Jeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var barTakket være magetopper? Den skjønte jeg ikke! :b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var barTakket være magetopper? Den skjønte jeg ikke! :b
Har jeg også hørtJeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar
DET tror jeg bare er en skremmemyte så ungdommer ikke skulle vise magen! :bJeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar
Det har jeg også hørt, men tviiiler på at det stemmerJeg vet ikke om det stemmer, men på ungdomsskolen fikk vi alltid beskjed om at hvis vi gikk med korte magetopper ute når det var kaldt produserte kroppen ekstra fett der hvor huden på magen var bar
Det stemmer nok garantert ikke, men jeg regner med at det var det hun mente med kommentaren om at magetopper var skylden for magefettetDET tror jeg bare er en skremmemyte så ungdommer ikke skulle vise magen! :b
16+5... ikke antydling til mage ennå.
Som sagt tidligere; jeg venter nok en bendelorm
Har veddemål med kontordama på jobben om jeg klarer å skjule dette til etter OUL.
Går sport i detta nå