Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang for meg tok det en evighet før magen syntes. Husker at det ikke var før etter OUL at folk begynte å legge merke til det liksom. Når man i tillegg er slank blir ikke magen så stor i starten.14+3 ikke antydning til mage.
Men er førstegangs, så kanskje ikke så rart...?
Såpass ja. Da får jeg bare vente noen uker tilFørste gang for meg tok det en evighet før magen syntes. Husker at det ikke var før etter OUL at folk begynte å legge merke til det liksom. Når man i tillegg er slank blir ikke magen så stor i starten.
Jeg er også førstegangs, ihvertfall så langt på vei, og jeg har tydelig mage, 12+0 imorgen14+3 ikke antydning til mage.
Litt gøy at det er såpass stor forskjell uansett hvilken størrelse man harJeg er også førstegangs, ihvertfall så langt på vei, og jeg har tydelig mage, 12+0 imorgen
Så jeg tror det er veldig individuelt, for jeg er også veldig slank. Er også operert mange ganger i magen
Joda, her er det ingen forskjell om jeg forsøker holde inn magen, den er hard og stikker ut under navlen..11+5
14+3 ikke antydning til mage.
Takket være magetopper? Den skjønte jeg ikke! :bHerregud så mange fine mager!
Sitter på jobb med tårer i øynene og syns det er så koselig og fint og se :-D
Jeg er 10+6 i dag, og jeg ser at det er en liten kul hos meg, men jeg er også fluffy, og har alltid hatt en liten kul nederst på magen (takket være magetopper som ung), men den er mer stram nå og vanskelig å holde inne.
Gleder meg til den blir så stor at jeg ser gravid ut :-D