Mage

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
FB_IMG_1554736148983.jpg Dette er meg med nr. 2. Her er jeg bare 4 måneder påvei.

20190408_170843.jpg Dette er meg NÅ, 3 måneder om 1 uke og 6 dager. Har dratt opp det jeg fikk til av huden, så man lettere kan se babyBumpen. Nedre halvdel har begynt å komme ut litt :Heartred
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Så flotte mager!! :D Gleder meg til min popper ut, nå ser det bare ut som jeg har lagt på meg litt rundt magen. Fikk ikke så stor mage med nr 1, så blir vel større denne gangen!
 
Så fin mage du har :love2 jeg er bare veldig oppblåst, absolutt ikke noe baby-mage enda :p
 
Tredjegangsgravid her og. Måtte innse i dag at magen har begynt å komme. :rolleyes: Gravde fram gravidbuksa fra boden. Jeg er 10 +0 i morgen.Får se om jeg får tatt noen bilder etterhvert.
 
Tredjegangsgravid her og. Måtte innse i dag at magen har begynt å komme. :rolleyes: Gravde fram gravidbuksa fra boden. Jeg er 10 +0 i morgen.Får se om jeg får tatt noen bilder etterhvert.
Så gøy! Jeg vil se :smiley-bounce022 Flott med små babybumper:excited001
 
Ååh som jeg gleder meg til magen popper frem :Heartred for en fin mage du har fått!!

Håper magen her kommer litt fortere denne gangen, kom ikke før uke 17-18 forrige gang!
 
Så flotte mager!! :D Gleder meg til min popper ut, nå ser det bare ut som jeg har lagt på meg litt rundt magen. Fikk ikke så stor mage med nr 1, så blir vel større denne gangen!
Tusen takk:shy: Gleder meg til å se flere mager her inne:p
 
Ååh som jeg gleder meg til magen popper frem :Heartred for en fin mage du har fått!!

Håper magen her kommer litt fortere denne gangen, kom ikke før uke 17-18 forrige gang!

Jeg har et kjempehåp om å få gå såpass lenge uten mage! sist var jeg over uke 20 før jeg merket noe til magen.. så er håp i hengende snøre.

Nå er det lenge siden sist jeg var gravid, men jeg husker hvor slitsomt der var å slepe på den vekta foran, så ønsker meg en så kort mageperiode som mulig. Merker ingen magevekst ennå. Men gleder meg selvfølgelig til den perioden også.
 
Her vises det ikke annet enn at det ser ut som jeg har spist loff med sjokoladepålegg.... Superoppblåst! Men gubben sa han kunne kjenne en "gigasvær klomp inni der!!" Haha! :joyful:
 
Så fin mage!!!!! Den er jo virkelig på gang!!!!! Syns det er så fint med gravide,-men føler meg som en stranda hvalross når jeg ser meg selv i speilet :hilarious:
 
Så fin mage!!!!! Den er jo virkelig på gang!!!!! Syns det er så fint med gravide,-men føler meg som en stranda hvalross når jeg ser meg selv i speilet :hilarious:

Det tror jeg vi alle tenker, men som gubben sier; "dere vet bare ikke hvor vakre dere er for oss som skal bli pappaer". Elsker den mannen.
 
Yes, ikke verdens beste bilde akkurat, men en tydelig kul på magen som ikke var der for noen uker siden..
 

Vedlegg

  • IMG_20190408_223133.jpg
    IMG_20190408_223133.jpg
    30,8 KB · Visninger: 140
Oi, for en fin mage! Og så tidlig! :)

Her kjenner jeg etter livmora hver morgen når blæra er full, men den er ikke kommet opp enda.
Er ikke mer enn 9+0 da, men gleder meg til magen kommer!

Regner med den kommer litt tidligere nå med nr. 2 :)
 
Oi, for en fin mage! Og så tidlig! :)

Her kjenner jeg etter livmora hver morgen når blæra er full, men den er ikke kommet opp enda.
Er ikke mer enn 9+0 da, men gleder meg til magen kommer!

Regner med den kommer litt tidligere nå med nr. 2 :)
Pluttselig er den der:) Vokser raskt fremmover nå :love017
 
Ingen flere som har fått mage?
Her passer ikke jakken min lengre:bag:
 
Ingen flere som har fått mage?
Her passer ikke jakken min lengre:bag:
Joda, her er det ingen forskjell om jeg forsøker holde inn magen, den er hard og stikker ut under navlen..11+5
 
Back
Topp