MA

krysser fingrene for at det er en liten spire der :Heartred
 
Hcg fortsetter å stige sakte, noe som tyder på at det er noe galt. Jeg er egentlig 6+5 i dag. Målt hcg med 48 timers mellomrom. Mandag 3400 og i går var den på 4200[emoji17] Håper jeg får komme inn pp Ullevål fort for ny ultralyd. Vil ha zytotec å avslutte dette så fort som mulig. Grusomt å vente
 
Var på tidlig ultralyd i dag 6+2. Hadde siste mens 29 juni, EL 15/16 juli. Hun finner fostersekkken og plommesekken, men ikke fosteranlegg eller hjerteslag[emoji17] ut i fra størrelsen på fostersekken, mener hun jeg er i uke 5. Jeg testet positivt 10 dpo den 26 juli. Var hos en dreven jordmor med veldig bra utstyr i Oslo. Hun rekvirerte hcg prøver og jeg får svar på første i morgen ettermiddag. Det ser dessverre ut som jeg opplever en ma. Fy å vondt det er å ligge der og få en sånn beskjed [emoji17]
leit å høre. Men håper det likevel er ok
 
Utrolig leit å høre! Håper du kommer raskt inn på Ullevål og får god oppfølging der[emoji173]️ Klem

Virker ikke som de har hastverk.. Så lenge det ikke det står om liv og helse blir jeg ikke prioritert. Jeg har kjent det på meg lenge at noe ikke stemte så dette kommer ikke som noe sjokk. Men det sliter på meg psykisk. Jeg har to små å ta vare på så jeg begynner å bli ganske sliten av det her[emoji25]
 
Huff så trist å få en sånn beskjed Sender deg en god klem [emoji173]️
 
Hvordan går det med deg? [emoji173]️

Jeg fikk ultralyd på Ullevål på fredag ettermiddag og nok en hcg prøve. Ul viser at jeg er gravid, men ikke tegn til hjerteslag. Skal dit igjen i dag og regner med de setter i gang med medikamentell abort. Har hatt bedre dager.
 
Jeg fikk ultralyd på Ullevål på fredag ettermiddag og nok en hcg prøve. Ul viser at jeg er gravid, men ikke tegn til hjerteslag. Skal dit igjen i dag og regner med de setter i gang med medikamentell abort. Har hatt bedre dager.
Mange gode tanker. Vet hvor kjipt det er.
 
Da har jeg vært på ultralyd igjen.. Å der så vi et lite hjerte som slo... Jeg er helt satt ut og i sjokk! Skal gjøre et forsøk på å fatte meg i korthet. Bakgrunn for tul var at jeg ble satt tilbake 1 uke når jeg var på tul 6+2. I tillegg har jeg relativt lave hcg verdier og ikke dobling. Sist mens 29.06. Positiv el test 16 juli. Positiv cbd 26 juli. Hcg stiger, men ikke dobling. Hun anslo meg å være ca 6+0 i dag. Er det noen her som har opplevd noe lignende? Jeg tror fortsatt ikke på at dette skal gå bra, men må prøve å tenke positive tanker[emoji173]️ Så enn så lenge blir jeg her[emoji5]
 
Så herlig å lese[emoji173]️[emoji173]️ håper virkelig denne spiren klamrer seg fast nå[emoji7] hvor mye er du satt tilbake nå i forhold til hva du trodde i starten?
Tar en liten jubeldans jeg [emoji1380]
 
Back
Topp