MA 12+6 (8+4)

Så godt å lese du er bedre. Jeg er dessverre værre igjen. Håper akupunktur hjelper, skal i morgen for 4. Gang:)
 
Så godt å lese du er bedre. Jeg er dessverre værre igjen. Håper akupunktur hjelper, skal i morgen for 4. Gang:)

Lykke til! Håper du snart blir bedre. Jeg burde nok ikke følt meg bedre, for jeg tror det var et dårlig tegn for meg. :(
 
12+5 - tidlig ultralyd privat, MA
Da gikk vi på ultralyd. Jeg er fortsatt veldig kvalm, har ømme pupper og vi kan begge kjenne livmoren over skambeinet. Jeg har ikke blødd siden forrige mens. Jeg hadde ingen grunn til å tro at noe skulle være galt.

Det var det. Den lille ble estimert til 8+4. Jeg så det før gynekologen sa noe. Den var altfor liten. Hjertet slo ikke. Og livmoren er 12 uker på vei. Så kroppen har ikke skjønt noenting. Så nå får jeg hjelp til å få fullført aborten. :(

Så da flytter jeg tilbake til Før svangerskapet.

Takk for meg! ♥

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1683556/
 
Last edited:
*sniker* Så innmari grusomt, dette var helt forferdelig å høre lykkeliten_86. Har fulgt med dagboken din, helt siden jeg fulgte deg på FS. :(
Ta vare på hverandre i denne tunge tiden, så håper jeg du får tett oppfølging ved neste graviditet. ♡
 
*sniker* Så innmari grusomt, dette var helt forferdelig å høre lykkeliten_86. Har fulgt med dagboken din, helt siden jeg fulgte deg på FS. :(
Ta vare på hverandre i denne tunge tiden, så håper jeg du får tett oppfølging ved neste graviditet. ♡

Tusen takk.

Ja, nå har jeg blitt lovet ekstra oppfølging neste gang (pga. de tre kjemiske i tillegg til denne MA'en.) Så da håper jeg det går bra på neste forsøk.
 
Tenke masse på dæ !!!! Håpe en ny spire sitt raskt å at den vil sitt på rett plass i 9 mnd:love2
 
Så trist å lese :-( Fikk helt vondt i magen nå. Dette skulle jo gå bra...

Sender deg en stor klem <3
 
Uff, så trist å lese :( kjenner jeg fikk vondt inni meg nå.. ønsker deg lykke til videre! :Heartred
 
Back
Topp