Mage

Takket være magetopper? Den skjønte jeg ikke! :b
Jeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar :smiley-ashamed005
 
Jeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar :smiley-ashamed005
Har jeg også hørt
 
Jeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar :smiley-ashamed005
DET tror jeg bare er en skremmemyte så ungdommer ikke skulle vise magen! :b
 
Jeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar :smiley-ashamed005
Det har jeg også hørt, men tviiiler på at det stemmer
 
DET tror jeg bare er en skremmemyte så ungdommer ikke skulle vise magen! :b
Det stemmer nok garantert ikke, men jeg regner med at det var det hun mente med kommentaren om at magetopper var skylden for magefettet :)
 
Her har det blitt mage, men føler ikke at det er skikkelig gravidmage.. :rolleyes:
 
Ikke antydning engang :hilarious: 11+1 og andregangs :)
 
13+4 Og ingen tvil om at jeg er gravid :p
 
Definitivt fått kul. Men det er mest luft selvsagt. 12+5.
 
Mistenker mini-kul, men den kun dukker opp kvelden.
Edit: Er 13+3
 
Last edited:
11+1 Og pt sa at hun ser at mageformen endres. Buler litt nederst, men enda kan jeg bli tatt for å være småfeit
 
Kjente tydelig en liten kul i morgest før jeg sto opp, hard kul nederst på magen, kunne kjenne hvor langt opp livmora lå. Magen min vises ikke så godt enda med vanlige klær på, men med treningstøy på vises det (og uten klær da). Er 15+0 i dag. Magen kom seint forrige gang også, samme tid som nå.
 
Jeg er 12+4 i dag, og kjente en tydelig kul nederst på magen da jeg lå på ryggen i mårrest. Fikk samboer til å både se og kjenne, for har jo hørt om flere som plutselig får litt mage over natten. Jeg ble såå glad! Det gikk noen minutter å så kom tidenes fis, og DER var kulen borte! Haha skikkelig nedtur :laughing002
 
førstegangsgravid, og det er ingen som kan unngå å se på meg at jeg er gravid. Jeg og samboer har ett veddemål angående når jakken min vil slutte å passe. Han sier 3.5 uker, men jeg frykter det går raskere
 
Er 13+0 idag, har jeg på med tettsittende klær kan man se en liten kul. Klarer fint å dekke det med litt vide overdeler, men nå klarer jeg ikke å bruke vanlig bukse lenger:p hadde håpt at jeg klarte å skjule det i noen uker til, syns det var litt koslig at ingen kunne se hva som gjømte seg i magen:p
Hos førstemann fikk jeg ikke mage før uke 20, og uke 16 med andremann, så det var forventet at den ville komme tidligere denne gangen:D
 
16+5... ikke antydling til mage ennå.
Som sagt tidligere; jeg venter nok en bendelorm :hilarious:
Har veddemål med kontordama på jobben om jeg klarer å skjule dette til etter OUL.
Går sport i detta nå :D
 
Heldigvis ingen antydning til mage ennå.
Føles som om jeg har dobla størrelsen på puppene da, så er spent på om jeg får igjen bunaden på 17. mai! :D
 
16+5... ikke antydling til mage ennå.
Som sagt tidligere; jeg venter nok en bendelorm :hilarious:
Har veddemål med kontordama på jobben om jeg klarer å skjule dette til etter OUL.
Går sport i detta nå :D


Jeg var over uke 20 første gang, før jeg fikk mage.
Men etter det gikk det ganske fort, til gjengjeld!! Med en gang den poppa begynte den å vokse ganske mye!
 
15+1 i dag:p 3. gangs :woot:20190513_220601.jpg
 
Back
Topp