Takk for meg

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei alle fantastiske kommende augustmammaer!

Tusen takk for at jeg har fått være med dere her inne, det har vært to veldig fine forum-måneder og det har vært fint å dele det forferdelige 1. trimesteret med dere.

Jeg var på min første tidlige ultralyd i dag, privat. Ikke noen spesiell grunn, for vi hadde ingen mistanker om at ikke alt var som det skulle. Jeg har jo hatt hyperemesis helt fra start, og bare følt meg bittelitt bedre de siste ukene, fortsatt veldig kvalm. Og puppene er ømme, og livmoren kjennes godt over skambeinet.

Alt var dessverre ikke bra. Den lille hadde ikke noe bankende hjerte og jeg forstod før gynekologen sa noe at den var altfor liten inni den store livmoren. Den lille ble estimert til 8+4. Den skulle vært 12+5. Så nå får jeg hjelp til å få kroppen til å forstå at jeg ikke er gravid. :sad010

Så da takker jeg for meg og flytter tilbake til FS. :( Moderator Tamara skal hjelpe til med at dere får ny tilgangsansvarlig.

Lykke til alle sammen! ♥
 
Last edited:
Nei og nei! Så utrolig trist! Det skulle ikke vært mulig :( God klem til dere, og lykke til videre <3
 
så trist...
 
Uff så utrolig trist. Har også gått igjennom det 3 ganger. like tungt hver gang. ta godt vare på deg selv og ikke gi opp. i dag har jeg to barn. så underverk skjer, selv om slike ting oppleves.
Sender mange varme tanker til deg :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uff så utrolig trist. Har også gått igjennom det 3 ganger. like tungt hver gang. ta godt vare på deg selv og ikke gi opp. i dag har jeg to barn. så underverk skjer, selv om slike ting oppleves.
Sender mange varme tanker til deg :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for at du deler. Jeg vet heldigvis at statistikken er god i forhold til at man ender opp med et barn til slutt, men akkurat nå føles det langt frem i tid, men takk for at du deler! ♥
 
ååh.. så trist :( :( Håper tilslutt at alt ordner seg for deg.. Lykke til videre <3
 
Åh, lykkeliten :( så UTROLIG trist å høre :(
 
Nå felte jeg et par tårer for deg. Selv om jeg kjempa med alt jeg hadde for å holde de tilbake... Det er så forbanna urettferdig :( ønsker deg lykke til videre <3
 
Neeei!! :'( Dette er det tristeste jeg ar hørt på lenge! Åh, så utrolig urettferdig! Ønsker deg masse lykke til videre <3 Og en stoooor klem til deg.
 
Tusen takk for omtanke og klemmer alle sammen! ♥ Føles ganske urettferdig ja. :(
 
:-( fikk helt vondt inni meg nå, så utrolig trist at du ikke skal følge oss videre :-( ønsker deg allt vel videre <3 Ta vare på deg selv, sender en stor klem <3
 
:( å neei... Dette var utrolig trist å høre. Ta vare på deg selv, så håper jeg at spiren sitter hos dere snart! <3 stor klem til deg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp