MA

Kommet meg på jobb etter blodprøve hos legen. Har begynt å blø og vondt i magen nå, tror kroppen prøver ordne opp på egenhånd. Tok smertestillende så håper jeg at jeg klarer holde ut arbeidsdagen :yuck: tenker på deg og håper det går bra hos gyn. Håper jeg kan blir ferdig med dette så jeg kan føle meg som meg selv igjen og tenkte fram mot å våge prøve igjen.

Blir så lei meg på dine vegne[emoji17] Kan du ikke prøve å komme fra jobb? Forstår godt tankene dine, man vil jo bare komme i gang igjen. Du blir fulgt opp med tanke på flere aborter eller?
 
For en fin gjeng det er her i aprilforumet[emoji173]️ Setter så pris på å ha dere å "snakke" med[emoji5] Det er fullverdig i denne sårbare tiden. Jeg fikk en god nyhet hos gyn, fosteranlegget vokser som det skal, 6+3 i dag. Han vil ikke måle hcg og fokuserer heller ikke på hcg målinger. Så lenge det vokser som det skal og hjerte slår, mener han det er bedre indikasjon enn hcg! Ny ul om 14 dager. Blir lange dager dit, men jeg skal prøve å tenke positivt [emoji173]️ Takk for all omtanke!

Åh- for en berg- og dalbane du er på! Men fantastiske nyheter! Dette skal gå bra. [emoji4]
 
For en fin gjeng det er her i aprilforumet[emoji173]️ Setter så pris på å ha dere å "snakke" med[emoji5] Det er fullverdig i denne sårbare tiden. Jeg fikk en god nyhet hos gyn, fosteranlegget vokser som det skal, 6+3 i dag. Han vil ikke måle hcg og fokuserer heller ikke på hcg målinger. Så lenge det vokser som det skal og hjerte slår, mener han det er bedre indikasjon enn hcg! Ny ul om 14 dager. Blir lange dager dit, men jeg skal prøve å tenke positivt [emoji173]️ Takk for all omtanke!
Så bra å høre [emoji173]
 
For en fin gjeng det er her i aprilforumet[emoji173]️ Setter så pris på å ha dere å "snakke" med[emoji5] Det er gull verdt denne sårbare tiden. Jeg fikk en god nyhet hos gyn, fosteranlegget vokser som det skal, 6+3 i dag. Han vil ikke måle hcg og fokuserer heller ikke på hcg målinger. Så lenge det vokser som det skal og hjerte slår, mener han det er bedre indikasjon enn hcg! Ny ul om 14 dager. Blir lange dager dit, men jeg skal prøve å tenke positivt [emoji173]️ Takk for all omtanke!

Så godt å høre :) deilig å høre at det kan gå bra også. Krysser fingrene for deg på at det fortsetter framover også. Det blir nok 14 lange dager, men da har du noe telle ned mot i allefall.
 
For en god nyhet[emoji173]️ håper disse ukene går raskere enn ventet og at spiren fortsetter å vokse[emoji7]
 
Blir så lei meg på dine vegne[emoji17] Kan du ikke prøve å komme fra jobb? Forstår godt tankene dine, man vil jo bare komme i gang igjen. Du blir fulgt opp med tanke på flere aborter eller?

Ferdig på jobb nå i allefall. Synes det er litt godt være på jobb også så slipper jeg sitte hjemme med alt av negative tanker og overtenking. Snakket med sjefen i dag så hun er klar over hva jeg går igjennom og det føltes godt. Legen min er veldig ålreit og sa at hvis jeg mister nå blir jeg henvist til sykehuset med tanke på utredning og oppfølging, hvor lang tid sånt eventuelt kan ta aner jeg dog ikke. Hun får forhåpentligvis svar på HCG-prøvene på fredag så får vi se hva som anbefales derfra. Har gåtr over til bind da jeg blør mye mer og friskt nå så håper kroppen klarer fikse opp selv i allefall.
 
Får håp når jeg leser dette [emoji846]
Hcg på mandag var 18000. Tom fostersekk i går men hcg opp til 20800 på 24 timer.
Gyn sa vi måtte vente flere dager men krysser fingrene [emoji846]
 
Kommet meg på jobb etter blodprøve hos legen. Har begynt å blø og vondt i magen nå, tror kroppen prøver ordne opp på egenhånd. Tok smertestillende så håper jeg at jeg klarer holde ut arbeidsdagen :yuck: tenker på deg og håper det går bra hos gyn. Håper jeg kan blir ferdig med dette så jeg kan føle meg som meg selv igjen og tenkte fram mot å våge prøve igjen.
Vondt å høre[emoji174]
 
Får håp når jeg leser dette [emoji846]
Hcg på mandag var 18000. Tom fostersekk i går men hcg opp til 20800 på 24 timer.
Gyn sa vi måtte vente flere dager men krysser fingrene [emoji846]

Veit du hvor langt du er på vei?
 
Ferdig på jobb nå i allefall. Synes det er litt godt være på jobb også så slipper jeg sitte hjemme med alt av negative tanker og overtenking. Snakket med sjefen i dag så hun er klar over hva jeg går igjennom og det føltes godt. Legen min er veldig ålreit og sa at hvis jeg mister nå blir jeg henvist til sykehuset med tanke på utredning og oppfølging, hvor lang tid sånt eventuelt kan ta aner jeg dog ikke. Hun får forhåpentligvis svar på HCG-prøvene på fredag så får vi se hva som anbefales derfra. Har gåtr over til bind da jeg blør mye mer og friskt nå så håper kroppen klarer fikse opp selv i allefall.

Veit så godt hvordan du har, skulle ønske du slapp å oppleve dette. Håper du får den hjelpen du trenger og at det ikke blir for mye venting. Tenker på deg[emoji173]️ Takk for støtten du har gitt meg[emoji173]️
 
Men satte gyn deg tilbake da eller? Så gyn plommesekken da?

Nei hun sa ingenting annet enn at hun så en tom fostersekk og at hun ville se hvordan hcg utviklet seg. Ikke så veldig pratsom. Jeg måtte Google hva det var da jeg kom ut derfra.
 
Nei hun sa ingenting annet enn at hun så en tom fostersekk og at hun ville se hvordan hcg utviklet seg. Ikke så veldig pratsom. Jeg måtte Google hva det var da jeg kom ut derfra.
Rotet hun mye inni der for å lete etter foster?
Grunnen til jeg spør, er fordi når jeg var på ul 6+6 så fant vi ikke noe i starte , men så gikk hun på oppsiden av livmoren på en måte, og der kunne vi se en liten med bankende hjerte[emoji173]️
 
Rotet hun mye inni der for å lete etter foster?
Grunnen til jeg spør, er fordi når jeg var på ul 6+6 så fant vi ikke noe i starte , men så gikk hun på oppsiden av livmoren på en måte, og der kunne vi se en liten med bankende hjerte[emoji173]️

Snurra litt rundt og dytta på magen.
Vet ikke hvor mye graving som må til jeg men.. :)
Jeg venter iallfall på hcg. Foreløpig er de stigende. I morgen får jeg nye svar så da får jeg se om det er dobling fra mandag.
 
Snurra litt rundt og dytta på magen.
Vet ikke hvor mye graving som må til jeg men.. :)
Jeg venter iallfall på hcg. Foreløpig er de stigende. I morgen får jeg nye svar så da får jeg se om det er dobling fra mandag.

Jeg vet heller ikke [emoji28] her hjalp det vertfall å se i en annen vinkel :)
Håper på positive svar[emoji173]️ skal du på ny ul senere?
 
Jeg vet heller ikke [emoji28] her hjalp det vertfall å se i en annen vinkel :)
Håper på positive svar[emoji173]️ skal du på ny ul senere?
hvis hcg stagnerer eller går opp (dobler) så skal jeg.. Så kanskje til uka da.. Skal til syden neste fredag, så hadde vært greit å få avklart ting innen det og evt planlagt en utskraping etter ferien.
 
Nei hun sa ingenting annet enn at hun så en tom fostersekk og at hun ville se hvordan hcg utviklet seg. Ikke så veldig pratsom. Jeg måtte Google hva det var da jeg kom ut derfra.

Merkelig behandling av pasienten.. Det er noen som burde tatt seg et kurs i kommunikasjon [emoji5] Å få informasjon er jo en del av konsultasjonen. Så da må du bare vente å se på hcg utviklingen da? mens de jeg har snakket med ikke er interessert i hcg nivået mitt. Nå blør jeg forøvrig mer igjen[emoji17] Kom mørke rødt blod samt en koagel i stad. Hadde i forkant løftet noen litt tunge esker .. Men har jo tålt det de andre graviditetene. Greier ikke være positiv jeg, sikker på at noe ikke er bra.
 
Merkelig behandling av pasienten.. Det er noen som burde tatt seg et kurs i kommunikasjon [emoji5] Å få informasjon er jo en del av konsultasjonen. Så da må du bare vente å se på hcg utviklingen da? mens de jeg har snakket med ikke er interessert i hcg nivået mitt. Nå blør jeg forøvrig mer igjen[emoji17] Kom mørke rødt blod samt en koagel i stad. Hadde i forkant løftet noen litt tunge esker .. Men har jo tålt det de andre graviditetene. Greier ikke være positiv jeg, sikker på at noe ikke er bra.

Nei ikke så veldig informativ [emoji23]
Men hun ringte i dag da. Det er jo bra. Og insisterte på at laben på sykehuset også sendte henne alle hcg-resultatene :)

Det er forferdelig med usikkerheten. Skulle gjerne spolt noen dager frem for å finne ut hva som skjer. Jeg har en sydentur alene med to barn foran meg og så dette kunne ikke passet dårligere. Vil ikke ødelegge nok en ferie for dem.

Krysser fingrene for deg - håper det bare er uskyldig blødning og at alt går veldig bra :)
 
Back
Topp