MA

Nei ikke så veldig informativ [emoji23]
Men hun ringte i dag da. Det er jo bra. Og insisterte på at laben på sykehuset også sendte henne alle hcg-resultatene :)

Det er forferdelig med usikkerheten. Skulle gjerne spolt noen dager frem for å finne ut hva som skjer. Jeg har en sydentur alene med to barn foran meg og så dette kunne ikke passet dårligere. Vil ikke ødelegge nok en ferie for dem.

Krysser fingrene for deg - håper det bare er uskyldig blødning og at alt går veldig bra :)

Kunne godt tenkt meg en spåkule ja[emoji5] Når følelsene tar helt overhånd, minner jeg meg selv på at om dette ender i en sa, så er det fordi kroppen rydder opp, i noe som ikke ville vært levedyktig. Det er en trøst. Godt hun har ringt deg da[emoji1303] Høres heftig ut med sydenferie alene med to barn, krysser det som krysses kan for positive beskjeder til deg[emoji173]️
 
Veit så godt hvordan du har, skulle ønske du slapp å oppleve dette. Håper du får den hjelpen du trenger og at det ikke blir for mye venting. Tenker på deg[emoji173]️ Takk for støtten du har gitt meg[emoji173]️

Takk for det :Heartred prøv å hold håpet oppe selv, veit det føles umulig når man har gått med frykt og dårlig følelse over lengere tid. De ringte meg fra legesenteret i dag, men fikk ikke svart og pga møte på jobb rakk jeg ikke ringe opp igjen før telefonen var stengt. BAH. Satser på de ringer igjen i morgen ellers får jeg ringe de. Jeg har blødd en del over noen dager nå så jeg veit jo hva HCG-prøvene sier, men greit høre hva de tenker videre.
 
Back
Topp