6+1
Skal straks på jobbintervju. Hodet mitt hat jobbet i hele natt, nok en natt uten god søvn, men fikk lagt meg litt etter å ha levert i barnehagen, og døst fram til 10.30. En av fordelene med turnus, selv om turnus nå er en av grunnene til at jeg vil ha ny jobb.
--------------/////
Intervjuet gikk vel og bra. Jeg opplever at de er interessert i meg og mi kompetanse, men jeg kjenner meg mer og mer usikker på om jeg vil ha den. Både ut fra hva som kom fram om jobben på intervjuet, men først og fremst om min situasjon som gravid. Må jeg gi slipp på utdanningen, for så å jobbe i noen mnd før jeg går ut i permisjon/ sykemelding. Si at jeg får jobben, kan jeg tidligst si opp fra 1.november med tre mnd oppsigelse. Da begynner jeg tidligst i februar, 21 uker på vei. Altså halvveis i svangerskapet. Sist ble jeg sykemeldt 50% med bekkenløsning i uke 22. Denne jobben krever i tillegg pendling da den ligger i Sandvika, noe som igjen krever tid og energi. Til sist vil jeg trolig gå ned i lønn, siden dette er dagjobb og ikke turnus. Det er jeg forsovidt innstilt på, men når jeg likevel skal ut i permisjon, har jeg da virkelig lyst å tyne ut mest mulig for de seks årene jeg har jobbet turnus. Det som taler mot å fortsette er jo min trivsel på jobb, ulike situasjoner som har oppstått der, pluss det å jobbe turnus. Samtidig, nå vet jeg at det er midlertidig, det er stor sannsynlighet for sykemelding, ut fra hvordan mitt forrige svangerskap var, og terskelen for å sykemelde meg er nok litt lavere på den nåværende jobben. Med et tre mnd opplæringsprogram i ny jobb, rekker jeg ikke stort mer før jeg skal føde......
Phu.... Mye for og mot argumentasjon.
En helt annen ting. Bestilte legitime i dag. Kunne allerede få neste uke, men det passet litt dårlig for min del, så da skal jeg om to uker. Da er jeg 8+1, det var her kvalmen begynte å melde seg sist, men det skal jo sies at ingen svangerskap er like, og jeg vil heller jobbe fullt enn å få den helvetes bekkenløsningen en gang til.