gravidlykke19
Glad i forumet
Lest litt om det som heter blighted ovum(tom fostersekk). Tenker at det muligens det jeg har. Noen her som har opplevd det?
Jeg har, hadde det i mars [emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lest litt om det som heter blighted ovum(tom fostersekk). Tenker at det muligens det jeg har. Noen her som har opplevd det?
Jeg har, hadde det i mars [emoji17]
leit å høre. Men håper det likevel er okVar på tidlig ultralyd i dag 6+2. Hadde siste mens 29 juni, EL 15/16 juli. Hun finner fostersekkken og plommesekken, men ikke fosteranlegg eller hjerteslag[emoji17] ut i fra størrelsen på fostersekken, mener hun jeg er i uke 5. Jeg testet positivt 10 dpo den 26 juli. Var hos en dreven jordmor med veldig bra utstyr i Oslo. Hun rekvirerte hcg prøver og jeg får svar på første i morgen ettermiddag. Det ser dessverre ut som jeg opplever en ma. Fy å vondt det er å ligge der og få en sånn beskjed [emoji17]
Utrolig leit å høre! Håper du kommer raskt inn på Ullevål og får god oppfølging der[emoji173]️ Klem
Hvordan går det med deg? [emoji173]️
Mange gode tanker. Vet hvor kjipt det er.Jeg fikk ultralyd på Ullevål på fredag ettermiddag og nok en hcg prøve. Ul viser at jeg er gravid, men ikke tegn til hjerteslag. Skal dit igjen i dag og regner med de setter i gang med medikamentell abort. Har hatt bedre dager.