MA

En tråd i 'April 2018' startet av Katz1, 15 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Blir så lei meg på dine vegne[emoji17] Kan du ikke prøve å komme fra jobb? Forstår godt tankene dine, man vil jo bare komme i gang igjen. Du blir fulgt opp med tanke på flere aborter eller?

2. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Åh- for en berg- og dalbane du er på! Men fantastiske nyheter! Dette skal gå bra. [emoji4]

• Liker Liker x 1
  3. Aprilønske 2018 Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Så kjekke nyheter!! [emoji173]️

• Liker Liker x 1
  4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Så bra å høre [emoji173]

• Liker Liker x 1
  5. Milla :^) Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Så godt å høre :) deilig å høre at det kan gå bra også. Krysser fingrene for deg på at det fortsetter framover også. Det blir nok 14 lange dager, men da har du noe telle ned mot i allefall.

• Liker Liker x 1
  6. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

For en god nyhet[emoji173]️ håper disse ukene går raskere enn ventet og at spiren fortsetter å vokse[emoji7]

• Liker Liker x 1
  7. Milla :^) Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ferdig på jobb nå i allefall. Synes det er litt godt være på jobb også så slipper jeg sitte hjemme med alt av negative tanker og overtenking. Snakket med sjefen i dag så hun er klar over hva jeg går igjennom og det føltes godt. Legen min er veldig ålreit og sa at hvis jeg mister nå blir jeg henvist til sykehuset med tanke på utredning og oppfølging, hvor lang tid sånt eventuelt kan ta aner jeg dog ikke. Hun får forhåpentligvis svar på HCG-prøvene på fredag så får vi se hva som anbefales derfra. Har gåtr over til bind da jeg blør mye mer og friskt nå så håper kroppen klarer fikse opp selv i allefall.

8. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Får håp når jeg leser dette [emoji846]
    Hcg på mandag var 18000. Tom fostersekk i går men hcg opp til 20800 på 24 timer.
    Gyn sa vi måtte vente flere dager men krysser fingrene [emoji846]

• Liker Liker x 5
  9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Vondt å høre[emoji174]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Veit du hvor langt du er på vei?

11. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Veit så godt hvordan du har, skulle ønske du slapp å oppleve dette. Håper du får den hjelpen du trenger og at det ikke blir for mye venting. Tenker på deg[emoji173]️ Takk for støtten du har gitt meg[emoji173]️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

7+0 i dag. Hvis jeg er da.

• Liker Liker x 1
  13. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Men satte gyn deg tilbake da eller? Så gyn plommesekken da?

14. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Nei hun sa ingenting annet enn at hun så en tom fostersekk og at hun ville se hvordan hcg utviklet seg. Ikke så veldig pratsom. Jeg måtte Google hva det var da jeg kom ut derfra.

15. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Rotet hun mye inni der for å lete etter foster?
    Grunnen til jeg spør, er fordi når jeg var på ul 6+6 så fant vi ikke noe i starte , men så gikk hun på oppsiden av livmoren på en måte, og der kunne vi se en liten med bankende hjerte[emoji173]️

16. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Snurra litt rundt og dytta på magen.
    Vet ikke hvor mye graving som må til jeg men.. :)
    Jeg venter iallfall på hcg. Foreløpig er de stigende. I morgen får jeg nye svar så da får jeg se om det er dobling fra mandag.

17. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg vet heller ikke [emoji28] her hjalp det vertfall å se i en annen vinkel :)
    Håper på positive svar[emoji173]️ skal du på ny ul senere?

18. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

hvis hcg stagnerer eller går opp (dobler) så skal jeg.. Så kanskje til uka da.. Skal til syden neste fredag, så hadde vært greit å få avklart ting innen det og evt planlagt en utskraping etter ferien.

19. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Merkelig behandling av pasienten.. Det er noen som burde tatt seg et kurs i kommunikasjon [emoji5] Å få informasjon er jo en del av konsultasjonen. Så da må du bare vente å se på hcg utviklingen da? mens de jeg har snakket med ikke er interessert i hcg nivået mitt. Nå blør jeg forøvrig mer igjen[emoji17] Kom mørke rødt blod samt en koagel i stad. Hadde i forkant løftet noen litt tunge esker .. Men har jo tålt det de andre graviditetene. Greier ikke være positiv jeg, sikker på at noe ikke er bra.

20. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Nei ikke så veldig informativ [emoji23]
    Men hun ringte i dag da. Det er jo bra. Og insisterte på at laben på sykehuset også sendte henne alle hcg-resultatene :)

Det er forferdelig med usikkerheten. Skulle gjerne spolt noen dager frem for å finne ut hva som skjer. Jeg har en sydentur alene med to barn foran meg og så dette kunne ikke passet dårligere. Vil ikke ødelegge nok en ferie for dem.

Krysser fingrene for deg - håper det bare er uskyldig blødning og at alt går veldig bra :)

Del denne siden