høy og bærer barna laaavt i magen.
 
Åh, håper jeg får mage snart! Synes det ser så fint ut:Heartred Må nok vente noen uker ihvertfal:hilarious:
 
Føler meg gravid i 7. mnd, er bare 8+2.. Er veldig oppblåst, spesielt på kvelden! Men tror kanskje jeg føler det mer enn jeg er.. men oppblåst er jeg uansett!:wtf:
 
Vistes tidlig hos meg første gang, så ut som jeg gikk på overtid i uke 30:hilarious::hilarious: er bare litt over 1,50, så ikke mye plass å fordele magen på:hilarious:
 
Jeg har litt ekstra fra forrige svangerskap, men har ikke sjans til å holde inn magen nå. Det er uansett en kul der.
 
Kjøpte meg en ny fotballdrakt som jeg tenkte jeg skulle vokse inn i. Kom i posten i dag. Large unisex. Tenkte at denne skulle holde en stund, men ser nå at det blir håpløst allerede :laughing002 den er heldigvis lang da, så den holder vel kanskje halve svangerskapet :laughing021 Får grine meg til en ny en når denne blir trang :laughing005
 
Jeg er gravid for første gang nå, men tidligere denne uka så min søster på meg at jeg er gravid :hilarious: er så himla oppblåst, 8+6 i dag :)
 
Fikk mage ganske fort sist, i uke 7 kunne jeg ikke skjule det lenger. Har jo litt ekstra rundt der også, men den endret seg og ble hard og rund. Hadde jo hatt 2 MA i uke 11 og uke 16 før det da med godt synlige kuler så ble jo egentlig 3 svangerskapet.
Spennende å se hva som skjer denne gangen :dance008
 
Men nr 1 hadde jeg liten mage hele svangerskapet, sto jeg med ryggen til kunne du ikke se at jeg var gravid. Hehe.
Med nr 2 så var jeg ikke så stor heller, men mot slutten kom magen godt ut. Husker jeg skulle på butikken også gikk det et eldre ektepar forbi meg, så hører jeg mannen si til konen, " hun skal helt sikkert ha tvillinger" :laughing002

No med nr 3 så har jeg god mage allerede, men er litt usikker på om det er mage eller bare veldig oppblåst:oops:
 
Fikk helt enorm mage med nummer 1. Da jeg var i uke 24 så jeg sprekkferdig ut, husker jeg! Nå føler jeg allerede at ribbeina tar mer plass, men er vel en del tilpasninger som skjedde sist svangerskap som gjør at ting utvider seg fortere i neste. Har absolutt ikke fått gravidmage enda, men er ekstremt oppblåst, så ser nesten slik ut.
 
Back
Topp